Hvad vælger man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.189 visninger
58 svar
0 synes godt om
22. august 2010

Shibby

Udd mæssigt,når man ikk ved hvad man vil men ved man lissom skal vælge et eller andet,-hvad vælger man så?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

morethanperfect

Shibby skriver:

Udd mæssigt,når man ikk ved hvad man vil men ved man lissom skal vælge et eller andet,-hvad vælger man så?!

HG .. Det ville jeg i hvert fald ... Den tager kun 2 år  

Anmeld

22. august 2010

Mor-til-asta-09

vælger man så ikke Handelsskolen for at få et par år ekstra og tænke i??

Anmeld

22. august 2010

morethanperfect

forældre-til-Asta skriver:

vælger man så ikke Handelsskolen for at få et par år ekstra og tænke i??

Anmeld

22. august 2010

charlottekri

hvad med noget handelsskole noget?? det kan da lede mange steder hen, og så har man jo lidt tid til at tænke over hvad man vil..

Anmeld

22. august 2010

Svei

At tage en test af den der smarte slags der kan vise hvad man vil egne sig til.. eller også vælger man ud fra det område hvor man tjener mest og har størt mulighed for at få et job...resultatet kan dog blive at du prøver en masse forskelligt før du finder din plads...held og lykke...jeg var over 30 år før jeg fandt ud af hvilken hylde jeg passede ind på..

Anmeld

22. august 2010

line melias mor

hvis man  har 10  klasse så ville jeg vælge en  1 årig hf

Anmeld

22. august 2010

klmf

Så ville jeg tage en HF - den er almen studieforberedende og dermed god at have når man skal søge ind på udd. Er selv sproglig student og er så glad for, at jeg havde en studieforberende eksamen, da jeg fandt ud af, gvad jeg ville!! Så skulle jeg nemlig ikke først til at tage HF for at kunne komme ind.

Anmeld

22. august 2010

Shibby

Noget som IKKE inkl matematik,for mange timer eller for store klasser! Kan man få det via handelskolen..Ehm..Gider ikk økonomi..og dete r der vel på en h a n d e l skole?

Suk..Jeg er 24 og ved ikk hvad jeg vil..

Anmeld

22. august 2010

Shibby

line melias mor skriver:

hvis man  har 10  klasse så ville jeg vælge en  1 årig hf

Jeg har dansk og engelsk på 10 nivea,mat og tysk på 9ene. Gir det adgang til hf?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.