Wow

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

frk Jensen

camsko88 skriver:

Min kæreste er total besat af Wow ( world of warcfaft (Staves)) det er nu kommet så vidt at det begynder at ødelægge vores ellers så rosenrøde forhold.

hvis jeg har brug for hjælp får jeg ofte beskeden "jeg skal lige være færdig her først" Eller "jeg skal lige det her"

hva skal jeg gøre? har truet med at afmelde internettet eller klippe ledningen men ved jo godt det i længden ikke vil hjælpe

min EKS var også sårn.... Nok derfor han er en eks idag

Jeg blev idiot af det spil...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Mka

camsko88 skriver:

lige en lille update her fra kæresten har selv indført 1 ugenlig Wow dag ( en dag hvor han spiller fra 20 til 23.30) og så ellers spiller han kun mens jeg laver lektier og har jeg store opgaver for i skolen klare han madlavningen

Hvor lyder det bare dejligt

Anmeld

29. september 2010

camsko88

fisen skriver:

min EKS var også sårn.... Nok derfor han er en eks idag

Jeg blev idiot af det spil...!

daniel valgte heldigvis mig og baby frem for WOW

Anmeld

29. september 2010

camsko88

Mka skriver:

Hvor lyder det bare dejligt

det er skønt,

Anmeld

29. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Enten spiller hele familien wow eller også er det en seriøs splitter... Sorry to say.

Kender så mange, hvor den ene bare sidder og spiller og deres forhold går i stykker... Også kender jeg flere famlier hvor de ikke har noget liv, men alle sammen sidder og spiller...

Jeg håber du finder ud af noget. Jeg har selv været 'den anden kvinde' i et forhold, hvor min kæreste altid sad og spillede... Det var bare noget andet i sin tid...Kan ikke huske hvad det hed. Men det var helt klart spillet, der var hans et og alt...

Anmeld

29. september 2010

frk Jensen

camsko88 skriver:

daniel valgte heldigvis mig og baby frem for WOW

Det havde jeg også håbet at min eks gjorde... Men jeg fik fnidder af det bæ spil! ( bare jeg ser det i en butik så græmmes jeg)

Der spillede også andre faktore ind, men wow udgjorde også en stor del af problematikken.

Anmeld

29. september 2010

Pixi

camsko88 skriver:

lige en lille update her fra kæresten har selv indført 1 ugenlig Wow dag ( en dag hvor han spiller fra 20 til 23.30) og så ellers spiller han kun mens jeg laver lektier og har jeg store opgaver for i skolen klare han madlavningen

Super godt... Håber han overholder jeres regel

Anmeld

29. september 2010

camsko88

Zafir skriver:

Enten spiller hele familien wow eller også er det en seriøs splitter... Sorry to say.

Kender så mange, hvor den ene bare sidder og spiller og deres forhold går i stykker... Også kender jeg flere famlier hvor de ikke har noget liv, men alle sammen sidder og spiller...

Jeg håber du finder ud af noget. Jeg har selv været 'den anden kvinde' i et forhold, hvor min kæreste altid sad og spillede... Det var bare noget andet i sin tid...Kan ikke huske hvad det hed. Men det var helt klart spillet, der var hans et og alt...

ja Wow har for mig hele tiden været en splitter, så gav manden valget os ( mig og baby) eller wow. ingen sure miner, men han måtte vælge
og han valgte heldigvis os

Anmeld

29. september 2010

LotteN

camsko88 skriver:

det var da en rigtig god update af bringe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.