Wow

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

eirene

Pyyyha.. det lyder fuldstændig som hjemme hos os. Vi har jo 3 børn og godt nok følger han den lille i børnehave om morgenen, de 2 store klarer sig selv. Men han er sjældent med til noget om aftnen. Der er det mig der står med det og hvis jeg beder om hjælp er han altid lige midt i et raid. Faktisk har det også betydet at vores sexliv er på vågeblus, fordi når jeg er klar til at gå i seng kan jeg se på hans skærm at han er midt i noget og så mister jeg al lyst. Og han kan ikke forstå det. Han synes jo ikke han sidder mere ved computeren end mig... Bortset fra at når jeg går i seng går der som regel 2-3 timer inden han kommer. Vi går ALDRIG i seng samtidig mere...

Jeg har sagt til ham at spillet styrer hans liv. Og nu siger jeg det hver gang det går mig på. På et tidspunkt regner jeg med det siver ind. Og det er rigtigt. Det er en afhængighed på linie med ludomani. Det har jeg også prøvet at sige til ham og får svaret at det passer jo ikke. Han kan sagtens stoppe. Men så går der ca 2 timer, så sidder han der igen... Skal jo baaare liiige....

Han er også gået i stå med alt andet. Før i tiden løb han en del og har næsten lige købt en motorcykel som han gerne vil køre på. Og hver gang han beklager sig over at han har dårlig samvittighed over at han ikke får gjort de to ting, så kan jeg jo kun sige at han styrer jo selv sin tid og han har valgt det der er vigtigst.

Snak med ham, jo hurtigere jo bedre. Og forklar ham at han må vise at han vil dig mere end spillet...

Held og lykke.

Knus Irene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Bare mig..

camsko88 skriver:

ja de lever sig virkelig ind i det. igår aftes spurgte jeg om han ville med i seng og han svarede: arh klokken er da ikk ret mange. så kiggede han på uret og så ud af vinduet og sprang op. han troede klokken var 21 (den var 00.30)

Jaja, men det sker også tit her...

Anmeld

16. august 2010

Bare mig..

eirene skriver:

Pyyyha.. det lyder fuldstændig som hjemme hos os. Vi har jo 3 børn og godt nok følger han den lille i børnehave om morgenen, de 2 store klarer sig selv. Men han er sjældent med til noget om aftnen. Der er det mig der står med det og hvis jeg beder om hjælp er han altid lige midt i et raid. Faktisk har det også betydet at vores sexliv er på vågeblus, fordi når jeg er klar til at gå i seng kan jeg se på hans skærm at han er midt i noget og så mister jeg al lyst. Og han kan ikke forstå det. Han synes jo ikke han sidder mere ved computeren end mig... Bortset fra at når jeg går i seng går der som regel 2-3 timer inden han kommer. Vi går ALDRIG i seng samtidig mere...

Jeg har sagt til ham at spillet styrer hans liv. Og nu siger jeg det hver gang det går mig på. På et tidspunkt regner jeg med det siver ind. Og det er rigtigt. Det er en afhængighed på linie med ludomani. Det har jeg også prøvet at sige til ham og får svaret at det passer jo ikke. Han kan sagtens stoppe. Men så går der ca 2 timer, så sidder han der igen... Skal jo baaare liiige....

Han er også gået i stå med alt andet. Før i tiden løb han en del og har næsten lige købt en motorcykel som han gerne vil køre på. Og hver gang han beklager sig over at han har dårlig samvittighed over at han ikke får gjort de to ting, så kan jeg jo kun sige at han styrer jo selv sin tid og han har valgt det der er vigtigst.

Snak med ham, jo hurtigere jo bedre. Og forklar ham at han må vise at han vil dig mere end spillet...

Held og lykke.

Knus Irene

Ja, det er jo lige præcis sådan det er her.. Sexliv er der ikke meget af, og han mener bestemt at det er min skyld.. Men når klokken er halv elleve elleve og jeg vil i seng, mener han jeg er latterlig, fordi jeg ikke liiiige har lyst. Men der er jeg træt, har ikke set ham hele dagen fordi han sidder ved computeren og så har jeg bare overhovedet ikke lyst fordi jeg er sur, ked og enormt skuffet. Jeg kan ikke holde det ud!!!! - At det skal være sådan... Og værst af alt er, at jeg ikke kan være der 100 % for min datter når jeg går og har det dårligt!

