Ikke længere gravid - MA idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.549 visninger
40 svar
0 synes godt om
23. august 2010

Sofiedk

Kan ikke lige overskue at skrive så meget lige nu.

Men ville bare lige komme med en update på det hele ... Vi var til scanning idag for at finde ud af hvorfor jeg har haft nogle mindre pletblødninger. Jeg ligger mig op på disken og kigger på scanneren og så snart han finder den sorte sæk kan jeg bare se at alting ikke er okay. Den er stort set samme størrelse som for 3 uger siden da vi var til scanning i Spanien.

Dommen var kort. Barnet var kun 6 mm og hjertet slog ikke længere. Fuck ... Så blev hele ens drøm og graviditet lige revet fra en på et splitsekund. Skulle vælge mellem medicinsk el kirurgisk abort. Fik 3 stikpiller op og er nu begyndt at bløde en anelse. Så nu er det bare at se frem til en række stærke smerter, blødninger og så at være tilbage til ikke længere at skulle være mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Lunae

Jeg sender dig lige et kæmpe

Jeg havde selv en MA i oktober sidste år og kan udemærket huske følelsen. Jeg håber i klarer jer begge to og at ønsket om en ny graviditet lykkedes, når i er klar igen!

Jeg ved ikke om dette er nogen trøst, men jeg kan fortælle, at jeg blev gravid i første forsøg efter min MA og venter nu en lille pige på torsdag!

Jeg sender i hvert fald en masse positive tanker og krydser fingre for, at i snart er under lykkelige omstændigheder igen!

Anmeld

23. august 2010

LinLin

Først stort !

Har selv prøvet det og det var forfærdeligt! (var 11+0) Er ked af det også skulle ske for dig...

Anmeld

23. august 2010

Mette.

Kæmpe krammer til dig! ..

Jeg har også selv haft en i september sidste år, i uge 13+5 Det er virkelig ustyrlig hårdt og slet ikke fair.

Jeg krydser fingre for i snart får held til en lille spire når i føler jer klar til det..

Anmeld

23. august 2010

Chrizzer

Puha sikke en fordærdelig oplevelse kæmpe  herfra

Anmeld

23. august 2010

Enayia

Sofiekdk skriver:

Kan ikke lige overskue at skrive så meget lige nu.

Men ville bare lige komme med en update på det hele ... Vi var til scanning idag for at finde ud af hvorfor jeg har haft nogle mindre pletblødninger. Jeg ligger mig op på disken og kigger på scanneren og så snart han finder den sorte sæk kan jeg bare se at alting ikke er okay. Den er stort set samme størrelse som for 3 uger siden da vi var til scanning i Spanien.

Dommen var kort. Barnet var kun 6 mm og hjertet slog ikke længere. Fuck ... Så blev hele ens drøm og graviditet lige revet fra en på et splitsekund. Skulle vælge mellem medicinsk el kirurgisk abort. Fik 3 stikpiller op og er nu begyndt at bløde en anelse. Så nu er det bare at se frem til en række stærke smerter, blødninger og så at være tilbage til ikke længere at skulle være mor.

Hvor gør det mig ondt at høre! Det er en sorg der er så svær, og jeg ved hvordan det føles! Føler med dig og ønsker det bedste for dig! Håber du har nogle mennesker som kan støtte op omkring dig i denne tragiske tid! Sender dig et kæmpe klem selvom det ikke hjælper på smerten!

Mange tanker Enayia

Anmeld

23. august 2010

twinboys

Ville bare lige sige at jeg har læst dit indlæg og ville ikke bare hoppe af igen uden at give dig et varmt knuz...

Jeg er helt tom for ord, men håber snart en ny lille spire vokser i din mave...

Majbritt

Anmeld

23. august 2010

blomst84

Du skal have en kæmpe kræmmer jeg føler virkelig med dig! har selv mistet 2 gange og det gør bare så ondt så ondt.

Sender dig mine bedste tanker 

Anmeld

23. august 2010

FruEllingsen

Det gør mig virkelig ondt

Ved man ikke kan sige noget der får smerten til at gå væk. men føler virkelig med dig.

Du får en masse kram her fra. er sikker på du kunne bruge det

Anmeld

23. august 2010

MM1987

Skriver også lige her søde.

Jeg er simpelthen så ked af det... Det skulle bare slet ikke ske.

Jeg håber i holder fast og holder ud - det skal nok lykkedes, I skal desværre bare rigtig meget igennem - men er sikker på det her er det værste, så det snart kan blive godt igen. 

Du kan ringe til en hver en tid, det håber jeg du ved.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.