Klubben for alle os...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

smokin

Tullebobs skriver:

Her sover vi bestemt heller ikke hele natten igennem. Simon som nu er 5 år (!!!) sover stadig aldrig en nat igennem

Og lillebror William, som er 4 måneder, er vågen mellem 3-6 gange hver eneste nat - så jeg vil gerne meldes ind i klubben her

5 år

Så går jeg hjemmefra hvis det sker her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

saxa

Zette skriver:

...Hvis børn IKKE sover igennem om natten!

Jeg kan da umuligt være den eneste der har et barn på 11 uger som skal op flere gange i løbet af natten og have mad? Vi har intet system, men tager da også nogle dage hvor vi sover til kl.4-5 om morgenen, men vi sover aldrig en hel nat Jeg synes det er for tidligt at begynde at forme hende, så indtil videre får hun bare lov at sove når hun vil.

Kærlig hilsen

Zette og Malou

Nu du har skrevet det i kategorien 0-3 må jeg lige blande mig.. Jeg har en datter på 2år og 3mdr som ofte vågner 1 gang om natten Dog er det bare for at vi lige skal komme ind og ligge hende ned og give hende dyne på.. Jeg tror på det aldrig stopper Hehe.. Ej det er nu ikke så slemt..

Anmeld

17. august 2010

Sara.

Lærke sov først igennem da hun blev 2½..... hun vågner stadig engang imellem, enten fordi hun har drømt eller også ikke kan finde sutten.....

Nor er 4 mdr og får flaske.. men han sover heller ikke igennem....

Mener man siger det er helt normalt at babyer har brug for mad om natten til de er et halvt år......

Anmeld

17. august 2010

smokin

saxi skriver:

Nu du har skrevet det i kategorien 0-3 må jeg lige blande mig.. Jeg har en datter på 2år og 3mdr som ofte vågner 1 gang om natten Dog er det bare for at vi lige skal komme ind og ligge hende ned og give hende dyne på.. Jeg tror på det aldrig stopper Hehe.. Ej det er nu ikke så slemt..

Er det flere gange om natten eller en enkelt gang? For nej det tror jeg da absolut heller ikke stopper...

Anmeld

17. august 2010

ESV

Ved ikke om der er en anden der allerede har skrevet det!

men børn der sover 4-5 timer i træk om natten beegnes som børn der sover igennem!!

Vi har været heldige, Emilie sover igennem hver nat og har gjort det siden januar, men før det havde vi en periode på en måneds tid hvor hun ikke sov fra kl 3 om eftermiddagen til kl 2 om natten, når hun endelig overgav sig sova hun max  timer og så var hun på igen!

Det der gjorde udslaget herhjemme var at flytte hende ind på hendes eget værelse og væk fra hendes far og jeg!!

Anmeld

17. august 2010

saxa

Zette skriver:

Er det flere gange om natten eller en enkelt gang? For nej det tror jeg da absolut heller ikke stopper...

Det plejer kun at være en enkelt gang - men kan også sagtens blive til et par gange.. Er spændt på om det bliver værre når lillebror kommer til verdenen..

Anmeld

17. august 2010

ESV

ESV skriver:

men børn der sover 4-5 timer i træk om natten beegnes som børn der sover igennem!!

Vi har været heldige, Emilie sover igennem hver nat og har gjort det siden januar, men før det havde vi en periode på en måneds tid hvor hun ikke sov fra kl 3 om eftermiddagen til kl 2 om natten, når hun endelig overgav sig sova hun max  timer og så var hun på igen!

Det der gjorde udslaget herhjemme var at flytte hende ind på hendes eget værelse og væk fra hendes far og jeg!!

Der skulle have stået max 4 timer

Anmeld

17. august 2010

smokin

ESV skriver:

Okay så sover hun igennem 4 ud af 7 dage om natten... hvis det er sådan man beregner det

Anmeld

17. august 2010

saxa

ESV skriver:

Hehe.. Nå jamen så er min datter et barn der sover igennem og har altid været det.. Hvis de bare skal sove 4-5timer i træk.. Så er det åbenbart kun forældrene der ikke sover igennem

Anmeld

17. august 2010

smokin

saxi skriver:

Det plejer kun at være en enkelt gang - men kan også sagtens blive til et par gange.. Er spændt på om det bliver værre når lillebror kommer til verdenen..

Det synes jeg altså også er heeeeelt ok. Her kan vi bare have nætter hvor man skal op og gå rundt med hende flere gange om natten... eller at vi pludselig kl.03 vil snakke og leges med fordi vi er friske!! (mor er knapt så frisk kl.03)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.