er her nogle husejere ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

Ann.

Vi har en indtægt på 56.000 før skat. Dvs. ca 35.000 udbetalt.

Vi har ca. 672.000 om året, hvis jeg har regnet rigtigt. Og vi har en gæld på 200.000, det er til bilen. 

Huset vi bor i kostede 545.000 dengang, og vi regner med at får 750.000-800.000 for det. Dvs. at der ingen gæld på huset vil være. Så vi kan låne (ifølge nybolig) 1,8 mil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

pussepige

Var det ikke i dag i skulle i banken?? Spændt på hva de sagde til her??

Anmeld

18. august 2010

Laulund87

Vi har ca 15.000 kr når ALT er betalt og de sagde at vi skulle have min 10.000 kr før vi måtte låne til et hus.

Vi måtte låne ca 1 mio og vi købte vores hus til 960.000 kr

Anmeld

18. august 2010

sbs78

http://www.pengepriser.dk/frontpage.html

gå ind på denne side der er mange gode råd og man kan samligne priser

Anmeld

18. august 2010

oerbaek

vi har for 2 år siden købt hus... på daværende tidspunkt arbejdede jeg i butik og minmand er håndværker... vi har en indkomst efter skat på ca 32000 om måneden og vi fik da lov til at købe et hus til 2 mil. i danskebank.

Anmeld

18. august 2010

XXSS

Vi har lidt over 60.000 hver måned (oplyst til banken for 2 år siden - nok lidt mere nu). Manden havde lige købt bil da vi mødtes, så han skyldte banken 300.000 og havde en andelsbolig inde i kbh, hvor vi efter at have betalt bilen af havde plus 300.000, dem brugte vi til istandsættelse.

Men vi måtte låne 2,4 mio. (80%) og 250.00 realkredit (20%). Via Nordea, Danske bank fik vi også tilbud igennem, de var bare ikke så fleksible og hurtige nok (vi havde hurtig overdragelse), men der kunne vi låne nogenlunde det samme.

Det er så to år siden, jeg ved ikke, hvor mange udlån de har i dag og om kravene er større end da vi skulle ud og låne... Om de var mere hungrende efter kunder dengang og mindre i dag pga finanskrisen... Men umiddelbart vil jeg ikke tro, at i kan låne så meget igen - det er jo selvfølgelig svært at sige.. Det de krævede da vi skulle låne var at vi havde 12.000 i rådighedsbeløb ellers måtte vi ikke - det hedder hvis 15.000 i dag, såvidt manden ved.

Jeg håber det gav lidt mening ellers spørg.. Jeg håber da at i kan få råd til et hyggeligt hus, nu når familieforøgelsen er nær

Anmeld

18. august 2010

L.J.L

Vi var i danske bank sidste sommer da vi ventede vores søn for at låne penge til et større sted. Vi havde på daværende tidspunkt udbetalt godt 30000,- hver måned, og udgifter for 10000,- et mindre boliglån på 50000,-, men ellers ingen ugler i mosen

Vi fik et tilbud på 700.000 og vi havde håbet på minimum 2.500.000 så det var pænt meget til grin! Bankdamen kunne ligeså godt havde sagt til os at de ikke kunne låne os penge. Du kan jo ikke engang købe en 1 værelses andel til de penge haha.

Nu skifter vi bank til Nordea, og håber på de kan låne os lidt mere

Anmeld

18. august 2010

<3

mariaogmarcus skriver:

fniiiis

det er sku til tider nok en god ide

Anmeld

18. august 2010

<3

linselouise skriver:

Vi var i danske bank sidste sommer da vi ventede vores søn for at låne penge til et større sted. Vi havde på daværende tidspunkt udbetalt godt 30000,- hver måned, og udgifter for 10000,- et mindre boliglån på 50000,-, men ellers ingen ugler i mosen

Vi fik et tilbud på 700.000 og vi havde håbet på minimum 2.500.000 så det var pænt meget til grin! Bankdamen kunne ligeså godt havde sagt til os at de ikke kunne låne os penge. Du kan jo ikke engang købe en 1 værelses andel til de penge haha.

Nu skifter vi bank til Nordea, og håber på de kan låne os lidt mere

Åh nej anbefaler Lån og Spar og forstæderne. Der har vi vores boliglån

Anmeld

18. august 2010

<3

Muffi . skriver:

Whattt ?????

Hva pokker er det for en bank ??

Ja det har vi altså også (dengang jeg var studerende) og vi har fået lov til at låne lidt mere. Vi har lån og spar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.