Ikke længere gravid - MA idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2010

CamillaSoefelt

Sofiekdk skriver:

Kan ikke lige overskue at skrive så meget lige nu.

Men ville bare lige komme med en update på det hele ... Vi var til scanning idag for at finde ud af hvorfor jeg har haft nogle mindre pletblødninger. Jeg ligger mig op på disken og kigger på scanneren og så snart han finder den sorte sæk kan jeg bare se at alting ikke er okay. Den er stort set samme størrelse som for 3 uger siden da vi var til scanning i Spanien.

Dommen var kort. Barnet var kun 6 mm og hjertet slog ikke længere. Fuck ... Så blev hele ens drøm og graviditet lige revet fra en på et splitsekund. Skulle vælge mellem medicinsk el kirurgisk abort. Fik 3 stikpiller op og er nu begyndt at bløde en anelse. Så nu er det bare at se frem til en række stærke smerter, blødninger og så at være tilbage til ikke længere at skulle være mor.

Masser af tanker herfra.. Ved hvor ondt det gør..

Krammer til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg er SÅ f...ing ked af det på jeres vegne skat. Kan virkelig godt forstå du ikke har overskud til at skrive så meget lige nu.

Det var bare det sidste der måtte ske. Det er bare dybt dybt uretfærdigt, og jeg kan slet ikke forstå hvorfor i skal alt det igennem.

Ved slet ikke hvad jeg skal sige, andet end at du ved hvor jeg er.

Vil altid være der for dig. Kæmpe knus til dig smukkeste.

Anmeld

23. august 2010

<3

23. august 2010

Bare mig..

Puha, hvor gør det ondt at læse dit indlæg. Øv, hvor er det synd for dig/jer!  Jeg har aldrig prøvet det, men kan levende forestille mig hvordan det må være

Håber i kommer hurtigt igennem det, og får mod på at prøve igen inden længe...

Stort KRAM til dig!!!

Anmeld

23. august 2010

patella

Jeg vil også give dig et kæmpe kram! Hvor er livet bare uretfærdigt nogle gange. 

Anmeld

23. august 2010

Agnete

Nej, hvor er jeg ked af det på jeres vegne

Kh Agnete

Anmeld

23. august 2010

Sofiedk

Tusind tak for alle jeres tanker. Selvom det måske lyder underligt, så hjælper det faktisk. Det er dejligt at vide man ikke står alene med alle tankerne og bekymringerne.

Jeg føler snart jeg har fået grædt hele ud, men mon ikke der kommer en ekstra reaktion senere. Det er fanme barskt at komme igennem og for fanden hvor gør det ondt at indse at der altså virkelig sådan for alvor ikke er noget levende barn længere. Og at jeg altså ikke skal have stor mave til jul eller opleve min kæreste blive far til marts.

Men det er desværre realiteten og som sagt har vores kamp virkelig ikke været let. Mit eneste håb er bare at en ny graviditet ikke kommer til at vente lige så længe på sig som denne.

Kort tid efter beskeden meldte min kæreste ud at enten ville han igen med reagensglas hurtigst muligt, eller også ville han holde pause i lang tid. Han kunne simpelthen ikke holde til alle de måneders forsøgen og uvished igen. Så vi var begge fuldstændig enige om at vi må gå direkte til reagensglas så snart min krop er klar og så må vi håbe på at gud er med os og vi bliver gravide hurtigt igen.

Suk - For fanden hvor gør det ondt dybt inde i hjertet. Tænk at man allerede kan knytte sig så meget til så lille et væsen.

Anmeld

23. august 2010

Karina p

jeg har aldrig selv prøvet det og kan ikke finde på ord, som ville lindre smerten men vil blot sige at jeg føler rigtig meget med jer og krydser ALT hvad jeg kan, for at I får held med det samme så snart I går igang igen.

Mange fra karina

Anmeld

23. august 2010

Miia90

Stor krammer til dig

Anmeld

23. august 2010

FrkC

Ååååh nej dog !!!!!  Hvor er jeg ked af det på jeres vegne

Sender mange tanker og 1000 cyber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.