Klubben for alle os...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.888 visninger
49 svar
0 synes godt om
15. august 2010

smokin

...Hvis børn IKKE sover igennem om natten!

Jeg kan da umuligt være den eneste der har et barn på 11 uger som skal op flere gange i løbet af natten og have mad? Vi har intet system, men tager da også nogle dage hvor vi sover til kl.4-5 om morgenen, men vi sover aldrig en hel nat Jeg synes det er for tidligt at begynde at forme hende, så indtil videre får hun bare lov at sove når hun vil.

Kærlig hilsen

Zette og Malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

B&J

Zette skriver:

...Hvis børn IKKE sover igennem om natten!

Jeg kan da umuligt være den eneste der har et barn på 11 uger som skal op flere gange i løbet af natten og have mad? Vi har intet system, men tager da også nogle dage hvor vi sover til kl.4-5 om morgenen, men vi sover aldrig en hel nat Jeg synes det er for tidligt at begynde at forme hende, så indtil videre får hun bare lov at sove når hun vil.

Kærlig hilsen

Zette og Malou

min dreng har altid været meget vågen heldigvis er han 5mdr nu sover fra kl 19 ca til kl 05 flaske også sover til kl 7 - 7.30 det er så dejligt forhold til før vågen alt fra 1time til 3 timer om natten når han vågede og det gjorde han mellem 3-4 gange gaber er så glad for det ikke er sådan mere

Anmeld

15. august 2010

smokin

B&J skriver:

min dreng har altid været meget vågen heldigvis er han 5mdr nu sover fra kl 19 ca til kl 05 flaske også sover til kl 7 - 7.30 det er så dejligt forhold til før vågen alt fra 1time til 3 timer om natten når han vågede og det gjorde han mellem 3-4 gange gaber er så glad for det ikke er sådan mere

malou er god til bare at være stille og hygge sig under dynen om natten og vågner 1-3 gange alt afhængig af hvor meget hun har sover i løbet af aftenen. Hun græder aldrig om natten, men vil meget gerne snakkes med lidt håårdt!

Anmeld

15. august 2010

dorthemus

Zette vi to har pseudotvillinger  Sådan er det også her...men det ved du jo

Lad os  på, at det får en ende og at de snart begynder at sove igennem en hel nat...Ohh joy

Anmeld

15. august 2010

michella88

Nope, og min datter er 7 mdr nu-

Har dog aldrig haft problemer med at skulle op et par gange-

Nu blir hun lagt i seng senest 20:00 vågner mellem 22:00 og 01:00 det meget forskelligt, får sig en tår at drikke, og vågner igen ved 05:00 tiden igen lidt at drikke, og så står vi op 08:30

Så NEJ, du er absolut ikke den eneste

Anmeld

15. august 2010

smokin

dorthemus skriver:

Zette vi to har pseudotvillinger  Sådan er det også her...men det ved du jo

Lad os  på, at det får en ende og at de snart begynder at sove igennem en hel nat...Ohh joy

Haha ja! twins it is...

Hun sover dog lige nu på sofaen... skøøønt

Anmeld

15. august 2010

L.J.L

øhh her kører vi på 8 mdr. nu og nul søvn. Lauritz vågner stadig minimum 5 gange hver nat, så forbered dig på det værste

Jeg har sgu helt glemt hvordan det er at sove 8 timer i streg!

Jeg vil dog sige at jo længere tid der går jo mere vender din krop sig til det, og pludselig kan du egentlig fungere nogenlunde normalt i løbet af en hel dag, selvom du har været oppe en gang hver anden time om natten...

Anmeld

15. august 2010

smokin

linselouise skriver:

øhh her kører vi på 8 mdr. nu og nul søvn. Lauritz vågner stadig minimum 5 gange hver nat, så forbered dig på det værste

Jeg har sgu helt glemt hvordan det er at sove 8 timer i streg!

Jeg vil dog sige at jo længere tid der går jo mere vender din krop sig til det, og pludselig kan du egentlig fungere nogenlunde normalt i løbet af en hel dag, selvom du har været oppe en gang hver anden time om natten...

Ja min krop har også vænnet sig til den minimale søvn, men det var hårdt den første måned fordi jeg jo havde været søvnmonster i graviditeten og nærmest sovet hele tiden..

8 måneder er squ lang tid jeg kan heldigvis mærke forberedringer i hendes søvnmønster på de sidste 3 uger, så jeg håber vi er igang med at indstille os lidt mere..

Anmeld

15. august 2010

L.J.L

Zette skriver:

Ja min krop har også vænnet sig til den minimale søvn, men det var hårdt den første måned fordi jeg jo havde været søvnmonster i graviditeten og nærmest sovet hele tiden..

8 måneder er squ lang tid jeg kan heldigvis mærke forberedringer i hendes søvnmønster på de sidste 3 uger, så jeg håber vi er igang med at indstille os lidt mere..

krydser fingre for at du snart bliver en af de heldige

Anmeld

15. august 2010

AWO

Jamen, er det ikke helt normalt i den alder, søde? Især, hvis du ammer.

Elina sover heller ikke igennem - og det forventer jeg heller ikke, hun gør før om et par måneder eller tre. Lige nu sover hun fra ca. 21 til 8 og vågner 1-2 gange pr. nat.

Den første lur er efterhånden mellem 5-6 timer - og i nat var den sørme på 7!  men der var hun godt nok også sulten, da hun vågnede..!

Der er da et par babyer i min mødregruppe, der allerede sover igennem, men de får også flaske, og bliver altså mere mæt på én gang.

Jeg har i øvrigt hørt, det sku blive bedre, når de begynder at få anden mad, og bliver mere mætte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.