Jeg springer sku ud af skabet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

NinaNymannMadsen

Valle81 skriver:

Puha - om vi er klar - det ved jeg ikke - men jeg er ikke klar til alternativet - jeg kan ikke få foretaget en abort  - jeg kan godt få de to piller der gør at jeg aborterer men jeg får dem ikke slugt.

Kan ikke............ og så er der jo kun et alternativ:0)

ja okay. kender det godt.

jeg ville heller ikke kunne tage at skulle ha en abort da.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

lisbethita

Valle81 skriver:

YOU ARE THE BEST:0)

Taaaak søde ;-) 

Er sgu helt misundelig, fnis (er det ikke fedt at vide??) Jeg er sgu også klar igen, hvis det skulle være. 

GLÆDER mig til at se mavebilleder, når de engang kommer.... 

p.s. har lige været ude og se et par nyfødte tvillinger, så hormonerne fiser rundt i kroppen!! 

Stort kram

Anmeld

16. august 2010

Valle81

DK skriver:

Tillykke!!

Naturligvis er du lidt skræmt, men hallo: i er jo totalt i træning allerede!!!

jeg glæææder mig til at se endnu en dejlig Valle-baby herinde!

Hold nu kæft hvor er du sød:0)

Jeps totalt i træning - kan snart starte egen institution:0)

Anmeld

16. august 2010

Valle81

Rosa skriver:

Naaaaiii - kæmpestort tillykke!!! Det er sgu da fantastisk - hvis man får tilbudt sådan en chance i livet og man faktisk har lyst, så skal man sgu tage den!!!

Knus og kram

Ja det er sku lidt fantastisk - tror min familie skal i opdragelses camp på Baby.gk for at få en lidt lysere indgang til dette - du kunne sku lære noget af Jer skønne piwer herinde:0)

Anmeld

16. august 2010

Mira0911

Valle81 skriver:

er nødt til at dele det med Jer nu - kan mærke at jeg er nødt til at få det ud, så at jeg kan få den der følelse at nu er det besluttet vedtaget osv og nu kan jeg læne mig tilbage og være glad:0) Der er jo ikke mange jeg lige pt kan snakke med det om så det bliver Jer:0) Selv om dette er et åbent netforum - så ved jeg godt at nogle kender nogle osv - men jeg beder jeg holde det herinde:0) Det er ikke al familie der ved det endnu - og arbejde fortæller jeg det først når jeg har været til NF:0)

Det var mig der oprettede anonymt indlæg for godt snart 2 uger siden - her er link til nysgerrige sjæle

https://www.baby.dk/debat/58621pi1/graviditet/lykkelig-men-samtidig-dybt-ulykkelig----.aspx

Jeps det er mig - Anton er 4 1/2 måned og jeg er sku gravid igen er idag 4+4 (termin sidst i april 2011)og er nået dertil hvor jeg bare er pisse glad og lykkelig samtidig med at jeg bliver ramt af panikangst og tænker - FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRK - hvad skal vi dog stille op:0)

Men det skal nok gå - er sku en sej kvinde og har en skøn mand og skønne børn:0)

Jeg når ikke at komme tilbage på arbejde så den ene barsel overtager den anden så skal først tilbage på arbjde igen til noget der hedder marts 2012............ Gud der er laaaaaaaaaang tid til - men jeg skal nok få hænderne fulde:0)

De største hormon gravide hilsner fra mig

Christina

4+4

For dælen da....

Et kæmpe stort tillykke... :)

Ih hvor bliver det spændende.... :)

Kæmpe krammer....

Anmeld

16. august 2010

Valle81

lisbethita skriver:

Taaaak søde ;-) 

Er sgu helt misundelig, fnis (er det ikke fedt at vide??) Jeg er sgu også klar igen, hvis det skulle være. 

GLÆDER mig til at se mavebilleder, når de engang kommer.... 

p.s. har lige været ude og se et par nyfødte tvillinger, så hormonerne fiser rundt i kroppen!! 

Stort kram

Det var så lidt:0

Jo det hjælper sku meget at høre at duy er misundelig - jeg er sikker på at jeg mange gange kommer til gerne at ville bytte lidt:0) he he:0)

Ja hormoner - kender alt til dem - er jo ikke engang kommet over hormaoner fra sidst og nu skyller de bare ind over - stakkels Kenny - han får sku et hormonmonster - tror han er ret tilpas med at arbejde over 12 timer om dagen:0) he he

Anmeld

16. august 2010

Valle81

MoarJ skriver:

For dælen da....

Et kæmpe stort tillykke...

Ih hvor bliver det spændende....

Kæmpe krammer....

MEGA krammer igen:0)

Jeps spændende i den grad - i de næste 8 mdr skal jeg da virkelig suge baby til mig - for efter næste fødsel så er der sku nok ikk tid til baby.dk mere:0)

Anmeld

16. august 2010

Mira0911

Valle81 skriver:

MEGA krammer igen:0)

Jeps spændende i den grad - i de næste 8 mdr skal jeg da virkelig suge baby til mig - for efter næste fødsel så er der sku nok ikk tid til baby.dk mere:0)

Det er jo det.... men så har du vel tid til sms'erne og besøg... :)

Anmeld

16. august 2010

Valle81

MoarJ skriver:

Det er jo det.... men så har du vel tid til sms'erne og besøg...

Det kan du tro - i den grad:0)

Anmeld

16. august 2010

Shibby

haha..Jeg troede lige du var homo og så er du "bare" gravid  

Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.