Det var en fredag morgen - jeg skulle på arbejde, som altid! Så jeg gik og gjorde mig klar. Min mand var allerede taget afsted, så jeg havde masser af tid til mig selv. Jeg kom i tanker om, at der skulle være personalefest om aftenen, og tænkte, at jeg hellere måtte være på den sikre side og teste, inden jeg tog afsted. Vi havde nemlig prøvet i knapt 3 mdr. så der kunne i teorien være en chance for gevinst!! Det skal lige siges, at min mens ikke har været særlig regelmæssig efter p-pille stop, så jeg havde ikke helt en fornemmelse af, hvornår min mens burde komme.
Jeg tog en test, lagde den på håndvasken, og glemte alt om den midt i min travle morgen.....
Da jeg var på vej ud ad døren, kom jeg pludselig i tanker om den, og tænkte, at jeg hellere lige måtte fjerne den, så Martin ikke skulle komme hjem til sådan én liggende på badeværelset
Da jeg var på vej ud i skraldespanden med den, kigger jeg på den, og den er BRAGENDE POSITIV!!! Jeg blev fuldstændig varmt i hele kroppen, rystede over hele kroppen og udstødte nogle meget mystisk lyde... hahah!!! Derefter tissede jeg på 4 mere, alle med samme LYKKELIGE resultat
!!!
Jeg tog på arbejde med verden smest syrede fornemmelse i maven. Jeg tog til personalefest (uden at drikke alkohol self) og kom først hjem, da min søde mand lå og sov. Jeg fik ikke fortalt ham den overvældende nyhed før søndag eftermiddag på Valentines dag, da vi passe min søsters børn hele weekenden, og jeg ville bare sååå gerne fortælle ham det på den helt RIGTIGE måde!!
Søndag d. 14. feb. fik min mand hans livs aller bedste Valentides gave..... bogen "Far på færde" og en lille hvis sut....!! Da han åbnede gaven, kiggede han på mig og udstøte et HØJT "seriøøøst???" og jeg nikkede!! Han brød nærmest ud i gråd, og vi sad og krammede hinanden i ualmindelig lang tid....!!! Jeg fortalte ham om de 5 positive graviditetstest alt imens han var sad med meget våde øjne og kiggede forelsket, skiftevis på mig og den lille hvide sut!!! Den vildeste oplevelse NOGENSINDE at gå en hel weekend og gemme på sådan en lykkelig og fantastisk nyhed....!!!
(sorry - det blev lidt langt... men kunne slet ikke korte det ned) 
Hilsen Lea, som ku skal vente ca. 7 uger på, at de to stregers resultat kommer ud - vores lille prinsesse)