1 uge endnu..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

Trine89

min Kæreste og jeg er enige om at vores Familie ikke vil få noget afvide før de 12 uger er gået.. vi har nogle venner der vil få det afvide og så jer her inde på baby. 

men det er også ligeså meget af hensyn til min arbejdsplads hvor jeg jo kun lige er startet som elev.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Sabrina2014

Trine89 skriver:

min Kæreste og jeg er enige om at vores Familie ikke vil få noget afvide før de 12 uger er gået.. vi har nogle venner der vil få det afvide og så jer her inde på baby. 

men det er også ligeså meget af hensyn til min arbejdsplads hvor jeg jo kun lige er startet som elev.. 

Det har jeg tænkt meget på.. Jeg skal på Handelsskolen næste år, og efter det vil jeg være elev - hvis nu det sker at man bliver elev i STARTEN af ens elevforløb, godtager de det så, eller siger de bare '.. gå væk med dig' ?

Anmeld

18. august 2010

Trine89

SabrinaL skriver:

Det har jeg tænkt meget på.. Jeg skal på Handelsskolen næste år, og efter det vil jeg være elev - hvis nu det sker at man bliver elev i STARTEN af ens elevforløb, godtager de det så, eller siger de bare '.. gå væk med dig' ?

Jamen det er jo det.. ved det sku ikke lige.. men virksomheden har jo ret til at afbryde elevkontrakten inden for de første 3 måneder da det jo er en prøve tid også.. selvføølglig skal der jo være en reel grund til det.. men føler virksomheden der er det de vil skal de også nok finde en reel grund for det og snige sig uden om det.. men efter de 3 måneder er det ikke så nemt igen at afbryde en elevkontrakt.

Anmeld

18. august 2010

Frk.Munk

Hvis i er medlem af en fagforening, og også udfører jeres arbejde godt som elever, så tror jeg ikke de har rettet til at fyrer jer, så har i ihvertfald en stærk sag m.h.t. fagforeningen, da det jo ikke er et fyrings grundlag i Danmark.... hvad er i elever som?

Jeg er selv elev som Social og sundheds assistent, og er ansat ved region nordjylland, men ved at de ikke kan fyrer mig, så . .. de har faktisk sagt til os på uddannelsens start, at der er mange der bliver gravide under uddannelse, og det er godt, fordi man jo så har nemmere ved at få job efter, da man jo så allerede har et barn ...... pæn hentydning, FØD BØRN! ha ha :-) vi grinede lidt af det, men håber da det bliver aktuelt for mig ;-) snaaaart

Anmeld

18. august 2010

Trine89

SommerBlomst skriver:

Hvis i er medlem af en fagforening, og også udfører jeres arbejde godt som elever, så tror jeg ikke de har rettet til at fyrer jer, så har i ihvertfald en stærk sag m.h.t. fagforeningen, da det jo ikke er et fyrings grundlag i Danmark.... hvad er i elever som?

Jeg er selv elev som Social og sundheds assistent, og er ansat ved region nordjylland, men ved at de ikke kan fyrer mig, så . .. de har faktisk sagt til os på uddannelsens start, at der er mange der bliver gravide under uddannelse, og det er godt, fordi man jo så har nemmere ved at få job efter, da man jo så allerede har et barn ...... pæn hentydning, FØD BØRN! ha ha :-) vi grinede lidt af det, men håber da det bliver aktuelt for mig ;-) snaaaart

Det er også klart en fordel for den virksomhed man er elev i, fordi så kan de få nogle af barselspengene tilbage hihi.. så jah det klart en fordel at få børn under uddannelse.. 

Jeg er elev/lærling som multimedie integrator, jeg er har fået en Ny-Mesterlære ordning så jeg er ikke så meget på skole som de andre i min klasse.. 

Anmeld

20. august 2010

Frk.Munk

Okay..... Uhhh nu det snart mandag - har du testet endnu? eller har du bestemt dig til at vente "helt" til mandag? :-)

Anmeld

20. august 2010

Trine89

SommerBlomst skriver:

Okay..... Uhhh nu det snart mandag - har du testet endnu? eller har du bestemt dig til at vente "helt" til mandag? :-)

hihih.. jaah det er snart mandag.. 

nej har ikke snige testet endnu... hehe.. Men tror jeg tester Søndag  

Anmeld

20. august 2010

Frk.Munk

Ej, jeg er så spændt på dine vejne!!! Du har bare af at dele!! he he he .....

Anmeld

20. august 2010

Trine89

SommerBlomst skriver:

Ej, jeg er så spændt på dine vejne!!! Du har bare af at dele!! he he he .....

Skal nok fortælle hva resultatet  bliver..  

Men jeg er også selv meget spændt.. 

havde jeg haft nogen test til at ligge her hjemme var der også blevet taget en nu.. haha..

Anmeld

20. august 2010

Frk.Munk

Ærgeligt  - men så tester du da bare i morgen ;-) ha ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.