Valle81 skriver:
er nødt til at dele det med Jer nu - kan mærke at jeg er nødt til at få det ud, så at jeg kan få den der følelse at nu er det besluttet vedtaget osv og nu kan jeg læne mig tilbage og være glad:0) Der er jo ikke mange jeg lige pt kan snakke med det om så det bliver Jer:0) Selv om dette er et åbent netforum - så ved jeg godt at nogle kender nogle osv - men jeg beder jeg holde det herinde:0) Det er ikke al familie der ved det endnu - og arbejde fortæller jeg det først når jeg har været til NF:0)
Det var mig der oprettede anonymt indlæg for godt snart 2 uger siden - her er link til nysgerrige sjæle
https://www.baby.dk/debat/58621pi1/graviditet/lykkelig-men-samtidig-dybt-ulykkelig----.aspx
Jeps det er mig - Anton er 4 1/2 måned og jeg er sku gravid igen er idag 4+4 (termin sidst i april 2011)og er nået dertil hvor jeg bare er pisse glad og lykkelig samtidig med at jeg bliver ramt af panikangst og tænker - FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRK - hvad skal vi dog stille op:0)
Men det skal nok gå - er sku en sej kvinde og har en skøn mand og skønne børn:0)
Jeg når ikke at komme tilbage på arbejde så den ene barsel overtager den anden så skal først tilbage på arbjde igen til noget der hedder marts 2012............ Gud der er laaaaaaaaaang tid til - men jeg skal nok få hænderne fulde:0)
De største hormon gravide hilsner fra mig
Christina
4+4
EJJJJJJJJJJJJJJ STORT TILLYKKE!!!!!!!!!!!! Kan godt huske indlægget. Skrev måske endda til dig?? Kan jeg ikke helt huske. Hvor ER det dog vildt. Men ja...børn er en gave, så glæd dig over det, selvom jeg godt forstår du tænker "FUUUUCK".....
Det skal nok gå alt sammen! Det bliver da så fedt, for de kommer til at få så meget ud af hinanden 
KÆMPE TILLYKKE-KNUS FRA MIG
Anmeld