Pia. skriver:
Jeg syntes som sådan ikke det er forkert... Lise er jo på et område noget til de her børn... altså fars kærste er vel børnenes pap mor eller hvad man vælger at kalde det - men i og med at faren har taget Lise ind i sin familie bliver hun jo også en del af deres familie..
Lille eksempel med mig selv..
Den sidste kæreste jeg havde, havde to børn (faktsik tre men den sidste var voksen og flyttet hjemmefra) men når vi havde været sammen og hans piger var der kunne jeg da godt finde på at sige "har haft en skøn weekend med kærsten og med mine piger" - de var jo ikke "mine" piger, som sådan, men min kærstes piger...
men jeg var jo hans kæreste og så var de også "mine" piger... Giver det mening...
Jeg læser det som om de har haft en skøn weekend med børnene og hvordan han formulere det er vel lige meget... eller ?
Knus Pia...
Jeg er rimelig enig her.
Jeg kommer fra en familie med dine og mine børn.
Min mor og far har mig på 22, og mine to søstre på 33 og 35.
Min papmor har min SØSTER på 37.
Og min papfar har mine SØSKENDE på 27 og 21.
Jeg skriver søster og søskende med stort og tykt, fordi jeg ser dem som mine søskende, trods vi hverken har sammen mor eller far.
Min papfar kalder også os tre tøser for hans piger - og min papmor gør det samme om os.
Og alle vores børn er også fætre og kusiner, og kalder vores forældre for mormor, morfar (mor og papfar) og bedstefar og bedste (far og papmor) .. Ganske enkelt 
Vi er alle sammen søskende, og både min mor og papfar - far og papmor bliver omtalt som vores forældre 
Et eksempel kunne være min papfars status opdatering, da han (og Emil) havde fødselsdag "Har haft en dejlig fødselsdag. Selvfølgelig fejrede vi også Emil. Vi var alle sammen samlet. Olderen, alle vores unger og alle vores banditbørnebørn. Tak for hilsnerne."
Vi er ikke dine og mine - Vi er VORES, alle sammen - Og gud hvor føler vi os heldige at have 4 forældre

Anmeld