Valle81 skriver:
Det var så lidt:0
Jo det hjælper sku meget at høre at duy er misundelig - jeg er sikker på at jeg mange gange kommer til gerne at ville bytte lidt:0) he he:0)
Ja hormoner - kender alt til dem - er jo ikke engang kommet over hormaoner fra sidst og nu skyller de bare ind over - stakkels Kenny - han får sku et hormonmonster - tror han er ret tilpas med at arbejde over 12 timer om dagen:0) he he
he he he...stakkels Kenny :-) Hormoner alle vegne, hi hi!! Men seriøst...jeg glæder mig allerede til det bliver mig igen. ELSKER Smillas alder, men næste gang kommer jeg til at nyde det hele meget mere. Det glæder jeg mig vildt til.
SÅ JEG ER SKIDE MISUNDELIG...:!!!!!!!! NYD DET
Der er så mange, der har svært ved at få børn, så glæd dig over, at du bare er SÅ frugtbar...eller hvad det nu hedder! Det er da bare en gave. Også selvom det ikke lige var planlagt. Jeg glæder mig vildt til at læse om det hele. Det er altså så vildt. Griner lidt over, at jeg læste din tråd og så var det simpelthen bare lige DIG, der var gravid. Kan huske, at jeg troede jeg havde læst forkert med datoerne, ti hi.
Hvor er det da bare alt for dejligt med sådanne nyheder... 
Anmeld