hjææælp til RØD numse!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

Barbamama

Anna-jonas skriver:

Michella......................du skal bruge inotyol-salve fra apoteket. Det svier lidt ved påføring, men det er en mirakel kur.

Ang. kogt vandsklude. Så tager du et gammelt lagen eller lign. river det itu, så det får passende str. Du koger vand, hælder over kludene, vrider dem grundigt, og lægger dem på det ramte område, når de er kølnet lidt. Sådan har man behandlet røde numser etc. i århundrede.

Go' bedring med Carla-fisens nummer.

Knus Mette

inotyol. Det er skrevet ned!!! Og jeg skal prøve det med kludene i morgen for hun er blevet puttet. Jeg håber det virker men det lyder sådan. RIngede lige til min farmor som har fået 7 børn men hun brugte noget pudder der ikke findes mere... Hurra....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

SpunkenJo

michella80 skriver:

smart med olien.... Jamen jeg må kaste mig ud i projektet! Tusind tak!!! Jeg prøver lige det med de der kogte klude. Jeg kan huske jeg har hørt det nogle gange men jeg kunne selvfølgelig ikke lige huske hvordan det skulle gøres. He he... Jeg havde faktisk selv overvejet 8hour cream men der er en milliard parabener i. Hi hi... Det går kun ud over mig selv  Tak for hjælpen

Parabener vs. Ødelagt numse og ked baby.....

Jeg vælger lidt parabener....

alt med måde, så går det nok

Anmeld

20. august 2010

bagger26

Har du overvejet om det kan være svamp, har lige fået noget specielt pudder til min datter idag da hun måske har svamp..  Har nemlig døjet med en rød hale som bare ikke ville forsvinde, uanset hvad jeg har smurt med og hvor længe hun har lagt uden ble på..

Anmeld

20. august 2010

SiLiMiMa

nu har du jo fået opskriften på kogtvandsklude

ville bare sige: det virker!!

PRØV DET!

heise

Anmeld

20. august 2010

Barbamama

bagger26 skriver:

Har du overvejet om det kan være svamp, har lige fået noget specielt pudder til min datter idag da hun måske har svamp..  Har nemlig døjet med en rød hale som bare ikke ville forsvinde, uanset hvad jeg har smurt med og hvor længe hun har lagt uden ble på..

ja tanken har strejfet mig! Nu prøver jeg lige de der klude og hvis det ikke virker er det til lægen med hende

Anmeld

20. august 2010

Barbamama

SpunkenJo skriver:

Parabener vs. Ødelagt numse og ked baby.....

Jeg vælger lidt parabener....

alt med måde, så går det nok

ja det er da rigtigt. Hi hi... Det er bare mig der er lidt pylre pylre! Jeg prøver lige alt det andet først. He he..... Men det var ikke for at være efter dig.

Anmeld

20. august 2010

bagger26

michella80 skriver:

ja tanken har strejfet mig! Nu prøver jeg lige de der klude og hvis det ikke virker er det til lægen med hende

De virker også rigtig godt, der har jeg også brugt rigtig meget.. Men de har ikke lige virket i den her omgang med min datter...

Anmeld

20. august 2010

Barbamama

bagger26 skriver:

De virker også rigtig godt, der har jeg også brugt rigtig meget.. Men de har ikke lige virket i den her omgang med min datter...

okay  tak for tippet

Anmeld

20. august 2010

SpunkenJo

michella80 skriver:

ja det er da rigtigt. Hi hi... Det er bare mig der er lidt pylre pylre! Jeg prøver lige alt det andet først. He he..... Men det var ikke for at være efter dig.

Følte mig bestemt heller forfulgt

jeg er også selv lidt hys med alt det der, meeeen som skrevet før, alt med måde

go weekend

Anmeld

20. august 2010

Barbamama

SpunkenJo skriver:

Følte mig bestemt heller forfulgt

jeg er også selv lidt hys med alt det der, meeeen som skrevet før, alt med måde

go weekend

det er godt. Ja du har ret. God weekend til dig også! Men jeg må prøve det med olien!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.