Klubben for alle os...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

saxa

Zette skriver:

Det synes jeg altså også er heeeeelt ok. Her kan vi bare have nætter hvor man skal op og gå rundt med hende flere gange om natten... eller at vi pludselig kl.03 vil snakke og leges med fordi vi er friske!! (mor er knapt så frisk kl.03)

Ja det rører os heller ikke.. Men kender alt for godt til det med at man skal gå rundt med dem om natten - det gjorde vi også.. Og det er bare dødens pølse..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

ESV

Zette skriver:

Okay så sover hun igennem 4 ud af 7 dage om natten... hvis det er sådan man beregner det

Har ikke sat mig så meget ind i hvordan man beregner det vi har ikke haft sove problemer MEGET længe herhjemme!! Men det er en fra min MG der har undersøgt sagen lidt fordi hendes søn bestemt heller ikke sover ret meget om natten i forhold til feks min pige. Altså men det hjælper jo også at Emilie ikke er blevet ammet meget meget længe MME mætter bedre og det skulle også have noget at skulle have sagt.

Ammer du stadig??

Anmeld

17. august 2010

smokin

ESV skriver:

Har ikke sat mig så meget ind i hvordan man beregner det vi har ikke haft sove problemer MEGET længe herhjemme!! Men det er en fra min MG der har undersøgt sagen lidt fordi hendes søn bestemt heller ikke sover ret meget om natten i forhold til feks min pige. Altså men det hjælper jo også at Emilie ikke er blevet ammet meget meget længe MME mætter bedre og det skulle også have noget at skulle have sagt.

Ammer du stadig??

Ja jeg ammer stadig 100% og vi bruger også babserne til om natten at falde i søvn med. Vores søvnmønster er blevet bedre indenfor de sidste to uger.. i nat sov hun 6 1/2 time og var vågen et kvarter og fik mad og derefter 4 timer igen... så er dejlig frisk idag!

Anmeld

17. august 2010

ESV

Zette skriver:

Ja jeg ammer stadig 100% og vi bruger også babserne til om natten at falde i søvn med. Vores søvnmønster er blevet bedre indenfor de sidste to uger.. i nat sov hun 6 1/2 time og var vågen et kvarter og fik mad og derefter 4 timer igen... så er dejlig frisk idag!

EEEEEjjjj hvor dejligt, kan godt huske hvordan 6 timer føltes på det tidspunkt, Emilie er lige blevet 9 måneder, igår faktisk!

Bare husk at amningen godt kan være den faktor der gør det, jeg hold hurtigt op desværre men blødende bryster og ikke mælk nok fik mig til at gå over til flaske!! Og det var også nogenlunde der hun begyndte at sove længere om natten!! men hvis hun bare kan tage lige over 6 timer i streg er i da noget laaaaaangt.. krydser fingre for det er begyndelse til noget ordenlig søvn til dig!!

Anmeld

17. august 2010

smokin

ESV skriver:

EEEEEjjjj hvor dejligt, kan godt huske hvordan 6 timer føltes på det tidspunkt, Emilie er lige blevet 9 måneder, igår faktisk!

Bare husk at amningen godt kan være den faktor der gør det, jeg hold hurtigt op desværre men blødende bryster og ikke mælk nok fik mig til at gå over til flaske!! Og det var også nogenlunde der hun begyndte at sove længere om natten!! men hvis hun bare kan tage lige over 6 timer i streg er i da noget laaaaaangt.. krydser fingre for det er begyndelse til noget ordenlig søvn til dig!!

Man bliver jo også mere mæt af flaske men jeg har masser af mælk, de kalder mig arla i byen

Ej, der er rigeligt med mælk og hun får lov at drikke alt det hun vil om natten... så slår hun en ordenlig bøvs og en ordenlig prut og så sover hun videre... Hun er sååååå dygtig!

Anmeld

17. august 2010

ESV

Zette skriver:

Man bliver jo også mere mæt af flaske men jeg har masser af mælk, de kalder mig arla i byen

Ej, der er rigeligt med mælk og hun får lov at drikke alt det hun vil om natten... så slår hun en ordenlig bøvs og en ordenlig prut og så sover hun videre... Hun er sååååå dygtig!

Ej hvor godt, jeg var også ked af at stoppe amningen men hun skulle jo have mad nok og fik så gevinsten på søvnen!!

Årh hvor er hun dygtig.. Lyder som en rigtig lille prinsesse men det er jo også en god start du bla har fået så meget søvn i nat, så går det jo bestemt den rigtige vej..

Anmeld

17. august 2010

smokin

ESV skriver:

Ej hvor godt, jeg var også ked af at stoppe amningen men hun skulle jo have mad nok og fik så gevinsten på søvnen!!

Årh hvor er hun dygtig.. Lyder som en rigtig lille prinsesse men det er jo også en god start du bla har fået så meget søvn i nat, så går det jo bestemt den rigtige vej..

Nogle gange kunne man dog godt ønske sig at hun var på flaske når man er rigtig træt. Min kæreste kan jo ikke tage over på noget tidspunkt... der er heldigvis færre dage af den slags...

Anmeld

17. august 2010

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg kan også melde mig ind i klubben.

Loke er 8½ måned og sover heller ikke igennem. Det er dog blevet MEGET bedre efter jeg er stoppet med at amme og han har lært at falde i søvn i sin seng.

Men han sover stadig kun 3 timer af gangen. (Før sov han 1-2 timer af gangen) Af og til når vi overnatter hos mine forældre sover han dog igennem 4-5 timer af gangen. (ved ikke om der er noget med den seng - hehe)

Anmeld

17. august 2010

ESV

Zette skriver:

Nogle gange kunne man dog godt ønske sig at hun var på flaske når man er rigtig træt. Min kæreste kan jo ikke tage over på noget tidspunkt... der er heldigvis færre dage af den slags...

Ja begge dele har jo sin klare fordel!! Men ville ønske jeg havde haft mælk længere kan godt generer mig at jeg ikke ammede længere end de første 2 1/2 måned men sådan er det jo..

Og ja der vil altid være den slag dage med det er som du selv et eller andet sted siger helt okay så længe de er flest af de gode!!

Anmeld

17. august 2010

Ranarupta

Zette skriver:

...Hvis børn IKKE sover igennem om natten!

Jeg kan da umuligt være den eneste der har et barn på 11 uger som skal op flere gange i løbet af natten og have mad? Vi har intet system, men tager da også nogle dage hvor vi sover til kl.4-5 om morgenen, men vi sover aldrig en hel nat Jeg synes det er for tidligt at begynde at forme hende, så indtil videre får hun bare lov at sove når hun vil.

Kærlig hilsen

Zette og Malou

Hehe, det lyder som hjemme hos os. 

Vi kører heller ikke i systemer endnu - det er han/vi ikke klar til endnu.

Så vi holder også små ædegilder om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.