Jeg springer sku ud af skabet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

Valle81

Shibby skriver:

haha..Jeg troede lige du var homo og så er du "bare" gravid  

Tillykke

Ej nu er der sku cola over det hele - spruttede ud over det hele da jeg læste din kommentar:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

lisbethita

Valle81 skriver:

Det var så lidt:0

Jo det hjælper sku meget at høre at duy er misundelig - jeg er sikker på at jeg mange gange kommer til gerne at ville bytte lidt:0) he he:0)

Ja hormoner - kender alt til dem - er jo ikke engang kommet over hormaoner fra sidst og nu skyller de bare ind over - stakkels Kenny - han får sku et hormonmonster - tror han er ret tilpas med at arbejde over 12 timer om dagen:0) he he

he he he...stakkels Kenny :-) Hormoner alle vegne, hi hi!! Men seriøst...jeg glæder mig allerede til det bliver mig igen. ELSKER Smillas alder, men næste gang kommer jeg til at nyde det hele meget mere. Det glæder jeg mig vildt til. 

SÅ JEG ER SKIDE MISUNDELIG...:!!!!!!!! NYD DET  Der er så mange, der har svært ved at få børn, så glæd dig over, at du bare er SÅ frugtbar...eller hvad det nu hedder! Det er da bare en gave. Også selvom det ikke lige var planlagt. Jeg glæder mig vildt til at læse om det hele. Det er altså så vildt. Griner lidt over, at jeg læste din tråd og så var det simpelthen bare lige DIG, der var gravid. Kan huske, at jeg troede jeg havde læst forkert med datoerne, ti hi. 

Hvor er det da bare alt for dejligt med sådanne nyheder... 

Anmeld

16. august 2010

Vidunderligeunger

thi hi - tillykke bliver lidt vildt med så mang unger men dejligt!!!

Anmeld

16. august 2010

Valle81

lisbethita skriver:

he he he...stakkels Kenny :-) Hormoner alle vegne, hi hi!! Men seriøst...jeg glæder mig allerede til det bliver mig igen. ELSKER Smillas alder, men næste gang kommer jeg til at nyde det hele meget mere. Det glæder jeg mig vildt til. 

SÅ JEG ER SKIDE MISUNDELIG...:!!!!!!!! NYD DET  Der er så mange, der har svært ved at få børn, så glæd dig over, at du bare er SÅ frugtbar...eller hvad det nu hedder! Det er da bare en gave. Også selvom det ikke lige var planlagt. Jeg glæder mig vildt til at læse om det hele. Det er altså så vildt. Griner lidt over, at jeg læste din tråd og så var det simpelthen bare lige DIG, der var gravid. Kan huske, at jeg troede jeg havde læst forkert med datoerne, ti hi. 

Hvor er det da bare alt for dejligt med sådanne nyheder... 

jeg kan godt forstå at du glæder dig - det er så stort første gang - men anden gang er større - ikke kærlighedsmæssigt - men man er mere med og oplever tingene på en helt anden måde og man er 2654545465765415 gange mere afslappet:0)

Jeps det var bare MIG der er gravid igen:0) he he

Anmeld

16. august 2010

lisbethita

Valle81 skriver:

jeg kan godt forstå at du glæder dig - det er så stort første gang - men anden gang er større - ikke kærlighedsmæssigt - men man er mere med og oplever tingene på en helt anden måde og man er 2654545465765415 gange mere afslappet:0)

Jeps det var bare MIG der er gravid igen:0) he he

Fnis... ;-) Du må have grine af os alle sammen...at vi jo ikke vidste det var dig. God aften til dig søde :-)

Anmeld

16. august 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Tillykke søde Christina! Hvor er det da en skøn nyhed

Sidder her og blir' lidt halv misundelig....

Anmeld

17. august 2010

Valle81

Mathildesmor skriver:

Tillykke søde Christina! Hvor er det da en skøn nyhed

Sidder her og blir' lidt halv misundelig....

ALtså jeg stråler når i siger halv misunderlige osv:0) Det gør mig så glad og gør at jeg føler - vi gør sku det rigtige:0)

Og taaaaaaaaaaak  - ja heldigvis er børn en god nyhed:0)

Anmeld

17. august 2010

Shibby

Valle81 skriver:

Ej nu er der sku cola over det hele - spruttede ud over det hele da jeg læste din kommentar:0)

Hvis jeg er årsagen til at din tastatur ikk virker pga cola,-så undskyld

Måske er det sådan i skal fortælle nyheden til venner og familien

Inviter dem over en aften-sig det som du skrev her.

Jeg springer sgu ud af skabet..!

Vent med at sig mere og se deres reaktioner..

Og SÅ fortæller du at der kommer en baby til foråret

Anmeld

17. august 2010

Valle81

Pia. skriver:

seje dig - nej seje jer... Jeg syntes det er så godt at I har taget det valg om at beholde den lille...

Personligt ønsker jeg ikke mine børn så tæt, men hvor er det bare dejligt for jer...

STORT TILLYKKE...

Knus fra Pia.

Taaaaaaaaaaaaaaak:0)

Jeg må give dig ret - personligt ønsker jeg det faktisk heller ikke - og det var ikke planen - der er jo 6 mellem Asta og Anton og synes det er så skønt kun at have haft hende i alle de år - men når vi nu står i denne situation har jeg måtte skifte standpunkt:0)

Anmeld

17. august 2010

Valle81

Mathilde skriver:

Så havde jeg gættet rigtigt

STORT STORT TILLYKKE MED DET LILLE LIV I MAVEN

Jeg kan godt forstå du bare måtte ud med det nu... Hvordan har din kæreste det med det?

Hej søde:0)

Hvordan gættede du det:0)

Kenny har det okay - han er meget mere afklaret end mig - også selvom han blev ligbleg og MEGET stille MEGET længe da jeg viste ham de to steger:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.