hjææælp til RØD numse!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

Valle81

michella80 skriver:

min datter har døjet med rød numse i et stykke tid nu og så i dag er det ligesom om at hendes hud er flækket.  Hun græder ikke når jeg tørrer hende men jeg har simpelthen så ondt af hende. Og så kom jeg i tanke om et eller andet med kogte klude... Men jeg kan ikke huske hvad det er jeg skal.... Kan I hjælpe mig????

Jeg har et vidundermiddel - Hæmoridecreme fra Cosborg - jeg siger dig - det fjerne det med et tyndt lag på nul komma fem.

Jeg opdagede vidundermidlet i mangle på bedre. Jeg havde en rift ved endetarm efte jeg havde født Asta - en dag ud af det blå luft fik asta rød røv - jeg havde intet - andet end denne - næste gang jeg skiftede hendes ble var det væk:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

Mira0911

Tjæresalve er det bedste her... Det virker og heler sårene hurtigere... :)

Har fået afvide at pudder og sink salve ødelægger huden...

Anmeld

20. august 2010

Mira0911

NR3ønskebarn skriver:

Jeg har brugt Zink salve til min datters røde mås dengang Det hjalp i hvert fald på hende Og vaseline

Fik afvide i Onsdags faktisk at Vaseline er det værste man kan smøre på rød numse...

Det ville min kæreste have gjort på vores datter... Fordi han ikke vidste hvad han ellers skulle gøre... Han havde tjæresalve ved siden af sig...

Anmeld

21. august 2010

Barbamama

Valle81 skriver:

Jeg har et vidundermiddel - Hæmoridecreme fra Cosborg - jeg siger dig - det fjerne det med et tyndt lag på nul komma fem.

Jeg opdagede vidundermidlet i mangle på bedre. Jeg havde en rift ved endetarm efte jeg havde født Asta - en dag ud af det blå luft fik asta rød røv - jeg havde intet - andet end denne - næste gang jeg skiftede hendes ble var det væk:0)

ha ha ha ha hvor fedt!!!!

Anmeld

21. august 2010

Barbamama

Tante Lilla :) skriver:

Lutten fik henkogte klude på sin lille  popo, da hun lå på neo... Hun havde stor huller ned i huden.... (afføringsætsninger)

Efter 48 timer, var den "bare" alminde små rød.

Krammer til dig og super C.

Ps. på neo frarådte de alm zinksavle da huden ikke kan ånden igennem det....

det er sgu ikke til at blive klog på. Nogle sværger til zinksalve. Hvad med det der panthenol-creme. Er det bedre så?

Anmeld

21. august 2010

Barbamama

Skouboe skriver:

Inden du prøver kogtvandskludene så få lige lægen til at kigge - det kan være svamp og så er kludene en rigtig dårlig ide.

Ellers Inotyl (tjæresalve)

hmmm jeg har givet hende på her til morges. Kludene altså. Det synes hun er rimelig ubehageligt. Men nu ser jeg lige an om det hjælper og så køber jeg det salve i dag

Anmeld

21. august 2010

Banditten´s mor

michella80 skriver:

det er sgu ikke til at blive klog på. Nogle sværger til zinksalve. Hvad med det der panthenol-creme. Er det bedre så?

Vi bruger panthenol-salve herhjemme med stor succes, så et vil jeg anbefale. Håber du får bugt med den røde numse.

Anmeld

21. august 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Det mindste røde mine unger har været har jeg brugt kopattesalve.. Det har kunne tage det i optakten men på mine unger har det også virket da når måsen er blevet rød.. men datter dik blæner på måsen da hun ikke kunne tåle libero/pampers bleer så hun var monster rød og jeg fik rådet af min mor.. smurte hende og få timer senere kunne vi se bedring.. vi skiftede bleer med det samme og 3-4 dage senere var hun 100% helet.. og nu bruger jeg ALDRIG andet..

Jeg prøvede zink salve men det gjorde det hele værre på min pige..

Anmeld

21. august 2010

Tulle28

michella80 skriver:

min datter har døjet med rød numse i et stykke tid nu og så i dag er det ligesom om at hendes hud er flækket.  Hun græder ikke når jeg tørrer hende men jeg har simpelthen så ondt af hende. Og så kom jeg i tanke om et eller andet med kogte klude... Men jeg kan ikke huske hvad det er jeg skal.... Kan I hjælpe mig????

Vores SP frarådte kopattesalve, zinksalve og alt hvad der hedder pudder og sagde vi skulle bruge INOTYOL creme fra apoteket. Den virkede lynhurtigt og hver gang her:-)

Anmeld

21. august 2010

Dansker I Holland

MoarJ skriver:

Fik afvide i Onsdags faktisk at Vaseline er det værste man kan smøre på rød numse...

Det ville min kæreste have gjort på vores datter... Fordi han ikke vidste hvad han ellers skulle gøre... Han havde tjæresalve ved siden af sig...

Ok jeg har ikke selv prøvet vaseline, men har hørt om det Men min fejl da

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.