Jeg springer sku ud af skabet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

Mathilde

Valle81 skriver:

Hej søde:0)

Hvordan gættede du det:0)

Kenny har det okay - han er meget mere afklaret end mig - også selvom han blev ligbleg og MEGET stille MEGET længe da jeg viste ham de to steger:0)

Jeg gættede det udfra alderen på dine børn og udfra at du laver smiley´s sådan her :0) hihi

Åh hvor må det være dejligt og en lettelse, at Kenny er afklaret! Det må da også gøre dig mere tryg og rolig men kan nu godt forstå, at manden blev lidt stille og bleg

Knus og tillykke igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Valle81

Shibby skriver:

Hvis jeg er årsagen til at din tastatur ikk virker pga cola,-så undskyld

Måske er det sådan i skal fortælle nyheden til venner og familien

Inviter dem over en aften-sig det som du skrev her.

Jeg springer sgu ud af skabet..!

Vent med at sig mere og se deres reaktioner..

Og SÅ fortæller du at der kommer en baby til foråret

Den vil de mok ikke hoppe på - har forresten fortalt dem det - bregte ikke den store glæde frem:0/

Anmeld

18. august 2010

Valle81

Mathilde skriver:

Jeg gættede det udfra alderen på dine børn og udfra at du laver smiley´s sådan her :0) hihi

Åh hvor må det være dejligt og en lettelse, at Kenny er afklaret! Det må da også gøre dig mere tryg og rolig men kan nu godt forstå, at manden blev lidt stille og bleg

Knus og tillykke igen

Ja det er en stor lettelse at han er så afklaret - det gør det så meget nemmere for mig at være det.

Bliver dog stadig skræmt og for hjertebanken ved at tænke på at jeg lige om lidt skal have veer igen:0)

Anmeld

18. august 2010

Laulund87

Valle81 skriver:

Den vil de mok ikke hoppe på - har forresten fortalt dem det - bregte ikke den store glæde frem:0/

Hvordan kan sådan en nyhed ikke bringe glæde??

Anmeld

18. august 2010

Valle81

Laulund87 skriver:

Hvordan kan sådan en nyhed ikke bringe glæde??

Åhh,

Det er en lang historie - men mine forældre synes bestemt ikke det er klogt med to børn så tæt på hinanden - hvad med de to store - økonomi osv.

Det er SÅ bekymrede - som de selv udtrykker.

Men jeg tager det med oprejst pande - det er mit liv jeg er et voksent menneske med gode kvaliteter, en sund fornuft, tons af kærlighed, en god og støttende mand - og vi skal nok klare den sammen:0)

Anmeld

18. august 2010

Laulund87

Valle81 skriver:

Åhh,

Det er en lang historie - men mine forældre synes bestemt ikke det er klogt med to børn så tæt på hinanden - hvad med de to store - økonomi osv.

Det er SÅ bekymrede - som de selv udtrykker.

Men jeg tager det med oprejst pande - det er mit liv jeg er et voksent menneske med gode kvaliteter, en sund fornuft, tons af kærlighed, en god og støttende mand - og vi skal nok klare den sammen:0)

Ja selvfølgelig klarer i det

Øv at de tænker sådan, men det er vel deres problem

Anmeld

18. august 2010

Valle81

Laulund87 skriver:

Ja selvfølgelig klarer i det

Øv at de tænker sådan, men det er vel deres problem

Ja bestemt - og de skal jo nok bare lgie vænne sig til tanken:0)

Anmeld

18. august 2010

Laulund87

Valle81 skriver:

Ja bestemt - og de skal jo nok bare lgie vænne sig til tanken:0)

Ja sikkert

Anmeld

18. august 2010

Mathilde

Valle81 skriver:

Ja det er en stor lettelse at han er så afklaret - det gør det så meget nemmere for mig at være det.

Bliver dog stadig skræmt og for hjertebanken ved at tænke på at jeg lige om lidt skal have veer igen:0)

Åh det kan jeg godt forstå! Da Celina var 4mdr gammel var jeg bestemt heller ikke klar til en ny omgang veer... Men der er jo god tid til at du kan forberede dig og måske skal du skubbe tankerne om fødslen lidt væk lige nu. Der er nok andet at tænke på

Stort knus

Anmeld

18. august 2010

Valle81

Mathilde skriver:

Åh det kan jeg godt forstå! Da Celina var 4mdr gammel var jeg bestemt heller ikke klar til en ny omgang veer... Men der er jo god tid til at du kan forberede dig og måske skal du skubbe tankerne om fødslen lidt væk lige nu. Der er nok andet at tænke på

Stort knus

Je - skubber dem langt væk:0) Vil nyde ind til jeg skal yde igen:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.