Hvordan fortalte I jeres mand han skulle være far? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

marhemor

Jeg gik og malede sammen med kæresten i vores hus, og havde det bare småskidt hele tiden... På et tidspunkt da han var udenfor, for at hente et eller andet, tog jeg en test, og blev mildest talt noget rundt på gulvet, da der var 2 streger.... Da han kom ind, kaldte jeg ham ud på badeværelset, og spurgte hvor mange streger han kunne se... Han blev lige så rundt på gulvet, og vi fik ikke malet mere den dag

Om aftenen sad vi og så film, dvs. ingen af os så rigtig noget, og så blev jeg skidt og kastede op, første og eneste gang i graviditeten

Det var ikke en planlagt graviditet, men en "sker det så sker det" - graviditet! Vi er begge meget lykkelige og glæder os helt vildt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Her var det Niklas der fortalte mig at jeg skulle være mor Havde tisset på testen og så skulle den jo ligge lidt, så jeg gik ind i stuen og satte mig. Så kom han ind med testen i hånden, og jeg skulle lige til at sige at man altså ikke må flytte på den før tiden er gået, men noget i hans ansigt stoppede mig, så jeg spurgte bare "hvad er der? ER DER NOGET????" og så vendte han på den så jeg kunne se stregerne og så HYLEDE jeg bare og sprang i armene på ham, og så stod vi bare og krammede og hoppede op og ned

Anmeld

16. august 2010

misslea

Det var en fredag morgen - jeg skulle på arbejde, som altid! Så jeg gik og gjorde mig klar. Min mand var allerede taget afsted, så jeg havde masser af tid til mig selv. Jeg kom i tanker om, at der skulle være personalefest om aftenen, og tænkte, at jeg hellere måtte være på den sikre side og teste, inden jeg tog afsted. Vi havde nemlig prøvet i knapt 3 mdr. så der kunne i teorien være en chance for gevinst!! Det skal lige siges, at min mens ikke har været særlig regelmæssig efter p-pille stop, så jeg havde ikke helt en fornemmelse af, hvornår min mens burde komme.

Jeg tog en test, lagde den på håndvasken, og glemte alt om den midt i min travle morgen.....

Da jeg var på vej ud ad døren, kom jeg pludselig i tanker om den, og tænkte, at jeg hellere lige måtte fjerne den, så Martin ikke skulle komme hjem til sådan én liggende på badeværelset

Da jeg var på vej ud i skraldespanden med den, kigger jeg på den, og den er BRAGENDE POSITIV!!! Jeg blev fuldstændig varmt i hele kroppen, rystede over hele kroppen og udstødte nogle meget mystisk lyde... hahah!!! Derefter tissede jeg på 4 mere, alle med samme LYKKELIGE resultat!!!

Jeg tog på arbejde med verden smest syrede fornemmelse i maven. Jeg tog til personalefest (uden at drikke alkohol self) og kom først hjem, da min søde mand lå og sov. Jeg fik ikke fortalt ham den overvældende nyhed før søndag eftermiddag på Valentines dag, da vi passe min søsters børn hele weekenden, og jeg ville bare sååå gerne fortælle ham det på den helt RIGTIGE måde!!

Søndag d. 14. feb. fik min mand hans livs aller bedste Valentides gave..... bogen "Far på færde" og en lille hvis sut....!! Da han åbnede gaven, kiggede han på mig og udstøte et HØJT "seriøøøst???" og jeg nikkede!! Han brød nærmest ud i gråd, og vi sad og krammede hinanden i ualmindelig lang tid....!!! Jeg fortalte ham om de 5 positive graviditetstest alt imens han var sad med meget våde øjne og kiggede forelsket, skiftevis på mig og den lille hvide sut!!! Den vildeste oplevelse NOGENSINDE at gå en hel weekend og gemme på sådan en lykkelig og fantastisk nyhed....!!! 

