camsko88 skriver:
Min kæreste er total besat af Wow ( world of warcfaft (Staves)) det er nu kommet så vidt at det begynder at ødelægge vores ellers så rosenrøde forhold.
hvis jeg har brug for hjælp får jeg ofte beskeden "jeg skal lige være færdig her først" Eller "jeg skal lige det her"
hva skal jeg gøre? har truet med at afmelde internettet eller klippe ledningen men ved jo godt det i længden ikke vil hjælpe 

Min ex spillede også RIGTIG meget WOW. Jeg prøvede selv en overgang at være med til det og blev da også bidt af det i en periode, men mange af dem der spiller rigtig meget, mister efter min mening, totalt føling med omverdnen.
Du er nødt til at sige at enten så spiller han og så mister han dig, eller også så holder han en pause med spillet for at vise overfor dig at han gerne vil jer. Bliver han sur over dette synes jeg kun det bekræftigere at han har et seriøst problem.
Min ex kunne finde på at blive sur over at vi var på besøg ved eks min familie. Han ville hjem for han var "træt". Oversat han havde aftale med dem han spillede sammen med om at de skulle på raid. Han var arbejdsløs i over et år. Den tid brugte han seriøst meget på WOW. Spillede tit 8+ timer om dagen. Selvom jeg gik i skole og arbejdede i weekenden var det tit mig der skulle købe ind vaske tøj, gøre rent.
Hvis man elsker hinanden må man også godt stille krav til hinanden. Du gør det jo fordi du elsker ham og gerne vil være sammen med ham.
Jeg kan kun sige at for mig og min ex var WOW en af de mange grunde til at vi gik fra hinanden. Ikke at vi ikke "kæmpede" for vores forhold (var sammen i 9 år), men jeg kan ikke acceptere en kæreste der hellere vil leve i den viutuelle verden end den virkelige.
Håber i finder ud af det. 
Anmeld