Min moster har desværre fået konstateret kræft sidste år, det er uhelbredeligt, men hun lever indtil videre godt. Hun har fået stamcellebehandling, kemo behandling og stråler. De vil gerne forlænge hendes liv, da hun kun lige er blevet 60 år.
Min onkel har fået 2 blodpropper, og er delvis lam i den ene side. Han klarer sig i hverdagen uden hjælp men taler lidt snøvlet og har også gangproblemer...
Min farmor fik op til flere blodpropper inden hun fik lov at sove ind...Min bedstefar fik konstateret kræft i hjernen og det meste af kroppen, og døde kort tid efter... Savner at komme på besøg hos bedsterne og nyde deres dejlige have...
Min morfar fik kræft i halsen, og fik problemer med at indtage væske og føde, og døde efter nogle måneder med sygdommen! Abbi du er savnet hver dag 
Min mormor har diabetes type 2, og lider af b12 vitamin mangel, hvilket gjorde at hun var blevet små dement. Det lysner for hende, men hun burde få lov at komme på plejehjem så der er nogen om hende døgnet rundt...
Min niece blev meget syg for 2 år siden, og har døjet med det lige indtil for et halvt års tid siden hvor det begyndte at gå fremad og i dag har hun det rigtig godt 
Hmm det var vist det... Håber ikke der kommer mere!
Knus Kathrina
Anmeld