Jeg er selv uddannet og ansat inde for sundhedssektoren.
Og har selv som ansat, til kontakt til lægevagten haft visse prøvelser. Men som der er skrevet af de 2 andre læger, så gør de det bedste de kan. Og det er simpelthen SÅ stresset en imellem inde for denne branche, at der kan være ting som måske bliver sagt forkert, eller opfattet forkert.
Som privatperson, har jeg også haft nogle grimme oplevelser, som jeg i situationen var rigtig vred over, men ved nærmere eftertanke, måske godt kunne finde en grund til at de skete.
Fejl sker, ligeså vel som du i kontorbranchen glemmer et vigtigt dokument, bliver vred over en kunde i telefonen, i lager branchen, fejl leverer en palle osv osv osv, fejl skal helst ikke ske når det er på sygehuset, men det er menneskelige fejl, og fejl sker ikke med vilje. 
Én ting vil jeg sige... Vi fraråder gang på gang forældre at give panodil.. Panodil sænker en for høj temperatur - Og en forhøjet temperatur er tegn på noget andet er galt. Feber giver ofte et fingerpeg om at der er noget der er galt, da feber i sig selv ikke er en sygdom.. Derfor forstår jeg ikke der bliver rådet til dette så ofte som i beskriver (tidligere indlæg), har selv ingen børn, men har i tidens løb mødt mange forældre, og patienter, som tror man skal give panodil, så snart man har feber, hvilket ikke er helt korrekt, og er ganske trist så mange tror dette.
Man kan se feber lidt som man ser på hoste...Hoste er ofte tegn på så mange andre ting, akkurat som feber er.
(Skal altså lige læses som en slags metafor) 
Og det med at bede om lægens navn.. har endnu ikke prøvet lægen ikke siger: lægevagten, du taler med læge XXXX XXXXX
I mit arbejde, har jeg altid noteret hvilken læge jeg har haft kontakt med, til en patient, og de skal også præsentere sig ved navn...
Nå men, bare et lille input fra mig - Og er også glad for din dreng har det godt igen 
Anmeld