Giv mig jeres mening !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

Shibby

Kan ikke se noget negativt i det ^^

Vi omtaler ungerne i flertal som vores unger.. Bonusbørn eller ej..De er vores børn.. Selvfølgelig ha lucas en mor men jeg ser ham som en del af familien,-en del af vores familie ^^

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Altså jeg kalder altså også allesammen for mine og vores unger. Jeg tager dem under en stor pærevælling. Jeg kan mærke at det er svært når jeg fx. skal ringe til kommunen og de så spørger om jeg er forælder - det kan jeg ikke få mig selv til at sige ja til, men jeg ringer gladeligt op og siger at "jeg har en dreng" - og det har jeg jo.... Jeg har da også oprettet indlæg hvor jeg har skrevet at "vi har en dreng" - jeg kunne aldrig finde på at skrive søn, men de er jo mine drenge - på godt og ondt.

Og Kenneth siger også "mine forældre" - og det er altså mig.... (det er lidt hyggeligt..)

Men men men - hvis Per og jeg en dag går fra hinanden, så er der nok ikke en anden der skal gøre krav på mine børn - men jeg har jo også tænkt mig at fortsætte med at være mor for mine biologiske børn - i modsætning til visse andre....

Præcis og ige i jeres tilfælde syntes jeg bare det er så fint   Uhh de er heldige at have dig .

Anmeld

20. august 2010

Diana...

Jeg kan ikke se noget galt i det. Min pap-mor kalder os os alle for hendes børn selv om vi jo ikke rigtig er hendes. Men hun er gift med min far og så er vi også hendes lige som min pap-far kalde mig og min søster for hans børn. Så vi er alle sammen hinandens. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.