Eder og forbandelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

Dansker i England

wamse skriver:

Ok, altså jeg kan så også blive pænt træt af at læse f****** i hvert andet ord,

Så er det ikke bare mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

mariamiss6

Dansker i England skriver:

Kan du så svare mig på (og læs nu ikke dette i en dømmende/moralsk/andet  tone, for det er absolut ikke ment sådan ) hvorfor det for dig er nødvendigt at bande?

Hmmm nogen gange bander jeg kun for at komme af med arrigskab

Eller for at sætte streg under, at jeg virkelig mener krafthelvede når jeg brokker mig

Andre gange, så fiser de bare 'ups' ind imellem alle de andre ord....

Det er ikke fordi jeg som sådan har brug for at bande, altså lige undtaget når jeg er fuld af arrigskab.... Men der findes bare så mange ord, som åbenbart passer lige ind i en sætning

men jeg prøøøøøøøver virkelig nu at lade være... Det er ikke så skide (ups) smart at bande som en havnearbejder, når man arbejder i en vuggestue hvilket også ofte bliver mig påpeget Meeeeen endnu er der vidst heldigvis ingen af børnene der har taget smag af mit ordforråd ikke på job i hvert fald....

Den er værre når man hører mini-me i den lokale brugs (og han er 3 år ikke) udbryde meget spontant, og i sin helt egen shoppeverden, "av for fanden da" - Men han var undskyldt, han opdagede det ikke selv, og hans arm kom i klemme

Suk der blev vendt et par hoveder, og mange mennesker gik hjem med et smil på læben den dag

Anmeld

19. august 2010

Margorie

Dansker i England skriver:

Det er ikke et bandeord - det er ikke værre end hvis jeg havde skrevet; mænd er svin.

Så svin er ikke et bandeord for dig? Hmm..

Anmeld

19. august 2010

FrkT

mariamiss6 skriver:

Okay okay, vi er uenige om sprogbruget ud i eder og forbandelser.... Kan vi blive enige om det

Hehe, jeg tror faktisk, ud fra det du har skrevet efterfølgende, at vi er meget enige, men måske misforstår hinanden  Jeg er i hvert fald enig i det du skriver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.