hjææælp til RØD numse!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

SpunkenJo

michella80 skriver:

det er godt. Ja du har ret. God weekend til dig også! Men jeg må prøve det med olien!

= Teflonnumse .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

Barbamama

SpunkenJo skriver:

= Teflonnumse .

jep

Anmeld

20. august 2010

Halbschön

michella80 skriver:

jep

Hej Michella..

Som en af de andre skriver INOTYOL! Den er GULD værd.. Det er en tjæresalve, og den er ENORMT effektiv.. Der skal kun et ultratyndt lag på.. Den kan købes på apoteket.. Jeg har arbejdet på en sårklinik i forb med mit sygeplejestudie.. Der brugte vi det også til irriteret hud og fx revner i hælene eller ved meget tørre fødder.. Det kan bruges til ALT.. Dog må det ikke bruges hvis der er sår på huden, og huden hvor det er påsmurt må ikke udsættes for sollys..

Anmeld

20. august 2010

Barbamama

Renée88 skriver:

Hej Michella..

Som en af de andre skriver INOTYOL! Den er GULD værd.. Det er en tjæresalve, og den er ENORMT effektiv.. Der skal kun et ultratyndt lag på.. Den kan købes på apoteket.. Jeg har arbejdet på en sårklinik i forb med mit sygeplejestudie.. Der brugte vi det også til irriteret hud og fx revner i hælene eller ved meget tørre fødder.. Det kan bruges til ALT.. Dog må det ikke bruges hvis der er sår på huden, og huden hvor det er påsmurt må ikke udsættes for sollys..

okay fedt jamen den bliver købt i morgen. Der er ikke sår på men der er gået hul, må man så godt?

Anmeld

20. august 2010

Halbschön

michella80 skriver:

okay fedt jamen den bliver købt i morgen. Der er ikke sår på men der er gået hul, må man så godt?

Det var egentlig et godt spørgsmål... For man bruger det jo til revner i hæle, og der er også hul.. Hmm.. Spørg lige på apoteket..

Anmeld

20. august 2010

Barbamama

Renée88 skriver:

Det var egentlig et godt spørgsmål... For man bruger det jo til revner i hæle, og der er også hul.. Hmm.. Spørg lige på apoteket..

okay

Anmeld

20. august 2010

Smølf

Da vores søn var lille fik han ind imellem også rød numse. Jeg prøvede Inotyol salve, zink salve osv. Min erfaring er at det der hjalp allerbedst var Brentan Salve fra apoteket.

Det virker mod svampeinficerede udslæt. Selvom det ikke var hver gang Sebastian havde svampeinfektion i sin røde numse, var det altså det der virkede allerbedst!

Så det er mit råd herfra.

KH Neta

Anmeld

20. august 2010

Barbamama

Netapige skriver:

Da vores søn var lille fik han ind imellem også rød numse. Jeg prøvede Inotyol salve, zink salve osv. Min erfaring er at det der hjalp allerbedst var Brentan Salve fra apoteket.

Det virker mod svampeinficerede udslæt. Selvom det ikke var hver gang Sebastian havde svampeinfektion i sin røde numse, var det altså det der virkede allerbedst!

Så det er mit råd herfra.

KH Neta

tak den bliver også lige skrevet ned

Anmeld

20. august 2010

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

min datter har døjet med rød numse i et stykke tid nu og så i dag er det ligesom om at hendes hud er flækket.  Hun græder ikke når jeg tørrer hende men jeg har simpelthen så ondt af hende. Og så kom jeg i tanke om et eller andet med kogte klude... Men jeg kan ikke huske hvad det er jeg skal.... Kan I hjælpe mig????

Lutten fik henkogte klude på sin lille  popo, da hun lå på neo... Hun havde stor huller ned i huden.... (afføringsætsninger)

Efter 48 timer, var den "bare" alminde små rød.

Krammer til dig og super C.

Ps. på neo frarådte de alm zinksavle da huden ikke kan ånden igennem det....

Anmeld

20. august 2010

Skouboe

michella80 skriver:

min datter har døjet med rød numse i et stykke tid nu og så i dag er det ligesom om at hendes hud er flækket.  Hun græder ikke når jeg tørrer hende men jeg har simpelthen så ondt af hende. Og så kom jeg i tanke om et eller andet med kogte klude... Men jeg kan ikke huske hvad det er jeg skal.... Kan I hjælpe mig????

Inden du prøver kogtvandskludene så få lige lægen til at kigge - det kan være svamp og så er kludene en rigtig dårlig ide.

Ellers Inotyl (tjæresalve)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.