jeg HADER lægevagten!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.822 visninger
41 svar
0 synes godt om
22. august 2010

M.O.A.R.

Hej de damer..

Lige lidt vrede efter mit opkald til lægevagten her for 15 min siden.

Så ringer man til lægevagten og forklarer at ens 3 måneder gamle dreng opfører sig unormalt, har kastet the op ( ikke gylpet ) som han fik for i hvert fald to timer siden og han kastede først op efter han havde sovet (havde bøvset inden han blev lagt), har en kropstemperatur på 35,5 grader og hoster en del lidt tør hoste, og så får man bare af vide man skal give ham en PANODIL?! og søge læge imorgen. hvad fanden er det for noget?

ih er bare så sur lige nu. skulle lige ud med min vrede!

- Malene, mor til Simon 08.05.2010

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

Emilie Sarah

MaleneF skriver:

Hej de damer..

Så ringer man til lægevagten og forklarer at ens 3 måneder gamle dreng opfører sig unormalt, har kastet the op ( ikke gylpet ) som han fik for i hvert fald to timer siden og han kastede først op efter han havde sovet (havde bøvset inden han blev lagt), har en kropstemperatur på 35,5 grader og hoster en del lidt tør hoste, og så får man bare af vide man skal give ham en PANODIL?! og søge læge imorgen. hvad fanden er det for noget?

ja, man skal passe på med de læge vagter!!

En af mine venner havde også feber og nakkestivhed, og vagtlægen ville ikke komme og kigge på ham. Hans mor fik bare besked på at hun skulle give ham en panodil eller 2 og sove på.
Men næste dag der var han død, og det viste sig at være meningitis ..

Men tror nu ikke at det er så slemt med din dreng .. Krydser finger for han får det bedre!

Anmeld

22. august 2010

jlp90

Det er deres svar på alt syntes jeg. Prøv at ringe igen!! Det er simpelthen for dårligt

Anmeld

22. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
MaleneF skriver:

Hej de damer..

Jeg tror ikke, at lægevagten kan gøre så meget for din søn. Rigtig god bedring med ham og afsted til lægen imorgen

Anmeld

22. august 2010

LouiseNielsen

Jeg havde ringet igen.... haft kropstemp må overhovedet ikke ligge dernede.... Ring igen og gør de stadig ik noget så ville jeg ringe til nærmeste børne afd og høre hvad de siger.....

Anmeld

22. august 2010

charlottekri

hvis jeg efter et opkald til lægevagten føler at jeg er blevet mere eller mindre afvist, så ringer jeg da bare igen...  så kan de jo nok fornemme at jeg ikke var tilfreds... og det kan jo være at det ikke er den samme man kommer til at snakke med.. de sidder jo på et eller andet kontor somewhere og er faktisk ikke den læge som man kommer ind til. kan man egentlig ikke forlange at komme derind??

Anmeld

22. august 2010

klmf

Hvorfor skulle du give ham en panodil når han ikke har feber (nærmere det modsatte)?? Det forstår jeg ikke.

Men udover at han har kastet op, er der så noget andet, der er anderledes? Sløv, ikke til at komme i kontakt med, mere grædende eller noget? 

Anmeld

22. august 2010

line melias mor

det er simpelthen så frygteligt at LÆGER. uddannet læger, fortæller at du skal give dit 3 mdr gamle barn panodil

jeg ville aldrig give mit barn panodil i så lille en alder, bare fordi lægen siger det. jeg var til vagtlægen med min datter da vi var utryg fordi hun var rigtig sløj. vagtlægen kiggede på hende i 2 min og sagde det var nældefeber,så fik vi noget for det vi skulle hente på apoteket. da vi kommer derhen siger apoteker damen at hun fraråede at give det til børn da de kunne stoppe med at trække vejret. WHAT???? tænkte jeg bare og tog med det samme hjem uden medicinen. næste dag var min datter glad og frisk igen, hun havde fået en tand,men nej selv om vi spurgte omkring det så afviste vagtlægen det. jeg hader  de vagtlæger

Anmeld

22. august 2010

Shibby

Panodil junior er fantatsisk hvis bebser,småbørn har smerter. Meen det lyder ikk til at være tilfældet her.. Prøv at ring til nærmeste syghus istedet. Når temp. lyder på 35,et eller andet ville jeg ikk kunne vente til i morgen,-og på det plan kan panodil junior ikke trylle

Anmeld

22. august 2010

M.O.A.R.

lotchen skriver:

Hvorfor skulle du give ham en panodil når han ikke har feber (nærmere det modsatte)?? Det forstår jeg ikke.

Men udover at han har kastet op, er der så noget andet, der er anderledes? Sløv, ikke til at komme i kontakt med, mere grædende eller noget? 

han er meget mere grædende/ked af det end normalt. Vi kan ikke få han til at sove mere end 30 - 45 min ad gangen og så vågner han skrigende op, som om han blev tævet. det eneste vi har kunne bringe ham til ro med at gå rundt med ham.

han plejer at være nem at gøre tilfreds og plejer stortset aldrig at være sur når man lægger ham, tværtimod plejer han at ligge og hygge sig og sparke og pludre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.