Ikke længere gravid - MA idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2010

AA10

det gør mig rigtig ondt på jeres vegne

håber i klare det.. og der snart er en lille på vej....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Frk. Himmelblå

Jeg er ked af det på dine vegne. 

Andet kan jeg ikke sige. Det er så trist.

Men lykken kommer en dag - også til dig 

Anmeld

23. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er noget pis sådan noget. Desværre er vi jo mange der skal igennem den slags først...

Anmeld

23. august 2010

Mor til prinsessen :-)

Er jeg ked af at høre :-(

Anmeld

23. august 2010

Riksen

Det er jeg virkelig ked af at høre. Det gør så ondt at miste den lille - man har virkelig knyttet sig til den, selvom det er forholdsvis tidligt i forløbet man mister. Vi er mange der desværre har været igennem en MA, så skriv løs herinde hvis du skulle få behov for det senere - for der kommer højst sandsynligt en efterreaktion.

Jeg sender jer varme tanker herfra med håbet om at I kommer ovenpå igen og får mod på endnu en behandling.

Anmeld

23. august 2010

Ox.

Det er jeg ked af at høre

Anmeld

23. august 2010

VNB

Åh nej hvor er jeg bare ked af det på jeres vegne!

Det er sgu virkelig ikke retfærdigt at dette skulle ske for jer netop som  alting så lykkeligt og lyst ud!

Hvor føler jeg bare med dig/jer!

Håber i får grædt/snakket rigtig godt ud, og så håber jeg virkelig for jer at der snart er en lækker lille spire i maven på dig igen!

Føler slet ikke at nogen ord kan beskrive hvor meget jeg virkelig ville ønske at jeg kunne trøste lidt - men det er bare så synd for jer!

Sender de STØRSTE kram!

Anmeld

23. august 2010

Muffinmus

kan kun sige RØVTUR!!

Har været der første gang jeg var gravid, og ja det kan virke totalt uoverskueligt, men du skal NOK blive mor, du skal måske bare vente et par mdr mere end du havde troet.

Håber det bedste for dig og at du hurtigt er gravid igen:-)

Aner ikke om det er overstået, men kan KUN anbefale udskrabning, det er det mest humane synes jeg for ens egne følelser.

Anmeld

23. august 2010

Sofiedk

Endnu engang tak for jeres tanker. Det er fanme noget af det hårdeste vi nogensinde har prøvet det her. Tror ikke jeg sådan rigtig har stoppet med at græde siden vi fik beskeden. Men vi prøver at være glade over vi har hinanden og at vi begge er okay og raske.

Jeg valgte en medicinsk abort - ved egentlig ikke helt hvorfor, det var bare det der gik hurtigst, tanken om at komme hjem og skulle vente til engang imorgen. Er begyndt at bløde sådan for alvor nu, med kæmpe klumper og alting - dog heldigvis uden de store smerter. Det er simpelthen for syrrealistisk at abortere på sit eget toilet, men er glad for at være hjemme og føle mig tryg sammen med manden.

Det eneste jeg kan håbe på er at det er hurtigt overstået og mit HCG falder ret hurtigt så vi kan ligge det bag os og komme videre.

Vi går formentlig direkte videre til reagensglas, som vi var på vej til inden den her graviditet. Så forhåbentlig virker det i første hug - men who knows. Vi har ventet i 2½ år på denne graviditet, så ingen ved hvornår det sker igen - desværre.

Anmeld

24. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Sofiekdk skriver:

Endnu engang tak for jeres tanker. Det er fanme noget af det hårdeste vi nogensinde har prøvet det her. Tror ikke jeg sådan rigtig har stoppet med at græde siden vi fik beskeden. Men vi prøver at være glade over vi har hinanden og at vi begge er okay og raske.

Jeg valgte en medicinsk abort - ved egentlig ikke helt hvorfor, det var bare det der gik hurtigst, tanken om at komme hjem og skulle vente til engang imorgen. Er begyndt at bløde sådan for alvor nu, med kæmpe klumper og alting - dog heldigvis uden de store smerter. Det er simpelthen for syrrealistisk at abortere på sit eget toilet, men er glad for at være hjemme og føle mig tryg sammen med manden.

Det eneste jeg kan håbe på er at det er hurtigt overstået og mit HCG falder ret hurtigt så vi kan ligge det bag os og komme videre.

Vi går formentlig direkte videre til reagensglas, som vi var på vej til inden den her graviditet. Så forhåbentlig virker det i første hug - men who knows. Vi har ventet i 2½ år på denne graviditet, så ingen ved hvornår det sker igen - desværre.

Søde mus, jeg kan virkelig godt forstå, at du bare trænger til at græde ud, og det skal der også bare være pladst til.

At gå fra lykke til ulykke på så kort tid, og efter sådan en lang kamp, er fuldstændig umenneskeligt, og du skal bare give dig tid til at græde, være vred, frustretet og alt andet som følger med når den slags forfærdelige ting sker.

Jeg håber, og ved at i kommer stærkt igennem dette. Du lader dig ikke kue, det ved jeg!

Du er en stærk pige, og jeg tager hatten af for, at i allerede kan snakke om behandling igen.

Du ved hvor jeg er.

Mange tanker og knus herfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.