1 uge endnu..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

Trine89

SommerBlomst skriver:

Ærgeligt  - men så tester du da bare i morgen ;-) ha ha

hihi. tanken skam strejfet mig.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

Happiness

Kan også godt følge dig. Har lige haft ægløsning, så der har været gang under dynerne i de her dage Så nu håber jeg bare at der er gevinst... Men kan jo først teste omkring d. 4... Der er laaaaannng tid til

Vi er også lige gået igang. Smed p-pillerne 1. juli. Så der kan jo gå lang tid, men jeg gider ikke tænke negativt, så tror og håber det kun tager nogle måneder... (eller at der er et lille spir i et æg nu, som bare venter på at sitte sig fast

Er i den grad SKRUK... Har jeg været i 1,5 år! Har vare ventet på at kæresten også skulle blive det Og nu er han lige så spændt som mig.

Anmeld

20. august 2010

Trine89

MaybeMe skriver:

Kan også godt følge dig. Har lige haft ægløsning, så der har været gang under dynerne i de her dage Så nu håber jeg bare at der er gevinst... Men kan jo først teste omkring d. 4... Der er laaaaannng tid til

Vi er også lige gået igang. Smed p-pillerne 1. juli. Så der kan jo gå lang tid, men jeg gider ikke tænke negativt, så tror og håber det kun tager nogle måneder... (eller at der er et lille spir i et æg nu, som bare venter på at sitte sig fast

Er i den grad SKRUK... Har jeg været i 1,5 år! Har vare ventet på at kæresten også skulle blive det Og nu er han lige så spændt som mig.

Kender følelsen har også være skruk 1½ års tid. har bare lige manglet den rigtig far men han har jeg nu hihi.. 

det er også vores første forsøg det her..

er også sååååå spændt på det hele.. 

Men sender da også lige lidt 'er afsted til jer og håber at aktiviteterne i sovværelset har givet pote.. 

Anmeld

20. august 2010

Happiness

Mange tak. Og håber der er gevinst når du tester mandag (ell søndag )

Tænker lidt at når man nu har ventet så længe, så burde vi også blive hurtigt gravide...  Men det er vist ønsketækning...

Anmeld

20. august 2010

Trine89

MaybeMe skriver:

Mange tak. Og håber der er gevinst når du tester mandag (ell søndag )

Tænker lidt at når man nu har ventet så længe, så burde vi også blive hurtigt gravide...  Men det er vist ønsketækning...

hvis bare det virkede på den måde det kunne sku være smart

Anmeld

21. august 2010

Trine89

SommerBlomst skriver:

Ærgeligt  - men så tester du da bare i morgen ;-) ha ha

ingen baby til mig i første forsøg, mens kom

men vi må på den igen... 

Anmeld

21. august 2010

mullesmith2

Vil bare sige held og lykke og tab ikke modet,  Det tog os 5mdr og det var egentlig ret spændende selvom man de sidste par måneder var ved at være nervøs for om det overhovedet ville ske. Prøvede ægløsningsteste og brugte nok 150 graviditetsteste i de 5mdr hehe det er helt sindsygt man bliver så opsat på baby når man først har besluttet sig for at prøve. Men held oglykke og hvor er det spændende. Kram Mullesmith (24+5 med tvillingedrenge)

Anmeld

21. august 2010

Trine89

mullesmith2 skriver:

Vil bare sige held og lykke og tab ikke modet,  Det tog os 5mdr og det var egentlig ret spændende selvom man de sidste par måneder var ved at være nervøs for om det overhovedet ville ske. Prøvede ægløsningsteste og brugte nok 150 graviditetsteste i de 5mdr hehe det er helt sindsygt man bliver så opsat på baby når man først har besluttet sig for at prøve. Men held oglykke og hvor er det spændende. Kram Mullesmith (24+5 med tvillingedrenge)

Taber skam heller ikke modet.. havde det også lidt på fornæmmelsen at den ikke var der, og så er det jo heller ikke såååå tit at sker i første forsøg. hihi.. 

så vi hopper på den igen  

Anmeld

21. august 2010

Frk.Munk

Øvvv Trine..... har bare krydset alt hvad jeg kunne for dig! det er træls, det var jo mig selv for en uge siden... men vi skal nok blive med rog, før eller siden, men det jo bare den kære tålmodighed den er gal med :-)

men sikke noget øv, er det ikke sådan en "skuffende" følelse man får? sådan have jeg, selv om man jo egentlig godt ved at det jo nok ikke lige sker i første forsøg

men 1000 kram og så sker det i næste månede!!! forhåbentligt for os begge!! ;-)

Anmeld

21. august 2010

Trine89

SommerBlomst skriver:

Øvvv Trine..... har bare krydset alt hvad jeg kunne for dig! det er træls, det var jo mig selv for en uge siden... men vi skal nok blive med rog, før eller siden, men det jo bare den kære tålmodighed den er gal med :-)

men sikke noget øv, er det ikke sådan en "skuffende" følelse man får? sådan have jeg, selv om man jo egentlig godt ved at det jo nok ikke lige sker i første forsøg

men 1000 kram og så sker det i næste månede!!! forhåbentligt for os begge!! ;-)

Tudsind tak søde  

joo lidt skuffet er man jo altid når det er noget man såå gerne vil.. 

men jah vi må jo bare lige have gang i sovværelset igen haha.. 

og så håber vi at begge har en positiv test næste månede.. hihi.. 

Har brugt en ud regner på nette for at regne min ægløsning ud og den siger er det det mellem den 4 og 8 august så lige i de dage skal der bare sexes igennem   haha.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.