Jeg springer sku ud af skabet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

Valle81

Renée88 skriver:

Hehe ja jeg var ret sikker på at det var dig.. Overvejede at skrive til dig.. Men synes det ville være SÅ pinligt, hvis det nu ikke var dig, så jeg har bare ventet efter en "offentliggørelse" ;o)

Hvor er du sød:0) he he - men du havde ramt helt rigtigt:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Gustavsmor

Kæmpe stort tillykke med graviditeten. Det skal nok komme til at gå fint, og somdu selv skriver er det jo heldigvis et barn og ikke en livsttuende sygdom I bliver velsignet med. Skønt.....

Anmeld

16. august 2010

ChatH

Valle81 skriver:

er nødt til at dele det med Jer nu - kan mærke at jeg er nødt til at få det ud, så at jeg kan få den der følelse at nu er det besluttet vedtaget osv og nu kan jeg læne mig tilbage og være glad:0) Der er jo ikke mange jeg lige pt kan snakke med det om så det bliver Jer:0) Selv om dette er et åbent netforum - så ved jeg godt at nogle kender nogle osv - men jeg beder jeg holde det herinde:0) Det er ikke al familie der ved det endnu - og arbejde fortæller jeg det først når jeg har været til NF:0)

Det var mig der oprettede anonymt indlæg for godt snart 2 uger siden - her er link til nysgerrige sjæle

https://www.baby.dk/debat/58621pi1/graviditet/lykkelig-men-samtidig-dybt-ulykkelig----.aspx

Jeps det er mig - Anton er 4 1/2 måned og jeg er sku gravid igen er idag 4+4 (termin sidst i april 2011)og er nået dertil hvor jeg bare er pisse glad og lykkelig samtidig med at jeg bliver ramt af panikangst og tænker - FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRK - hvad skal vi dog stille op:0)

Men det skal nok gå - er sku en sej kvinde og har en skøn mand og skønne børn:0)

Jeg når ikke at komme tilbage på arbejde så den ene barsel overtager den anden så skal først tilbage på arbjde igen til noget der hedder marts 2012............ Gud der er laaaaaaaaaang tid til - men jeg skal nok få hænderne fulde:0)

De største hormon gravide hilsner fra mig

Christina

4+4

IHHH hvor fedt- TILLYKKE

Anmeld

16. august 2010

Halbschön

Valle81 skriver:

Hvor er du sød:0) he he - men du havde ramt helt rigtigt:0)

Hehe..

Igen - rigtig stort tillykke med fødselsdagen! Jeg glæder mig til at følge dig i endnu en graviditet ;o)

Anmeld

16. august 2010

Valle81

Gustavsmor skriver:

Kæmpe stort tillykke med graviditeten. Det skal nok komme til at gå fint, og somdu selv skriver er det jo heldigvis et barn og ikke en livsttuende sygdom I bliver velsignet med. Skønt.....

Nemlig - og det bliver sku fandme røv pisse hårdt - tænk hvuis det er en der skriger fra morgen til aften:0)

Men det klarer vi sku også:0)

Anmeld

16. august 2010

NinaNymannMadsen

tillykke med det. det er flot at i er klar til et mere når det er anton ikke er ældre når den lille i mavsen kommer til verden.

Anmeld

16. august 2010

Valle81

Chatarina skriver:

IHHH hvor fedt- TILLYKKE

Taaaaaaak:0)

så må vi se om drengetøjet kan genbruges eller om der skal købes lyserødt og flæser:0)

Anmeld

16. august 2010

Valle81

Renée88 skriver:

Hehe..

Igen - rigtig stort tillykke med fødselsdagen! Jeg glæder mig til at følge dig i endnu en graviditet ;o)

Glæder mig til at dele den med dig og alle de andre quinder herinde:0)

Det er så vildt og så uvirkeligt:0)

Anmeld

16. august 2010

baby2010

Stort tillykke - hvor er det bare VILDT! Men der er også kun 15 måneder imellem min bror og jeg, og vi havde som børn det bedste forhold! Så de får garanteret rigtig meget glæde af hinanden 

Anmeld

16. august 2010

Valle81

Astasmor skriver:

tillykke med det. det er flot at i er klar til et mere når det er anton ikke er ældre når den lille i mavsen kommer til verden.

Puha - om vi er klar - det ved jeg ikke - men jeg er ikke klar til alternativet - jeg kan ikke få foretaget en abort  - jeg kan godt få de to piller der gør at jeg aborterer men jeg får dem ikke slugt.

Kan ikke............ og så er der jo kun et alternativ:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.