Klubben for alle os...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2010

N&J

Min datter sov først igennem da hun var omkring et år.. hun vågnede 2-3 gange hver nat, og jeg har gået i skole fra hun var omkring 6 mdr.. men det var bestemt heller ikke sjovt, men de fleste børn sover igennem langt før min gør.. men du er skam ikke alene, langt fra.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

dorthemus

Zette skriver:

Haha ja! twins it is...

Hun sover dog lige nu på sofaen... skøøønt

Haha det gør min også nu

Anmeld

15. august 2010

dorthemus

N&J skriver:

Min datter sov først igennem da hun var omkring et år.. hun vågnede 2-3 gange hver nat, og jeg har gået i skole fra hun var omkring 6 mdr.. men det var bestemt heller ikke sjovt, men de fleste børn sover igennem langt før min gør.. men du er skam ikke alene, langt fra.. 

Et år!!! ....

Anmeld

15. august 2010

dorthemus

Anke skriver:

Jamen, er det ikke helt normalt i den alder, søde? Især, hvis du ammer.

Elina sover heller ikke igennem - og det forventer jeg heller ikke, hun gør før om et par måneder eller tre. Lige nu sover hun fra ca. 21 til 8 og vågner 1-2 gange pr. nat.

Den første lur er efterhånden mellem 5-6 timer - og i nat var den sørme på 7!  men der var hun godt nok også sulten, da hun vågnede..!

Der er da et par babyer i min mødregruppe, der allerede sover igennem, men de får også flaske, og bliver altså mere mæt på én gang.

Jeg har i øvrigt hørt, det sku blive bedre, når de begynder at få anden mad, og bliver mere mætte.

Lad os håbe det

Anmeld

15. august 2010

Mathilde

Puh ja det trækker altså tænder ud! Celina vågnede op til 6gange om natten indtil hun blev 10mdr....GAB og så sov hun jo heller ikke godt om dagen. Nu vågner hun heldigvis kun 1-2gange om natten og hun spiser ikke længere. Skal bare puttes med og nogle gange tror hun vi skal holde fest...som fx i nat

Ikke alle børn sover igennem nærmest inden de er 2 mdr. Selvom det ville være dejligt hvis de gjorde!

Men det kommer jo på et tidspunkt og indtil da, må vi bare klemme ballerne sammen, drikke noget kaffe og gøre lidt ekstra ud af make up'en så vi ikke ligner mumier

Jeg har dog oplevet at Celina har sovet hele natten og hold op hvor er det dejligt når det sker!

Anmeld

15. august 2010

dorthemus

Mathilde skriver:

Puh ja det trækker altså tænder ud! Celina vågnede op til 6gange om natten indtil hun blev 10mdr....GAB og så sov hun jo heller ikke godt om dagen. Nu vågner hun heldigvis kun 1-2gange om natten og hun spiser ikke længere. Skal bare puttes med og nogle gange tror hun vi skal holde fest...som fx i nat

Ikke alle børn sover igennem nærmest inden de er 2 mdr. Selvom det ville være dejligt hvis de gjorde!

Men det kommer jo på et tidspunkt og indtil da, må vi bare klemme ballerne sammen, drikke noget kaffe og gøre lidt ekstra ud af make up'en så vi ikke ligner mumier

Jeg har dog oplevet at Celina har sovet hele natten og hold op hvor er det dejligt når det sker!

Har du så tænkt over årsagen til at hun sov igennem en hel nat?

Anmeld

15. august 2010

AWO

dorthemus skriver:

Lad os håbe det

Ja, det kunne bære skønt, ikke?

Ej, jeg synes egentlig ikke, det er så slemt længere, jeg har efterhånden vænnet mig til den afbrudte søvn.

men nu er jeg også så heldig, at Elina de sidste par uger som regel har sovet mindst 5 timer første gang.  Anden gang er så til gengæld tit kun på 2-3 timer.

Anmeld

15. august 2010

Mathilde

dorthemus skriver:

Har du så tænkt over årsagen til at hun sov igennem en hel nat?

Ja og jeg kan ikke komme i tanke om, at der er blevet gjort noget anderledes, da vi holder fast i vores rutiner hver aften

Jeg tror bare vi har været heldige når det er sket det er mest i perioder det sker...altså fx sover hun godt 3 nætter i streg og så er vi tilbage igen, hvor hun vågner om natten.

Anmeld

15. august 2010

dorthemus

Anke skriver:

Ja, det kunne bære skønt, ikke?

Ej, jeg synes egentlig ikke, det er så slemt længere, jeg har efterhånden vænnet mig til den afbrudte søvn.

men nu er jeg også så heldig, at Elina de sidste par uger som regel har sovet mindst 5 timer første gang.  Anden gang er så til gengæld tit kun på 2-3 timer.

Jeg har også vænnet mig til det...det er faktisk den største overraskelse ved at blive mor; hvor lidt søvn man faktisk kan undvære

Runa sover typisk mellem kl. 18 og 20 til midnat hvor hun så får bryst. Derefter sover hun til ca. kl. 4  Får bryst igen og sover ennu et par timer. Det er så der hun og jeg er uenige om hvornår dagen starter  Nogle gange synger og snakker jeg/vi en time  Så får hun bryst igen og vi kan sove et time eller mere fø vi står op.

Men som sagt så er der ikke nogen fast rytme...

Anmeld

15. august 2010

dorthemus

Mathilde skriver:

Ja og jeg kan ikke komme i tanke om, at der er blevet gjort noget anderledes, da vi holder fast i vores rutiner hver aften

Jeg tror bare vi har været heldige når det er sket det er mest i perioder det sker...altså fx sover hun godt 3 nætter i streg og så er vi tilbage igen, hvor hun vågner om natten.

Sådan oplever jeg det også herhjemme, at det sker i perioder..også om dagen. Hun havde en uge hvor hun i fire dage i træk sov mellem 3-4 timer midt på dagen

Sådan er det ikke længere, haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.