(sorry - det blev lidt langt... men kunne slet ikke korte det ned)

Hilsen Lea, som ku skal vente ca. 7 uger på, at de to stregers resultat kommer ud - vores lille prinsesse)

Anmeld

17. august 2010

3xM

Ved Marcus´far kom jeg stormende ud fra toilettet med måske 8 graviditets teste der alle var positive og hylede som en gris...det var uplanlagt og jeg var lige blevet 21 år...vi beholdte gudskelov den lille fyr der nu er 6 år vi gik fra hinanden da marcus var 1½ år fordi vi ikke kunne enes om så meget som sengetøjet på sengen det var en masse irritations problemer ved os begge...

Med milas far fik han en sms...der kom retur " nå"....

vi havde fælles adresse i en mdr. og vi flyttede for os selv (marcus og jeg) for at lige se tiden an m BF og fandt så ud af han knaldede andre damer og så én fast også, det er så hende han er sammen med endnu...

Anmeld

17. august 2010

Svane83

Jeg var gået tre dage over og vi var i tivoli fordi min mor havde fødselsdag, jeg havde det ikke særlig godt og havde ikke rigtig prøvet nogen ting. Vi stod ogholdte tasker min kæreste og jeg ved monsunen mens min søster og hendes kæreste var oppe i den og vi stod og snakkede om at jeg stadig ikke havde fået min mens. Vi blev enige om at teste mandag hvis den ikke var dukket op. Mandag morgen testede jeg så. Jim lå inde i sengen og jeg kom ind med testen, og sagde vi skal sørme være forældre og han kiggede og sagde, er du sikker? - har du taget den rigtigt?

Jeg gik ud og tog en til og den var også positiv, så den var vidst god nok og så blev han glad og blev sådan rigtig macho agtig, når far her skyder med skarpt så bliver det jo til noget... hø hø Ih hvor jeg synes han var fjollet

Anmeld

17. august 2010

cdinesen

Jeg havde haft lidt ømme bryster i en uges tid, så bare sådan for sjov tog jeg test en formiddag, der gik 1 min så var der 2 lige tydlige streger. Jeg blev total forvirret, lod testen blive på badeværelset og satte mig ind i stuen for lige at trække vejret, var overbevist om at de ville forsvinde igen. 5 min efter gik jeg ud på badeværelset igen, men den var god nok. Spænede ind og tændte for min computer for at få en idé om hvornår jeg så havde termin. Trak vejret dybt om ringede til min kæreste der var på arbejde og sagde "du skal være far til januar" der blev HELT stille i laaaaaaaaaang tid, så sagde det "Det er løgn! du laver fis nu ik?" overbeviste ham om den var god nok, og han blev enormt glad. Han var meget tidligt hjemme fra arbejde den dag, for han kunne slet ikke koncentrere sig om andet. hehe.

Anmeld

17. august 2010

oerbaek

1 gang var jeg gået lidt over tiden og jeg havde smidt p-pillerne ca 5 måneder forinden, vi havde passet på i ca 3 måneder efter jeg havde smidt pillerne, da jeg faktisk kun var 21 og var stadig i lære... men men men vi havde være kærester i 6 år og det virkede som det rigtige for os... 3 juledag var vi så på vej til julefrokost i min kærstes familie og jeg havde det egentlig ikke så godt... så jeg tog en test og den blev lyn hurtigt positiv... Jeg gik ind til ham og lagde den på bordet ved siden af ham og han blev meget glad... det skal så lige siges at jeg blev opereret og havde fået fjernet den ene æggestok da jeg var 16 år så vi troede faktisk der ville gå laaaaang tid for os hvis det overhovedet skulle lykkedes for os at få et barn...  Men det tog så kun 2 måneder lave vores første lille guldklump som bliver 5 om en måned...

2.gang var vi begyndt at snakke om at der ikke skulle gå for lang tid inden nummer to skulle komme så der ikke blev for stor aldersforskel på dem... og vupti uden vi egentlig prøvede var han der så, vi fandt ud af det igen på 3 juledag... egentlig meget sjovt og guldklump nummer to bliver 3 om 14 dage

3. gang havde jeg taget æl tester da vi igen ikke syns der skulle gå for lang tid aldersmæssigt og jeg vidste bare at der var gevinst med det samme, og han blev så glad igen så nu venter vi baby nr 3 til marts vi havde aldrig troet der var muligt for os at få børn da jeg jo fik fjernet den ene æggestok i så ung en alder men heldigvis har vi da snart 3 guldklumper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.