Giv mig jeres mening !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

Pia.

Jeg syntes som sådan ikke det er forkert... Lise er jo på et område noget til de her børn... altså fars kærste er vel børnenes pap mor eller hvad man vælger at kalde det - men i og med at faren har taget Lise ind i sin familie bliver hun jo også en del af deres familie..

Lille eksempel med mig selv..

Den sidste kæreste jeg havde, havde to børn (faktsik tre men den sidste var voksen og flyttet hjemmefra) men når vi havde været sammen og hans piger var der kunne jeg da godt finde på at sige "har haft en skøn weekend med kærsten og med mine piger" - de var jo ikke "mine" piger, som sådan, men min kærstes piger... men jeg var jo hans kæreste og så var de også "mine" piger... Giver det mening...

Jeg læser det som om de har haft en skøn weekend med børnene og hvordan han formulere det er vel lige meget... eller ?

Knus Pia...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

otlitrom

Tanja78 skriver:

Han er en mand, har han overhovedet TÆNKT over hvad han skriver????

Anmeld

20. august 2010

Lady Marion <3

FrkT skriver:

Altså det er ikke noget jeg ville hidse mig op over, det kan jo være en fejl at han har skrevet det, sådan som om han lige et øjeblik glemte at det var hans ekskones.

Men er det med fuldt overlæg synes jeg det er forkert at skrive... og børnene kunne jo selv risikere at læse det, når de er så gamle, og det ville nok ikke være det fedeste for dem, når de jo HAR en mor.

Det er med fuldt overlæg , han har jo også kommenteret i debatten , skrevet at bonus børn jo også er børn ??

Anmeld

20. august 2010

Lady Marion <3

kitty skriver:

Min første tanke: Det er ikke "vores" unger... Men bare ungerne... Jeg synes det er forkert skrevet...

Men altså.. Det er da bare dejlgt at de allesammen har hygget sig, og tænk hvor meget ballade et ord kan gøre.... Havde jeg været mor til børnene, så havde jeg nok ikke brudt mig om at læse det....

Den er svær, men jeg synes overvejende at det ikke var så smart skrevet!

Jeg ville ikke bryde mig om at læse en sådan status opdat. fra min ex hvor han skriver vores børn  (ham og hans kæreste) Om mine børn   men kan være vi er sære ..

Anmeld

20. august 2010

maria_wlt

Tanja78 skriver:

Anmeld

20. august 2010

eirene

Pia. skriver:

Jeg syntes som sådan ikke det er forkert... Lise er jo på et område noget til de her børn... altså fars kærste er vel børnenes pap mor eller hvad man vælger at kalde det - men i og med at faren har taget Lise ind i sin familie bliver hun jo også en del af deres familie..

Den sidste kæreste jeg havde, havde to børn (faktsik tre men den sidste var voksen og flyttet hjemmefra) men når vi havde været sammen og hans piger var der kunne jeg da godt finde på at sige "har haft en skøn weekend med kærsten og med mine piger" - de var jo ikke "mine" piger, som sådan, men min kærstes piger... men jeg var jo hans kæreste og så var de også "mine" piger... Giver det mening...

Jeg læser det som om de har haft en skøn weekend med børnene og hvordan han formulere det er vel lige meget... eller ?

Knus Pia...

Præcis min tanke...

Anmeld

20. august 2010

Lady Marion <3

Tanja78 skriver:

he he jo , det er vist endda rigtigt gennemtænkt   Men du har ret ... MÆND

Anmeld

20. august 2010

otlitrom

Muffi . skriver:

Jeg ville ikke bryde mig om at læse en sådan status opdat. fra min ex hvor han skriver vores børn  (ham og hans kæreste) Om mine børn   men kan være vi er sære ..

Nej, det er det jeg tænker. Jeg tror jeg ville blive tosset...! Men lidt svært at sige, uden børn eller ex

Anmeld

20. august 2010

Lady Marion <3

Pia. skriver:

Knus Pia...

He he , jo det er jo i realiteten ligegyldigt   Syntes bare det er en god debat , jeg har også haft en kæreste med 2 børn , det var ikke vores unger , mine børn er ikke vores unger , selvom Henrik har været mere far for dem end nogen andre , syntes det er at træde lige en tand for langt ,, Forstår du hvad jeg mener ? Det er nok meget forskelligt fra person til person

Anmeld

20. august 2010

betski

Det kommer jo meget an på, hvordan hendes forhold er til børnene. Da jeg selv var papmor omtalte jeg da min datter og hendes storesøster som mine piger. Men dette gjorde jeg så også når storesøsters mor var til stede, og vidst at det kun gjorde moderen glad at jeg og hendes datter havde (og stadig har trods skilsmisse) så godt et forhold. Storesøsteren sagde da også farvel med kys og "jeg elsker dig" når jeg afleverede hende ved endt samvær.

Så for mig handler det meget om, hvordan det hele fungerer med børn og voksne. Kan mor og papmor ikke så godt sammen, ja så kan jeg da godt se at moderen måske kan føle sig lidt ramt med sådan en opdatering.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.