1 uge endnu..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.646 visninger
52 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Trine89

Jah der er stadig en hel uge endnu til at jeg kan teste.. kan snart ikke vente mere.. 

Er min kæreste og jeg er nærmest lige startet med "projekt baby", så det er nok ikke sikkert den er her, første gang, men man har vel lov at håbe  

iiiiiih altså syns det er laaaang tid til mandag..

men jah ville egentlig ikke noget med det.. bare af med lidt af min utålmodighed.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Fatima

held og lykke.

håber de 2 streger kommer

Anmeld

16. august 2010

Trine89

Fatima skriver:

held og lykke.

håber de 2 streger kommer

iih mange tak

vi håber også.. 

Anmeld

16. august 2010

Frk.Munk

Heeej

Det samme her - havde/har det helt på samme måde! Har p.t. min ment, men den kom 3 dage for sent - og man krydser jo bare fingre for det ikke kom, men nej, ikke denne månede... Vi er os først lige gået igang med "projekt-baby", men guuud ja, tålmodighed - hvad er det lige ;-)

Mange gange held og lykke til jer - SKRIV SKRIV SKRIV hvis de rer streger vi venter spændt på jeres vejne :-)

Julie

Anmeld

16. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Uha, venter også selv i spænding. 4 dage til jeg kan teste... puhhhh....det er hårdt altså!

Anmeld

16. august 2010

Trine89

SommerBlomst skriver:

Heeej

Det samme her - havde/har det helt på samme måde! Har p.t. min ment, men den kom 3 dage for sent - og man krydser jo bare fingre for det ikke kom, men nej, ikke denne månede... Vi er os først lige gået igang med "projekt-baby", men guuud ja, tålmodighed - hvad er det lige ;-)

Mange gange held og lykke til jer - SKRIV SKRIV SKRIV hvis de rer streger vi venter spændt på jeres vejne :-)

Julie

Årrh mange tudsin tak.. 

Sender der også lige en masse heppe tanker afsted til jer og nogle krydsede finger til jer

måske man kunne være så heldig at vi kunne følges lidt ad  

Anmeld

16. august 2010

Trine89

Alexis skriver:

Uha, venter også selv i spænding. 4 dage til jeg kan teste... puhhhh....det er hårdt altså!

Kan roligt sætte mig ind din situation.. 

Jeg plejer normalt at være meget tålmådig, men jah, det er jo bare sååååååååååååh spændende  

Du får også lige et par krydset finger med oveni hatten Håber på det bedste.. 

Anmeld

16. august 2010

Frk.Munk

Ha ha, ja, det kunne være lidt sjovt. Jeg skulle gerne have æggeløsning omkring den 27 aug. så der skal bare krydses fingre og ske en masse i soveværelset ;-) hvornår har du æggeløsning?

Anmeld

16. august 2010

Trine89

SommerBlomst skriver:

Ha ha, ja, det kunne være lidt sjovt. Jeg skulle gerne have æggeløsning omkring den 27 aug. så der skal bare krydses fingre og ske en masse i soveværelset ;-) hvornår har du æggeløsning?

Kunne det nemlig.. 

men ehm hvis det ikke er gevinst allerede (hvilket jeg nu ikke er helt sikker på) så har jeg ægløsning omkring den 7 sep.  

Anmeld

16. august 2010

Frk.Munk

Krydser finger for du ikke skal have flere de næste 9 måneder ;-) men lad os vide her inde (hvis du vil dele det) hvis du får 2 streger mandag :-) held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.