Giv mig jeres mening !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.968 visninger
42 svar
0 synes godt om
20. august 2010

Lady Marion <3

Hør her !!!!!

Jens og Lise har været gift og har 2 børn på 10 og 13 år .. Jens og Lise bliver skilt og Lise får ungerne   Jens ser børnene ca hver 2 weekend . Jens får en kæreste og ungerne bor fortsat hos deres mor ..   Nu har Jens og kæresten været kærester i ca 2 år og har ikke fået børn sammen ..  Jens kommer ofte med statusopdateringer på FB omkring hans weekender med kæreste og børn ,, Nu er der opstået en lang debat på Jens profil fordi ....

Sidste opdat ..   Har haft en dejig weekend med min skat og VORES unger .   Er det forkert at skrive vores unger når ungerne har en mor ??   Giv mig jeres mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

klmf

Hvis ikke den nye kæreste også har børn og de derfor holder weekend sammen allesammen, så er det vel egentlig mest korrekt at skrive enten mine børn eller bare børnene/ungerne.

Men altså, jeg ville nok ikke gøre det store ud af det - hvis ikke Jens selv lægger den store betydning i det, så ville jeg heller ikke.

Anmeld

20. august 2010

Lady Marion <3

lotchen skriver:

Hvis ikke den nye kæreste også har børn og de derfor holder weekend sammen allesammen, så er det vel egentlig mest korrekt at skrive enten mine børn eller bare børnene/ungerne.

Men altså, jeg ville nok ikke gøre det store ud af det - hvis ikke Jens selv lægger den store betydning i det, så ville jeg heller ikke.

Hun har ingen børn , så det er kun hans 2   Jeg siger dig en debat det har skabt , men et eller andet sted så er det også lidt vi leger far, mor og børn agtigt .

Anmeld

20. august 2010

Margorie

Sådan en udtalelse er vel positiv? Jeg går ud fra det må betyde at hun også føler sig knyttet til børnene.. Og børn kan vel aldrig få for meget kærlighed og opmærksomhed. De ved jo godt de altid kun vil have EN mor og EN far..

Anmeld

20. august 2010

Lady Marion <3

Marge skriver:

Sådan en udtalelse er vel positiv? Jeg går ud fra det må betyde at hun også føler sig knyttet til børnene.. Og børn kan vel aldrig få for meget kærlighed og opmærksomhed. De ved jo godt de altid kun vil have EN mor og EN far..

Jo måske   Det hele fik bare mig til at tænke over at jeg aldrig kunne finde på at sige vores børn om mine de 2 store ,, Ikke fordi Henrik ikke er glad for dem eller omvendt , det vil bare virke forkert og tror også mine unger vil reagere . Men det kan selvf. godt være pga deres egen far er død at jeg går meget op i at det var deres far og de vi aldrig blive vores ( Henrik og mine)

Anmeld

20. august 2010

eirene

Umiddelbart er min tanke at det er lidt meget at lægge i et enkelt ord. Det er jo ikke kun hans børn. Han har dem jo sammen med en anden. Så det vil altid være vores. Og det kan godt være det ikke lige er moren han refererer til her, men hvis det er kæresten synes jeg nu også det er fint nok. Når man er papmor føler man sig også som mor for de børn, når man er sammen med dem.

Bare min mening.

Anmeld

20. august 2010

Lady Marion <3

eirene skriver:

Umiddelbart er min tanke at det er lidt meget at lægge i et enkelt ord. Det er jo ikke kun hans børn. Han har dem jo sammen med en anden. Så det vil altid være vores. Og det kan godt være det ikke lige er moren han refererer til her, men hvis det er kæresten synes jeg nu også det er fint nok. Når man er papmor føler man sig også som mor for de børn, når man er sammen med dem.

Bare min mening.

Tak for svar   Jeg har ikke taget stilling til hvad jeg syntes , syntes bare det var sjovt hvad det pludselig udviklede sig til , så skægt at høre andres mening ..

Anmeld

20. august 2010

otlitrom

Min første tanke: Det er ikke "vores" unger... Men bare ungerne... Jeg synes det er forkert skrevet...

Men altså.. Det er da bare dejlgt at de allesammen har hygget sig, og tænk hvor meget ballade et ord kan gøre.... Havde jeg været mor til børnene, så havde jeg nok ikke brudt mig om at læse det....

Den er svær, men jeg synes overvejende at det ikke var så smart skrevet!

Anmeld

20. august 2010

FrkT

Altså det er ikke noget jeg ville hidse mig op over, det kan jo være en fejl at han har skrevet det, sådan som om han lige et øjeblik glemte at det var hans ekskones.

Men er det med fuldt overlæg synes jeg det er forkert at skrive... og børnene kunne jo selv risikere at læse det, når de er så gamle, og det ville nok ikke være det fedeste for dem, når de jo HAR en mor.

Anmeld

20. august 2010

XXSS

Muffi . skriver:

Hør her !!!!!

Jens og Lise har været gift og har 2 børn på 10 og 13 år .. Jens og Lise bliver skilt og Lise får ungerne   Jens ser børnene ca hver 2 weekend . Jens får en kæreste og ungerne bor fortsat hos deres mor ..   Nu har Jens og kæresten været kærester i ca 2 år og har ikke fået børn sammen ..  Jens kommer ofte med statusopdateringer på FB omkring hans weekender med kæreste og børn ,, Nu er der opstået en lang debat på Jens profil fordi ....

Sidste opdat ..   Har haft en dejig weekend med min skat og VORES unger .   Er det forkert at skrive vores unger når ungerne har en mor ??   Giv mig jeres mening

Han er en mand, har han overhovedet TÆNKT over hvad han skriver????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.