Ikke længere gravid - MA idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2010

otlitrom

Jeg har desværre ingen ord der hjælper, hvorend jeg gerne ville. Men hvor bliver jeg ked af det, når jeg læser dit indlæg.. Det gør mig virkelig ondt, Sofie!

Sender de bedste tanker til Jer, det må være en ubeskrivelig hård tid I går igennem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Linse79

Sender dig/jer en masse tanker, det må være så forfærdeligt

Anmeld

29. august 2010

Mor til matilde og gustav

hej med jer!!!

det er jeg virkelig ked af at hører og som så mange andre skriver ved jeg os hvor svært det er, jeg mistede en lille baby i uge(11+3) og var os den store tur igennem;-( men hvis det er nogen trøst så er det jo som regl fordi barnet fejler noget, men det er skam stadig rgtig hårdt;-( men op på hesten igen, jeg blev gravid ca 3mdr efter jeg mistede og har idag en lille vidunderlig pige på 6,5mdr, så op på hesten, og et godt fifi snak om det så meget du vil, det er os med til at hjælpe jer med at komme over den svære tid, og når i er klar igen, så er jeg sikker på det nok skal lykkes jer og få den mest fantastiske lille sunde og raske baby;-)

hilsen marie

Anmeld

29. august 2010

Dansker i England

Vil bare sige, at det gør mig ondt og give dig et knus

Anmeld

30. august 2010

DK

Jamen, jamen så skrækkeligt! Hvor gør det mig dog bare ondt på jeres vegne!!

Kæmpe kæmpe cyber kram herfra! Og alt held og lykke fremover med reagensglas metoden! I min familie plejer vi at sige at vi sparer op til held når noget dårligt sker, så tænk hvad der ikke må vente af lykke forude til jer!!

Anmeld

15. september 2010

ønskebørn74

Sofiekdk skriver:

Kan ikke lige overskue at skrive så meget lige nu.

Men ville bare lige komme med en update på det hele ... Vi var til scanning idag for at finde ud af hvorfor jeg har haft nogle mindre pletblødninger. Jeg ligger mig op på disken og kigger på scanneren og så snart han finder den sorte sæk kan jeg bare se at alting ikke er okay. Den er stort set samme størrelse som for 3 uger siden da vi var til scanning i Spanien.

Dommen var kort. Barnet var kun 6 mm og hjertet slog ikke længere. Fuck ... Så blev hele ens drøm og graviditet lige revet fra en på et splitsekund. Skulle vælge mellem medicinsk el kirurgisk abort. Fik 3 stikpiller op og er nu begyndt at bløde en anelse. Så nu er det bare at se frem til en række stærke smerter, blødninger og så at være tilbage til ikke længere at skulle være mor.

Jeg har først lige set indlæget og fuck hvor er det uretfærdigt.. Sig til hvis der er noget du har brug for søde!!!! Knus og krammer!!!!!

Anmeld

15. september 2010

betiinsen

blev virkeligt ked af det da jeg læste dit indlæg, og kan godt forstå det er virkeligt hårdt.

håber virkeligt snart du bliver gravid igen og at barnet kommer sundt og rask igennem det.

kæmpe

Anmeld

15. september 2010

Sasja77

Puha,

Jeg begynder sgu altid at tude når jeg læser et indlæg som dit! Stakkels Jer! Jeg ved godt at livet går videre og man må prøve igen men det gør ikke smerten mindre og jeg synes at man skal have lov at have ondt af sig selv når man har været ude for at drømmen brister! Jeg håber at I snart bliver glade igen og at overskuddet kommer tilbage så i kan lave en lille ny bebs.

kæmpe kram & tanker herfra

Anmeld

16. september 2010

businesstigger

Det er jeg rigtig ked af at høre. Det er aldrig sjovt at skulle gå igennem.

Jeg håber at det hurtigt lykkes for jer igen når I er klar til det.

Anmeld

16. september 2010

Sofiedk

Tak for jeres tanker allesammen. Det betyder meget at man aldrig er helt alene.

Det er lidt over 3 uger siden jeg mistede nu og jeg begynder at få det lidt bedre psykisk. Jeg græder stadig for mig selv nogle gange og tanken om min graviditet gør så ondt så det er som om psyken har gemt det væk som et meget fjernt minde, men ligemeget hvor fjernt det kommer er jeg sikker på altid vil være et lille brist i mit hjerte og jeg vil altid tænkte hvor mit barn kunne have været nu hvis det ikke var gået bort.

Heldigvis har min krop været god til at klare selve aborten. Mit hcg er faldet som det skal og jeg havde mandag præcis 3 uger efter aborten en fin ÆL og alt var væk. Så jeg prøver at glæde mig over at vores chancer i det mindste er okay for at det lykkes igen.

Ja vi kan ikke gøre andet end at prøve at se fremad og håbe på det var første, eneste og sidste gang vi oplever at miste et barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.