jeg HADER lægevagten!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

line melias mor

ellers så tag på skadestuen min kæreste stoler slet ikke på vagtlægen så der er vi endt mange gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

Mor-til-asta-09

MaleneF skriver:

han er meget mere grædende/ked af det end normalt. Vi kan ikke få han til at sove mere end 30 - 45 min ad gangen og så vågner han skrigende op, som om han blev tævet. det eneste vi har kunne bringe ham til ro med at gå rundt med ham.

han plejer at være nem at gøre tilfreds og plejer stortset aldrig at være sur når man lægger ham, tværtimod plejer han at ligge og hygge sig og sparke og pludre..

Kan det evt være luft i maven.. Det døjede Asta meget med omkring 3 mdr alderen.. Og det lyder ligesom du forklare det

Anmeld

22. august 2010

klmf

MaleneF skriver:

han er meget mere grædende/ked af det end normalt. Vi kan ikke få han til at sove mere end 30 - 45 min ad gangen og så vågner han skrigende op, som om han blev tævet. det eneste vi har kunne bringe ham til ro med at gå rundt med ham.

han plejer at være nem at gøre tilfreds og plejer stortset aldrig at være sur når man lægger ham, tværtimod plejer han at ligge og hygge sig og sparke og pludre..

Bare han ikke er sløv og ukontaktbar!! Hvis han er utilpas i maven, så er det jo klart han græder mere synes jeg. Oliver skreg sig igennem de første par måneder når han havde mavekneb

Jeg ville give det en time mere, tage temp igen og hvis den er uændret og I stadig er utrygge, så ringe igen.

Anmeld

22. august 2010

M.O.A.R.

lotchen skriver:

Bare han ikke er sløv og ukontaktbar!! Hvis han er utilpas i maven, så er det jo klart han græder mere synes jeg. Oliver skreg sig igennem de første par måneder når han havde mavekneb

Jeg ville give det en time mere, tage temp igen og hvis den er uændret og I stadig er utrygge, så ringe igen.

Vi giver det en time mere, og ser hvordan han har det..

- har lige givet ham lidt the igen pga. hosten og det hele røg op igen.. årh min lille skat altså.

er bare nervøs når kropstemperaturen er 35,5 grader. det er ikke normalt..

Anmeld

22. august 2010

klmf

MaleneF skriver:

- har lige givet ham lidt the igen pga. hosten og det hele røg op igen.. årh min lille skat altså.

Nej, det er sådan set også den jeg studsede mest over...Derfor jeg synes I skal tage den igen og så ringe.

Har I prøvet sukkervand? Hvis nu det er ondt i maven. Det hjalp nogle gange for Oliver...

Anmeld

22. august 2010

M.O.A.R.

Det var min mand der snakkede med lægevagten, og han har lige fortalt mig at lægevagten sagde det kunne være begyndende kolik?!?

plejer kolik ikke at forsvinde ved 3 mdr's alderen?

Anmeld

22. august 2010

LouiseNielsen

MaleneF skriver:

Nope søde, det er sku ikke normalt.... Så jeg syntes ikke du skal vente, fat knoglen og ring igen og hvis de ik vil gøre noget så ring til nærmeste børne afd og snak med dem.... Vi har et hold venner der blev indlagt med deres 3 mdr gammel søn fordi han havde 35.6 i krops temp.......

Anmeld

22. august 2010

Mor-til-asta-09

MaleneF skriver:

Det var min mand der snakkede med lægevagten, og han har lige fortalt mig at lægevagten sagde det kunne være begyndende kolik?!?

plejer kolik ikke at forsvinde ved 3 mdr's alderen?

Altså hvis du selv er meget utryg ved at han er som han er.. Så ville jeg ringe til Vagtlægen igen, og kræve at komme til en undersøgelse.. For er sindssygt hårdt at sidde som mor, og vide at ens lille baby ikke har det særlig godt...

Anmeld

22. august 2010

morethanperfect

hah det er bare SÅ typisk lægevagter !! 

Sidst jeg ringede var fordi jeg åbenbart havde veer , men han sagde det var blærebetændelse ??? Hvad fanden er det for noget !? .. 

God bedring med ham <3

Anmeld

22. august 2010

millesofie

Har han haft afføring?? evt mere tyndt eller mere af det end normalt?

det kunne også tyde på noget roskilde syge (kasteop og prutte syge som vi så fint kalder det herhjemme)

for hvis det er tilfældet så skal i afsted til sygehuset og overvåges men kun hvis han ikke indtager noget (som ikke kommer op igen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.