Wow

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

mariamiss6

camsko88 skriver:

har prøvet at snakke med ham, men han siger bare han ikke spiller så meget, og at jeg overdriver....

kan blive så ked forstår ikke længere hvad vi laver sammen

Prøv at holde klokkeslet dagbog i en uges tid... Skriv ned præcist hvornår han spiller og hvor længe... når ugen er gået (uden du brokker dig og skynder ham væk fra puteren) så tag en snak med ham igen, og når han så siger det ikke er så meget, så vis ham regnskabet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

camsko88

mariamiss6 skriver:

Prøv at holde klokkeslet dagbog i en uges tid... Skriv ned præcist hvornår han spiller og hvor længe... når ugen er gået (uden du brokker dig og skynder ham væk fra puteren) så tag en snak med ham igen, og når han så siger det ikke er så meget, så vis ham regnskabet....

arh en god ide vil jeg prøve

Anmeld

17. august 2010

eirene

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja, men hvis jeg siger han skal sige HØJT hvad han vælger, er jeg sikker på han bliver pissehamrende sur og siger alt muligt latterligt.. Men sådan må det nu engang være.. Jeg vil ikke spilde tid på ham som jeg kunne have brugt på vores datter..

Ja, så må han jo blive sur. Det er jo ikke rimeligt overfor dig og din datter. Og det viser jo bare endnu mere at han har svært ved at vælge spillet fra.

Jeg blev helt overrasket i går. Han spillede overhovedet ikke.  Han havde så også været i gang med at lave vores badeværelse hele dagen, så han var dødtræt... Men afledning.. Det hjælper åbenbart også.

Og til Mariamiss, rigtig god ide med tidsmåling. Det vil jeg prøve..

Anmeld

17. august 2010

Bare mig..

forældre-til-Asta skriver:

Han elsker dig jo åbenbart ikke nok, hvis han kan komme med sådan en kommentar som den.. Håber du kommer med en update, når du har fået snakket med ham

Jeg fik ikke snakket med ham igår, for der spillede han faktisk ikke, men vi hyggede os SAMMEN... Så er sprændt på i aften...

Anmeld

17. august 2010

Bare mig..

eirene skriver:

Ja, så må han jo blive sur. Det er jo ikke rimeligt overfor dig og din datter. Og det viser jo bare endnu mere at han har svært ved at vælge spillet fra.

Jeg blev helt overrasket i går. Han spillede overhovedet ikke.  Han havde så også været i gang med at lave vores badeværelse hele dagen, så han var dødtræt... Men afledning.. Det hjælper åbenbart også.

Og til Mariamiss, rigtig god ide med tidsmåling. Det vil jeg prøve..

Min spillede faktisk heller ikke igår.. Men vi hyggede os sammen...  

Anmeld

17. august 2010

Bare mig..

mariamiss6 skriver:

God ide, det starter IDAG!

Anmeld

17. august 2010

eirene

~~M.Nielsen~~ skriver:

Min spillede faktisk heller ikke igår.. Men vi hyggede os sammen...  

Det er da en start. Måske var det en speciel dag i går... Måske var der en opdatering på spillet i går så de ikke kunne spille.. hihi

Anmeld

17. august 2010

camsko88

de kunne sagtens spille igår.... tro mig tilgengæld tog jeg en snak med min kæreste og han har lovet at skære ned samt idag er wow fri, så vi fik endelig klaret de sidste udpakning fra flytning ( flyttede ind for 1 månede siden )

Anmeld

17. august 2010

Bare mig..

eirene skriver:

Det er da en start. Måske var det en speciel dag i går... Måske var der en opdatering på spillet i går så de ikke kunne spille.. hihi

Ja haha, det skulle man da næsten tro

Anmeld

29. september 2010

camsko88

lige en lille update her fra kæresten har selv indført 1 ugenlig Wow dag ( en dag hvor han spiller fra 20 til 23.30) og så ellers spiller han kun mens jeg laver lektier og har jeg store opgaver for i skolen klare han madlavningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.