jeg HADER lægevagten!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

Klumpe-dumpe

MaleneF skriver:

Det var min mand der snakkede med lægevagten, og han har lige fortalt mig at lægevagten sagde det kunne være begyndende kolik?!?

plejer kolik ikke at forsvinde ved 3 mdr's alderen?

Jo kolik plejer at forsvinde omkring de 3 mdr.

Jeg vil som de andre siger, også ringe igen, især pga den lave kropstemp.

Kan han spise uden det kommer op igen?

I hvert fald rigtig god bedring med det bette pus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

lulleh

Jeg HADER lægevagten. sidst jeg ringede der inde var fordi johannes overhovdet ikke var som han plejer. skreg i et væk og træk ikke vejert når han skreg. og det havde en gjordt en hel dag. forsøgt flere gange og give ham med . men måtte simpelhen opgive da han overhovdet ikke var til at styre. og så fik jeg bare afvide at nu skulle jeg fandme høre efter og lære at give min søn en flaske også ikke give ham for meget. han var så ubehøvlet at jeg begyndte at tude i telefonen. fordi han sagde jeg ikke kunne finde ud af at passe min søn ordenligt. det sidste jeg sagde til ham var . UNDSKYLD JEG HAR FORSTYRET DIN AFTEN FARVEL.. ! også lagde jeg på. var ved lægen dagen efter og fortalte hende det hele og sagde det gad jeg fandme ikke finde mig ind. kom til at kigge hende jounal på computer og så hans navn.. så nu er der klaget til sundhedsstyrrelsen på deres hjemmeside over ham .. BENT LYB*K.. <- så det var sidste gang vi brugte en dig vagtlæge. så må vi fandme dø hvis det er ..  nægter at bruge dem..

Anmeld

22. august 2010

Mira0911

Jeg kan heller ikke fordrage vagtlæger.. De er åbenbart skabt til at sige "Panodil"....

Anmeld

22. august 2010

lulleh

her var lige noget om lav feber hos spædbørn
http://www.pampers.dk/da_DK/parenting-articles/sygdomstegn/1414

Anmeld

22. august 2010

quity

MaleneF skriver:

Vi giver det en time mere, og ser hvordan han har det..

- har lige givet ham lidt the igen pga. hosten og det hele røg op igen.. årh min lille skat altså.

er bare nervøs når kropstemperaturen er 35,5 grader. det er ikke normalt..

Prøvat lade være med at give ham al den the, kunne jo være det er den der driller maven.

Havde det ik været for den lave temp. så ville jeg også sige det var maven, men lyder ik betryggende med 35,5. Så ring igen og forlang at få tilset ham, ellers må du være en "hysterisk" mor (positivt ment)der bliver ved med at ringe til de vil høre på dig, og forstå at du kender dit barn bedst. og dette er ik normaltfor dit barn

Anmeld

22. august 2010

anna-jonas

Hej!

Det var en lille kold fyr..................har du pakket ham godt ind, så han kan få varmen?? Er det en numse-temperatur du har taget, for øretemp. duer ikke hos så små børn.

Ang. opkast. Hvor længe har det stået på? Har i andre haft maveonde?? Bli'r han ammet uden at kaste op?? Er maven spændt og hård, eller er den blød og afslappet??

Det er aldrig rart at ens lille barn græder..................og gråd skal man tage alvorligt, så hvis du er utryg ved hele situationen, så skal du bede om at få kigget på din lille søn hos vagtlægen. Ring igen, og tal med en læge.........................de er jo mennesker, og har sikkert også børn. Så mon ikke i kan møde lidt forståelse.

God bedring med sønne-mand.

Anmeld

23. august 2010

Mor til Frederic og Freya

Nogen der har hørt noget?

Håber godt nok det enten er gået over eller de er blevet hørt...

Giver heller ikke en dyt for lægevagten, vi har besøgt dem 1 gang og gør det aldrig mere. Vores besøg vared blot 6 min og han rørte ikke drengen - sagde blot det var helt normalt at små børn ikke spiser i flere dage.

Ved egen læge dagen efter havde han på under 1 mdr tabt sig over 1 kg uden nogen synlig sygdoms grund. Vi har været tilknyttet børne amb lige siden.

Frederic har altid haft lav temp. Hans ligger på 36,2/5.

Anmeld

23. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Noget nyt?? Hvordan går det med ham??

Anmeld

23. august 2010

Tulle28

Det er simpelthen SÅ for dårligt med den lægevagt dér! Vi bor i Kbh og der er både private lægervagter og privat skadestue og vi er blevet enige om at det er dem vi kontakter, når og hvis vores lille nus bliver syg en dag. Men det koster jo dyrt og det er ikke alle der har mulighed for det - og det burde slet ikke være nødvendigt! Men jeg vil bare ikke tage chancen med et af de kommunale fjolser... Sørgeligt det skal være sådan:-(

Hvordan går det hos jer?

Knus Tulle

Anmeld

23. august 2010

M.O.A.R.

Hej de damer , en lille update..

Efter jeg skrev sidse besked herinde igår gik vi meget rundt med ham, han blev ammet og han faldte i søvn (omkring kl 23) Vi tog hans temperatur inden vi gik i seng (han vågnede op igen ved 00.30 tiden), der tog vi han temperaur og der var den 36,3 næsten en hel grad mere end første gang vi tog hans temperatur. Han holdte al maden indenbors, han har kun gylpet en lille smule idag. men hold op hvor han har sovet godt i nat, pyldermor her synes jo ikke at junior skulle sove for sig selv når han ikke havde det særlig godt så han sov mellem os i nat.

I dag virker han mere glad og slapper mere af end han gjorde igår og har lige fået lidt mad og nu sover han til middag..

Så nu vi glade igen herhjemme

TUSIND tak for alle de hurtige svar! I er nogle super kvinder!

- Malene, mor til Simon 08.05.2010

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.