er her nogle husejere ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

3xM

Muffi . skriver:

Nej vi fatter heller intet , vil vil dog prøve igen om et år , der er vi sluppet af med afdraget på de 5000 kr pr md så burde det kunne lade sig gøre .

ja det skulle jo faktisk være den enste spæregrund for at låne det er jo noget m 5000 i afbetaling på noget, méen med dén indkomst

på anden side så er det jo nok federe lige at give det 12 mdr og så få lidt mere hus, nogle mdr forhold til resten af livet er jo vand...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Tina2

Muffi . skriver:

Nej vi fatter heller intet , vil vil dog prøve igen om et år , der er vi sluppet af med afdraget på de 5000 kr pr md så burde det kunne lade sig gøre .

Jamen trods de 5000 kr har I da stadifg en høj indkomst... Hvilken bank har I?

Vi betalte 5500 kr af på forbrugslån og vi har 34.000 kr udbetalt pr. måned. Vi fik afslag fra Danske men skiftede så til en mindre lokalbank og fik lov at købe hus til 1.275 og låne 300.000 kr til renovering....

Han vurderede det da han så tegninger over hvad vi ville lave (min mand lavede/laver det hele selv) og vurderede det noget højere så fik fjernet forbrugslånet på den måde....

Så har faktisk aldrig haft bedre økonomi end nu, det er jo bare superdejligt:-) Har omkring 14.000 kr til rådighed når alt er betalt.

Vil så også sige at vi var helt eminent heldige med det hus!!! Det fik vi virkelig billigt og min mand har fået rigtig meget ud af de 300.000 kr vi har bygget om for!

Anmeld

16. august 2010

Lady Marion <3

mariaogmarcus skriver:

ja det skulle jo faktisk være den enste spæregrund for at låne det er jo noget m 5000 i afbetaling på noget, méen med dén indkomst

på anden side så er det jo nok federe lige at give det 12 mdr og så få lidt mere hus, nogle mdr forhold til resten af livet er jo vand...

Du har ret , det føltes bare så åndsvagt at sidde i et lejet hus som er møg gammelt og grimt og så er det dyrere at sidde i end hvis vi havde fået lov at købe et hus til 2 mill ..   Det der sgu ikke megen mening i ... 

Anmeld

16. august 2010

3xM

Muffi . skriver:

Du har ret , det føltes bare så åndsvagt at sidde i et lejet hus som er møg gammelt og grimt og så er det dyrere at sidde i end hvis vi havde fået lov at købe et hus til 2 mill ..   Det der sgu ikke megen mening i ... 

ja for pokker det er da til at blive negativ over ...ville godtnok også syntes det var vildt træls...

har i hørt flere banker kreditforeninger ad ??

hmmm men ellers som sagt næste år ved denne tid så kan i helt sikkert kalde jer husejer også

Anmeld

16. august 2010

Lady Marion <3

Tina2 skriver:

Jamen trods de 5000 kr har I da stadifg en høj indkomst... Hvilken bank har I?

Vi betalte 5500 kr af på forbrugslån og vi har 34.000 kr udbetalt pr. måned. Vi fik afslag fra Danske men skiftede så til en mindre lokalbank og fik lov at købe hus til 1.275 og låne 300.000 kr til renovering....

Han vurderede det da han så tegninger over hvad vi ville lave (min mand lavede/laver det hele selv) og vurderede det noget højere så fik fjernet forbrugslånet på den måde....

Så har faktisk aldrig haft bedre økonomi end nu, det er jo bare superdejligt:-) Har omkring 14.000 kr til rådighed når alt er betalt.

Vil så også sige at vi var helt eminent heldige med det hus!!! Det fik vi virkelig billigt og min mand har fået rigtig meget ud af de 300.000 kr vi har bygget om for!

Det er Danske bank   Jeg fatter det heller ikke .. Min ex mand jeg jeg fik lov at købe hus til 1.6 på en meget mindre indtægt  Dejligt i fik jeres drømme hus

Anmeld

16. august 2010

Lady Marion <3

mariaogmarcus skriver:

ja for pokker det er da til at blive negativ over ...ville godtnok også syntes det var vildt træls...

har i hørt flere banker kreditforeninger ad ??

hmmm men ellers som sagt næste år ved denne tid så kan i helt sikkert kalde jer husejer også

Nej vi har ikke hørt flere ad , vi går nok med livrem og seler og accepterer et afslag   Så er det ikke os der pludselig ender i luksus fælden

Anmeld

16. august 2010

3xM

Muffi . skriver:

Nej vi har ikke hørt flere ad , vi går nok med livrem og seler og accepterer et afslag   Så er det ikke os der pludselig ender i luksus fælden

fniiiis

det er sku til tider nok en god ide

Anmeld

16. august 2010

Nina_GH

Hej og fedt

Jeg er ved at starte eget firma, så jeg har ingen indtægter. Min mand er ingeniør og tjener ca 38.000 kr , så vi har fået lov at låne 2 mil kr kun på mind mands løn..

Håber det hjælper dig.

Anmeld

16. august 2010

Diana...

ja min mand lånte til hus inden han mødte mig han lånte 500000 til et hus han rev ned og bygget op igen det er dog langt fra færdigt men vi er da over halvvejs og vi kan bo i det nu. Det stå til en 950 ca nu og når det helt færdigt kommer det ca op på 1,3 så det jo ok. Men vi ville heller ikke kunne låne nu da vi bagge har forbrugs lån. 

Anmeld

16. august 2010

''

tusinde tak for svar kan godt se på det hele at det er meget forskelligt der er nok ikke andet at gøre end at vente og høre hvad banken siger på onsdag ... men nøøj hvor jeg håber .. nu drømmehuset endelig har meldt sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.