Klubben for alle os...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2010

N&J

dorthemus skriver:

Et år!!! ....

Ja... men tror nu Nikita er undtagelsen.. jeg stoppede med at amme, da hun var 8½ mdr. så det var ikke det der forhindrede hende i at sove.. men okey jeg har ikke fået alverden ud af min undervisning indtil hun begyndte på det.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

Mathilde

dorthemus skriver:

Sådan oplever jeg det også herhjemme, at det sker i perioder..også om dagen. Hun havde en uge hvor hun i fire dage i træk sov mellem 3-4 timer midt på dagen

Sådan er det ikke længere, haha

Ja det er med at nyde det så længe det varer

Celina sov sjældent godt om dagen, men kan huske at hun nogle få gange tog 3timer det var helt vildt når det skete!

Anmeld

15. august 2010

Phoenix

Min dreng vil slet ikke sove førend vi når 4-tiden. Og her de sidste par dage har det først været ved 5-tiden. Tilgengæld vil han gerne sove hele formiddagen væk...

Selve opvågningerne hvor han bare skal have en flaske ( efter 4-tiden ) genere mig ikke. Men det er mere det, at han bare ikke vil give sig hen til søvn ml kl 23-04 ( 05) og hvis han endelig falder i søvn vågner han 20 min efter...

Anmeld

15. august 2010

smokin

Anke skriver:

Jamen, er det ikke helt normalt i den alder, søde? Især, hvis du ammer.

Elina sover heller ikke igennem - og det forventer jeg heller ikke, hun gør før om et par måneder eller tre. Lige nu sover hun fra ca. 21 til 8 og vågner 1-2 gange pr. nat.

Den første lur er efterhånden mellem 5-6 timer - og i nat var den sørme på 7!  men der var hun godt nok også sulten, da hun vågnede..!

Der er da et par babyer i min mødregruppe, der allerede sover igennem, men de får også flaske, og bliver altså mere mæt på én gang.

Jeg har i øvrigt hørt, det sku blive bedre, når de begynder at få anden mad, og bliver mere mætte.

Jo det er nok meget almindeligt men jeg bliver altid så dødmisundelig når jeg læser herinde at de andres babyer sover så meget igennem når de er 2 måneder, og der sidder jeg så og gaber vildt

Anmeld

16. august 2010

AWO

Zette skriver:

Jo det er nok meget almindeligt men jeg bliver altid så dødmisundelig når jeg læser herinde at de andres babyer sover så meget igennem når de er 2 måneder, og der sidder jeg så og gaber vildt

Enig!

Der er en i min mødregruppe, der sover 18 timer i døgnet - hvordan pokker kan det lade sig gøre?? Vi kommer kun lige op på 12..

Anmeld

16. august 2010

smokin

Anke skriver:

Enig!

Der er en i min mødregruppe, der sover 18 timer i døgnet - hvordan pokker kan det lade sig gøre?? Vi kommer kun lige op på 12..

Vi kommer nok også kun op på 10-15 stykker. Nogle dage tager hun en ordenlig lur, imens andre dage sover hun slet ikke før om aftenen.

Anmeld

16. august 2010

AWO

Zette skriver:

Vi kommer nok også kun op på 10-15 stykker. Nogle dage tager hun en ordenlig lur, imens andre dage sover hun slet ikke før om aftenen.

Åh, de dage kender jeg godt! Er Malou så også helt umulig til sidst?

Anmeld

16. august 2010

smokin

Anke skriver:

Åh, de dage kender jeg godt! Er Malou så også helt umulig til sidst?

Ja det er hun. Og græder i stor stil - men vi er begyndt at kunne høre forskel på når hun har ondt og når hun bare er hysterisk. Og vi har altså et hysterisk barn - æv...

Men det hjælper at prøve at sove med hende der hvor hun sover allerbedst INDEN hun bliver for træt. Så jeg plejer at amme hende til hun selv slipper babsen inde i sengen og så sover hun faktisk de fleste gange...

Men der er bestemt også dage hvor hun bare hyler og hyler og kun vil hænge på armen og være en hystade..

Anmeld

16. august 2010

AWO

Zette skriver:

Ja det er hun. Og græder i stor stil - men vi er begyndt at kunne høre forskel på når hun har ondt og når hun bare er hysterisk. Og vi har altså et hysterisk barn - æv...

Men det hjælper at prøve at sove med hende der hvor hun sover allerbedst INDEN hun bliver for træt. Så jeg plejer at amme hende til hun selv slipper babsen inde i sengen og så sover hun faktisk de fleste gange...

Men der er bestemt også dage hvor hun bare hyler og hyler og kun vil hænge på armen og være en hystade..

Det var da en god strategi! Det kan være, det skulle afprøves..

Anmeld

16. august 2010

Tullebobs

Her sover vi bestemt heller ikke hele natten igennem. Simon som nu er 5 år (!!!) sover stadig aldrig en nat igennem

Og lillebror William, som er 4 måneder, er vågen mellem 3-6 gange hver eneste nat - så jeg vil gerne meldes ind i klubben her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.