Handicappet/sygt familiemedlem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

Ann.

Min datter som er meget hjerneskadet og rigtig syg - hun er født med det, og ingen kan finde grunden til hvorfor hun blev det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

anna-jonas

kitty skriver:

I er SÅ seje Mette!! Ikke mindst lille Ida!!

Anmeld

19. august 2010

saxa

Min fætter på 12 er hjerneskadet.. Dette blev han da min moster fik lov at gå næsten 20 dage over termin og han ikke kunne komme ud, og manglede ilt..  Han er dog den skønneste knægt, der virkelig giver lys på en trist dag..

Anmeld

19. august 2010

fit_fys

Angelspot skriver:

Jeg er bonusmor til en dejlig pige på knap 5 år med CHARGE syndrom. Heldigvis går det fremad med hende, så det er en dejlig solstråle historie

Har haft enkelte familiemedlemmer med kræft, men ikke i den nærmeste familie. En fætter der er psykisk syg. En morfar med Alzheimer.

Hvad er Charge syndrom?

Anmeld

19. august 2010

Moar'en

Min søn har en kompliceret hjertefejl, (et univentrikulært hjerte med en AVSD og pulmonal stenose) og så har han ingen milt.

Min svigermor er multi allergiker og min mor lider af depression (som der ikke kan gøres noget ved)

Anmeld

19. august 2010

tumle81

Min moster har desværre fået konstateret kræft sidste år, det er uhelbredeligt, men hun lever indtil videre godt. Hun har fået stamcellebehandling, kemo behandling og stråler. De vil gerne forlænge hendes liv, da hun kun lige er blevet 60 år.

Min onkel har fået 2 blodpropper, og er delvis lam i den ene side. Han klarer sig i hverdagen uden hjælp men taler lidt snøvlet og har også gangproblemer...

Min farmor fik op til flere blodpropper inden hun fik lov at sove ind...Min bedstefar fik konstateret kræft i hjernen og det meste af kroppen, og døde kort tid efter... Savner at komme på besøg hos bedsterne og nyde deres dejlige have...

Min morfar fik kræft i halsen, og fik problemer med at indtage væske og føde, og døde efter nogle måneder med sygdommen! Abbi du er savnet hver dag

Min mormor har diabetes type 2, og lider af b12 vitamin mangel, hvilket gjorde at hun var blevet små dement. Det lysner for hende, men hun burde få lov at komme på plejehjem så der er nogen om hende døgnet rundt...

Min niece blev meget syg for 2 år siden, og har døjet med det lige indtil for et halvt års tid siden hvor det begyndte at gå fremad og i dag har hun det rigtig godt

Hmm det var vist det... Håber ikke der kommer mere!

Knus Kathrina

Anmeld

19. august 2010

snefnug

Min manfd har huntingtom chorea og er igang med atfor tilkendt førtidspension. Hans mor døede af samme sygdom i en alder af 49. hans storsøster der også har sygdommen er 45 og bo på plejehjem. Min mands lillesøster har være meget tæt på at død af kræft, men er gudskelov rask i dag.

Og til slut så har min mor lige gennemgået sidste kemo behandling, så håber og ber vi til hun er rask

knus gitte

Anmeld

19. august 2010

JacobsMoar

Min morfar er hjerneskadet, fik en del fra et stillads i hovedet for ca 21 år siden, har derfor epelebsi (staves?), indtil for ca 10 år siden gik det godt og han kørte bil og arbejde stadig en smule, nu aner han dårlig nok hvem min mor er, og må indlægges ca. hver 2. måned pga. anfald.. Lidt længere ude i familien havde vi den dejligste lille pige der led af en sygdom hvor lungerne vist nok bliver så store at de maser hjertet, sådan som jeg forstod det, hun fik knap et år fra de opdagede sygdommen, og blev 4,5 år.. Og så har min mors moster plim-bim på 1. sal, hvilket min oldemor vist nok også havde.. - Det var vist det..

Anmeld

19. august 2010

1977

Profilbillede for 1977

Min lækre lillesøster er på papiret handikappet. Hun er på sin 3. hofte og har efter en diskos mistet følelsen i nerverne fra navlen og ned. Hun sidder dog ikke i kørestol mere, men har lært at gå også uden stok.

Min mor har tarmkræft og min storebror har Crohns sygdom

Og så har min mor + moster + bedste diabetis

Anmeld

19. august 2010

twinboys

TbCp skriver:

Jeg har haft....

min lillesøster var syg i 10 år inden hun gik bort i 2006

Ejjjjj snøft snøft...

Må man høre hvad hun fejlede, ok hvis du ikke ønsker at snakke om det...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.