Wow

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.116 visninger
48 svar
0 synes godt om
16. august 2010

camsko88

Min kæreste er total besat af Wow ( world of warcfaft (Staves)) det er nu kommet så vidt at det begynder at ødelægge vores ellers så rosenrøde forhold.

hvis jeg har brug for hjælp får jeg ofte beskeden "jeg skal lige være færdig her først" Eller "jeg skal lige det her"

hva skal jeg gøre? har truet med at afmelde internettet eller klippe ledningen men ved jo godt det i længden ikke vil hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

serinasmor

sådn var min ex også ....

hmm har du prøvet at snakke med ham og forklare ham hvordan du har det med hans WOW

Anmeld

16. august 2010

Mikkel's mor <3

camsko88 skriver:

Min kæreste er total besat af Wow ( world of warcfaft (Staves)) det er nu kommet så vidt at det begynder at ødelægge vores ellers så rosenrøde forhold.

hvis jeg har brug for hjælp får jeg ofte beskeden "jeg skal lige være færdig her først" Eller "jeg skal lige det her"

hva skal jeg gøre? har truet med at afmelde internettet eller klippe ledningen men ved jo godt det i længden ikke vil hjælpe

har haft samme problem med min kæreste dog bare cs.
jeg spurgte om det kunne være rigtig at spillet betød mere end mig han kunne spille 24/7 og hvis det var sådan så måtte han vælge..
siden har han faktisk ikke rigtig spillet. og taker mig idag for at han er kommet ud af hans spille forbrug.

men snak med ham om hvordan du har det med det..

Anmeld

16. august 2010

Svei

camsko88 skriver:

Tja..du kan vel desværre ikke gøre så meget, det er jo hans valg...omend jeg tænker han selv burde have glæde af at bruge tid med dig.

Mine tio sønner spiller det også, og der kan jeg jo så sagtens skære igennem, da det jo er mine unger...

Men prøv at tal med ham og find en løsning feks at sætte tid på så han får spillet hvad han ønsker men ikke pludselig glemmer tiden og jer....

Anmeld

16. august 2010

camsko88

har prøvet at snakke med ham, men han siger bare han ikke spiller så meget, og at jeg overdriver....

kan blive så ked forstår ikke længere hvad vi laver sammen

Anmeld

16. august 2010

Svei

camsko88 skriver:

har prøvet at snakke med ham, men han siger bare han ikke spiller så meget, og at jeg overdriver....

Så er der vel to muligheder...leve med ham som han er eller leve uden ham...

Anmeld

16. august 2010

Svane83

camsko88 skriver:

Øv hvor det lyder trælst.

Min kæreste havde også en overgang hvor han bare sad på nettet hele tiden. Han spillede ikke, men surfede rundt læste bold.dk og nyheder også noget.

Og han sagde også at jeg overdrev helt vildt. Men jeg snakkede med ham igenog sagde til ham at det vigtige var jo ikke om han brugte 5 eller 10 timer om dagen, men at jeg synes at det tog for mange timer af vores tid sammen. Så vi har en regel nu om at man ikke sidder ved computeren efter kl. 18 og at hvis han endelig en gang imellem sidder der så skal jeg ikke sige 10 gange at der er mad eller han skal komme og hjælpe så er det altså første gang der bliver spurgt.

Nogen gange er mænd altså som børn og så må du altså skærer igennem og sige at der er nul spil efter kl 18 eller noget, for hvis du overvejer hvorfor i overhovedet er sammen så er det jo et problem og overhovedet ikke overdrevet!!

Anmeld

16. august 2010

Vingummien

camsko88 skriver:

Sådan var min x også, var dog andre spil. Og er faktisk en af de grunde til at vi ikke er sammen længere. Han kunne ikke forstå at jeg syntes han brugte alt sin tid ved computeren. Og diskutionen om det gik så langt og blev til meget mere.

Forklar ham hvordan du har det. Uden at han sidder ved computeren imens

Anmeld

16. august 2010

Maria-s

camsko88 skriver:

Min ex spillede også RIGTIG meget WOW. Jeg prøvede selv en overgang at være med til det og blev da også bidt af det i en periode, men mange af dem der spiller rigtig meget, mister efter min mening, totalt føling med omverdnen.

Du er nødt til at sige at enten så spiller han og så mister han dig, eller også så holder han en pause med spillet for at vise overfor dig at han gerne vil jer. Bliver han sur over dette synes jeg kun det bekræftigere at han har et seriøst problem.

Min ex kunne finde på at blive sur over at vi var på besøg ved eks min familie. Han ville hjem for han var "træt". Oversat han havde aftale med dem han spillede sammen med om at de skulle på raid. Han var arbejdsløs i over et år. Den tid brugte han seriøst meget på WOW. Spillede tit 8+ timer om dagen. Selvom jeg gik i skole og arbejdede i weekenden var det tit mig der skulle købe ind vaske tøj, gøre rent.

Hvis man elsker hinanden må man også godt stille krav til hinanden. Du gør det jo fordi du elsker ham og gerne vil være sammen med ham.

Jeg kan kun sige at for mig og min ex var WOW en af de mange grunde til at vi gik fra hinanden. Ikke at vi ikke "kæmpede" for vores forhold (var sammen i 9 år), men jeg kan ikke acceptere en kæreste der hellere vil leve i den viutuelle verden end den virkelige.

Håber i finder ud af det. 

Anmeld

16. august 2010

Maria-s

PS: Vil lige sige at jeg tror alting sker for en grund. Jeg har i dag den mest vidunderige kæreste og vi venter nu på at vores guldklump til Marts kommer og siger hej til os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.