1 uge endnu..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

betiinsen

Ja det kunne være lækkert med en masse positive teste til os alle

Er bare bange for at jeg går og tænker for meget på at jeg gerne vil være gravid, så det påvirker. Min kæreste siger hele tiden at jeg skal fokusere på noget andet, og forsøger også, men det er altså svært når man så gerne vil have et barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

Trine89

betiinsen skriver:

Ja det kunne være lækkert med en masse positive teste til os alle

Er bare bange for at jeg går og tænker for meget på at jeg gerne vil være gravid, så det påvirker. Min kæreste siger hele tiden at jeg skal fokusere på noget andet, og forsøger også, men det er altså svært når man så gerne vil have et barn.

kender det godt.. jeg syns nu kun det er her inden for de sidste par dage jeg er blevet meget fokuseret på det.. hehe. forsi jeg er sååå tæt på test dagen.. hehe.. 

men jah man skal passe på med at fokusere for meget på dig, selvom det jo som sagt er RIGTIG svært.. hehe.. 

Anmeld

17. august 2010

Frk.Munk

Ja, det vil jeg give jer ret i - man kan jo nærmest ikke lave andet end at tænke på det, ihvertfald ikke mig... :-) Syntes så os det er ekstra svært når alle er gravide eller lige har født om ørene på en!! Tror jeg var så fokuseret på det, at jeg selv var med til at påvirke at min mens kom 3 dage senere end den plejer - det gør den normalt ALDRIG (og ja, jeg var MEGA spændt) men nej, mens - du kære mens, det bliver sku dejligt at slippe for den i 9 måneder (forhåbentligt inden så længe)

Må jeg høre jer, er i os så skruk at i "i-smug" har taget jer selv i at kigge baby ting, udstyr, tøj osv... "bare lige for at se hvad der er" eller noget.... :-)   SKRUK SKRUK SKRUK siger jeg bare - det er jeg :-)

Anmeld

17. august 2010

Trine89

SommerBlomst skriver:

Ja, det vil jeg give jer ret i - man kan jo nærmest ikke lave andet end at tænke på det, ihvertfald ikke mig... :-) Syntes så os det er ekstra svært når alle er gravide eller lige har født om ørene på en!! Tror jeg var så fokuseret på det, at jeg selv var med til at påvirke at min mens kom 3 dage senere end den plejer - det gør den normalt ALDRIG (og ja, jeg var MEGA spændt) men nej, mens - du kære mens, det bliver sku dejligt at slippe for den i 9 måneder (forhåbentligt inden så længe)

Må jeg høre jer, er i os så skruk at i "i-smug" har taget jer selv i at kigge baby ting, udstyr, tøj osv... "bare lige for at se hvad der er" eller noget.... :-)   SKRUK SKRUK SKRUK siger jeg bare - det er jeg :-)

jamen det er jo det. når vi har været i odesen på en hygge dag ser jeg gravide allesteder og Barnevogne og alt muligt. oh ihhh hvor jeg bare GLÆDER mig til at jeg går rundt med stor mave og senere med barnevogn. kan slet slet slet ikke vente.. 

og jeg kigger tit på baby ting. (gjorde det også før vi gik i gang med projekt baby) kan slet ikke lade være med at kigge på alle de fine ting man kan få.. kan ikke vente med at se hva man kan få når vi skal købe ting ind..  

så jeg kan vist også hoppe med op vognen som SKRUK. heeh.. men det gør mig bestem ikke noget.. hihi

Anmeld

18. august 2010

Frk.Munk

Nøøøj hvor er det godt at hører jeg ikke er alene! :-)  - man kan jo let komme til at bilde sig selv ind, at man sku ikke er helt normal, når man sådan allerede kikker på baby ting ;-) men det tyder jo på vi har lidt til fælles, os Skrukke ;-) ha ha

Anmeld

18. august 2010

Trine89

SommerBlomst skriver:

Nøøøj hvor er det godt at hører jeg ikke er alene! :-)  - man kan jo let komme til at bilde sig selv ind, at man sku ikke er helt normal, når man sådan allerede kikker på baby ting ;-) men det tyder jo på vi har lidt til fælles, os Skrukke ;-) ha ha

jaah det tyder vist sår'n.. det er noget mærkelig noget. 

men nøj jeg glæder mig til at  jeg ikke længer behøver kun at kigge.. hihi.. glæder mig til at købe det første sæt tøj, det første lege tøj og jah også ALLE de andre ting til den lille blyb der gerne, meget snart, kommer.. hihi

Anmeld

18. august 2010

betiinsen

Jo er jeg bestemt også. Jeg har købt babytøj, og gjorde det inden vi begyndte at forsøge. Arbejder i H&M, og det er så lokkende, når der er noget jeg er vild med.

Men ja, føler også alle er gravide, og håber inderligt også snart det bliver mig. Der er 3 på mit arb. der er og min svigerinde også.. Nu må det snart være vores tur. 

Anmeld

18. august 2010

Trine89

betiinsen skriver:

Jo er jeg bestemt også. Jeg har købt babytøj, og gjorde det inden vi begyndte at forsøge. Arbejder i H&M, og det er så lokkende, når der er noget jeg er vild med.

Men ja, føler også alle er gravide, og håber inderligt også snart det bliver mig. Der er 3 på mit arb. der er og min svigerinde også.. Nu må det snart være vores tur. 

jeg har også tit stået med noget i hånden, hvor jeg bare har lyst til at købe  det.. men jeg har ikke gjort det endnu.. heeh.. 

man jah det lyder da vist kun fair at det snart er din tur nuu.. 

Anmeld

18. august 2010

Frk.Munk

Har tænker sometider på, når man bliver gravid, hvordan vil vi så sige det til vores forældre og svigerforældre - tænker i på at vente, til de der ca. 3 mdr er gået, så der er mindre chance for man mister, eller skal det siges med det samme?

Jeg tror jeg helst vil vente, men jeg tror ikke jeg kan holde ud og vente - tror bare det skal ud med det samme :-) det er jo så STORT :-)

Anmeld

18. august 2010

betiinsen

Ja har det på samme måde, drømmer nærmest om det om natten, men skyder det alligevel til side hele tiden, omkring hvordan jeg vil fortælle det til familien, og tænker heletiden at der er noget tid til jeg nok bliver gravid endnu.

Men Med det samme jeg engang for det konstateret ved lægen at jeg er gravid, så vil jeg nok ikke kunne holde det hemmeligt længere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.