Jeg kan godt huske hvordan det er med det lortespil, havde selv en kæreste der spillede rigtig meget og klart prioriterede det højere end vores forhold. Han var i sådan et "guild" (en slags klan eller gruppe derinde) som SKULLE mødes 3 gange om ugen og spille i 3-4 timer - som regel blev det 5-6 timer.
Hvis man ikke troppede op blev de andre sure på en. Der var bl.a. en fyr der blev far og som var med igen dagen efter
Derudover spillede folk også hver for sig for at forbedre deres figurer, så det ble mange timer på en uge...
Hvis din kæreste spiller på et så "ambitiøst" plan, så tror jeg det bliver MEGET svært at hive ham ud af det. Altså i princippet kunne man sammenligne det med en der dyrkede en sport på højt niveau og derfor skulle træne hver dag. Problemet er bare at det efter min mening bare ikke er sundt at sidde foran en skærm og drømme sig ind i en anden verden så mange timer hver uge... Min erfaring med folk der har spillet meget CS, WOW m.m. er at de får vendt på døgnrytmen, spiser usundt, dyrker alt for lidt motion og generelt bliver sløvere og mere ligeglade med verden udenfor spillet...
Jeg droppede min kæreste og det var SÅ fedt at finde en der aldrig kunne drømme om at vælge et computerspil fremfor mig...
Anmeld