Anmeld

16. august 2010

eirene

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja, det er jo lige præcis sådan det er her.. Sexliv er der ikke meget af, og han mener bestemt at det er min skyld.. Men når klokken er halv elleve elleve og jeg vil i seng, mener han jeg er latterlig, fordi jeg ikke liiiige har lyst. Men der er jeg træt, har ikke set ham hele dagen fordi han sidder ved computeren og så har jeg bare overhovedet ikke lyst fordi jeg er sur, ked og enormt skuffet. Jeg kan ikke holde det ud!!!! - At det skal være sådan... Og værst af alt er, at jeg ikke kan være der 100 % for min datter når jeg går og har det dårligt!

Lige præcis. Man bliver i dårligt humør og han synes da bare det er træls man er i dårligt humør hele tiden... Ja hvorfor mon..!?!?!

Men din kæreste lyder jo som om han har valgt??

Anmeld

16. august 2010

Bare mig..

eirene skriver:

Lige præcis. Man bliver i dårligt humør og han synes da bare det er træls man er i dårligt humør hele tiden... Ja hvorfor mon..!?!?!

Men din kæreste lyder jo som om han har valgt??

Ja, men hvis jeg siger han skal sige HØJT hvad han vælger, er jeg sikker på han bliver pissehamrende sur og siger alt muligt latterligt.. Men sådan må det nu engang være.. Jeg vil ikke spilde tid på ham som jeg kunne have brugt på vores datter..

Anmeld

16. august 2010

Lullaby

camsko88 skriver:

Min kæreste er total besat af Wow ( world of warcfaft (Staves)) det er nu kommet så vidt at det begynder at ødelægge vores ellers så rosenrøde forhold.

hvis jeg har brug for hjælp får jeg ofte beskeden "jeg skal lige være færdig her først" Eller "jeg skal lige det her"

hva skal jeg gøre? har truet med at afmelde internettet eller klippe ledningen men ved jo godt det i længden ikke vil hjælpe

Sæt tid på.

Anmeld

16. august 2010

henh01

Hej.

Min kæreste spiller det også, men det er på ingen måde et problem for mig fordi han virkelig begrænser det. Ved at han spiller mindre end hvad han lyster for min skyld. Oftes spiller han når jeg ikke er hjemme, er gået i seng eller noget i den stil.

Havde en kæreste tidligere der også spillede det og der lavede vi faste spilledage - 2 gange om ugen og hvis det passede ku han få en dag i weekenden. På den måde kunne jeg planlægge andre ting så jeg slap for at sidde og glo. Tror meget af min frustration over spillet hænger sammen med at jeg er vildt jaloux over at de kan beskæftige sig selv så længe, men jeg røv keder mig

Anmeld

16. august 2010

B&J

Åhh de fucking lorte spil de ødelægger virkelig mange forhold mændene bliver jo helt besatte gjorde min x også og jeg smed ham ud heldig vis spiller min kæreste højest 2gange om dagen i ca 15 af gangen og ikke mere....

Men ryster mig virkelig vi har en bekendt han er 50 år og er også helt besat efter han er begyndt på det hvis han internet ryser sig en tur bliver han jo vildt tosset Men ikke de forstår der er andet i verden i de dumme spil men som sagt hvis de ikke vil høre så må de føle på den håre måde....

Anmeld

16. august 2010

Enayia

Det er ærgeligt så mange bliver "afhængige" af disse online spil... Men det er svært at hive dem ud af det med mindre de selv indser problemet i det.

Anmeld

16. august 2010

Mor-til-asta-09

~~M.Nielsen~~ skriver:

Nej vel... Jeg har også været helt nede lige siden!! Jeg har det virkelig ikke godt med det... For jeg elsker ham jo, og ved han elsker mig, men han mener ikke selv han har problemer med det spillen der

Han elsker dig jo åbenbart ikke nok, hvis han kan komme med sådan en kommentar som den.. Håber du kommer med en update, når du har fået snakket med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.