1 uge endnu..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

Trine89

SommerBlomst skriver:

Krydser finger for du ikke skal have flere de næste 9 måneder ;-) men lad os vide her inde (hvis du vil dele det) hvis du får 2 streger mandag :-) held og lykke

jaah det ville sku være fedt hvis det lige kunne lykkes i første forsøg. 

Jo efter manden og min bedste veninde har fået det afvide, vil der komme besked om det her inde også, selvfølgelig skal i alle sammen herinde også vide det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Frk.Munk

Det lyder godt - det er jo bare det mest spændene at gå op i lige nu, og jeg, pesonligt, syntes det er så hårdt at lade være med at råbe det ud til hele verden... "VI PRØVER PÅ AT BLIVE GRAVIDE", men folk ville sikker også bare tro man var sindsyg eller noget...

Gi mig lige ret i det er lidt hårdt ikke at have andre end sin kæreste/mand at dele det med - noget så stort er under opsejling, og så skal man holde tæt... he he, jeg har hun sagt det til 2 gode veninder, men de gider jo heller ikke blive ved med at hører om det, så jeg oprettede en profil her inde, og nu må i andre trækkes med mig ;-) Skruk Skruk Skruk :-)

Anmeld

16. august 2010

Trine89

SommerBlomst skriver:

Det lyder godt - det er jo bare det mest spændene at gå op i lige nu, og jeg, pesonligt, syntes det er så hårdt at lade være med at råbe det ud til hele verden... "VI PRØVER PÅ AT BLIVE GRAVIDE", men folk ville sikker også bare tro man var sindsyg eller noget...

Gi mig lige ret i det er lidt hårdt ikke at have andre end sin kæreste/mand at dele det med - noget så stort er under opsejling, og så skal man holde tæt... he he, jeg har hun sagt det til 2 gode veninder, men de gider jo heller ikke blive ved med at hører om det, så jeg oprettede en profil her inde, og nu må i andre trækkes med mig ;-) Skruk Skruk Skruk :-)

JO det er svært at man ikke bare kan sige det til alt og alle.. vi har dog også indviget nogle at vores venner i vores planer. hihi.

men jah er nu også glad for jeg har min profil herinde.. jeg har en veninde som har en bette pige. men i min "anden" omgangkreds bliver jeg den første af os piger til at blive moar... og jeg glæder mig.. 

Anmeld

17. august 2010

puslepigen

Hej Trine89

da vi startede med "projekt baby" var den der i 2. forsøg. så skal vi ikke håbe for jer at den er der ligeså hurtig hvis ikke hurtigere. held og lykke med det.

knuz

Anmeld

17. august 2010

Heidi85

Held og lykke håber der viser sit to streger

Anmeld

17. august 2010

betiinsen

Har det helt på samme måde som jer Har ægløsning i slutningen af aug. ca. den 26-27. Så krydser også fingre. Er også vores første forsøg, og ved godt der ikke er mange der bliver gravide i første, men ja, man har vel lov at håbe.

Så vil meget gerne følges med jer piger, så vi kan snakke lidt sammen om ventetiden

Vå må bare  fingre for det går som det skal i første eller andet forsøg.

Knus betina

Anmeld

17. august 2010

Frk.Munk

betiinsen skriver:

Har det helt på samme måde som jer Har ægløsning i slutningen af aug. ca. den 26-27. Så krydser også fingre. Er også vores første forsøg, og ved godt der ikke er mange der bliver gravide i første, men ja, man har vel lov at håbe.

Så vil meget gerne følges med jer piger, så vi kan snakke lidt sammen om ventetiden

Vå må bare  fingre for det går som det skal i første eller andet forsøg.

Knus betina

Hej Betina

Så har vi æggeløsning på ca. samme tid, så går jeg os ud fra ud er ved at afslutte mens - hvor bliver det spændene om der stå sker mirakler i vores mavser den 26-27 aug :-)

Held og lykke til dig :-)

Anmeld

17. august 2010

Trine89

Mange tak alle sammen.. 

og held og lykke til jer også.. en masse 'er til jer. 

Ser ud til at der kunne komme en masse som forhåbenligt kan følges ad..

iiiiiiiiiiiih hvor er det bare spændende 

Anmeld

17. august 2010

betiinsen

Ja så er det faktisk ca. samme tid. Jo er ved at afslutte mens. nu

Krydser så meget fingre for at det går godt for os alle i denne måned.  Det kunne være så fedt. Dejligt at have nogen man kan skrive med om det. Synes dagene går langsomt efter jeg er stoppet på p-piller, selvom jeg godt er klar over der kan være lang ventetid endnu

Kom så piger, der må godt komme noget liv inde i vores små mavser

Anmeld

17. august 2010

Trine89

betiinsen skriver:

Ja så er det faktisk ca. samme tid. Jo er ved at afslutte mens. nu

Krydser så meget fingre for at det går godt for os alle i denne måned.  Det kunne være så fedt. Dejligt at have nogen man kan skrive med om det. Synes dagene går langsomt efter jeg er stoppet på p-piller, selvom jeg godt er klar over der kan være lang ventetid endnu

Kom så piger, der må godt komme noget liv inde i vores små mavser

Jaah jeg er godt nok også spændt på min test-dag..  

men jah syns godt nok også lidt at dagene er lange selvom det går hurtigt... det er lidt mærkelig. men så er det godt man har Baby.dk så man kan få tiden til at gå..

jaah vi skulle gerne her inden for den næste måned hva en masse indlæg om positive G-tests.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.