Hvordan fortalte I jeres mand han skulle være far? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.600 visninger
46 svar
0 synes godt om
13. august 2010

Maalene

Og hvilken reaktion fik I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

morethanperfect

Maalene skriver:

Jeg tog testen i hånden , og gik op på hans arbejde og sagde jeg lige skulle snakke med ham .. Så gik vi ud bagved og jeg viste ham den

Han blev MEGET paf , men har vendt sig til tanken om og skulle være far nu

Anmeld

13. august 2010

B&J

vi havde lige fået nej til et hus eller vi takkede nej for der var for meget fusk i det så vi var rimelig triste fordi det var bare huset... men jeg tog på abejde og viste min mens havde været væk i 2 uger så da jeg kom hjem sagde jeg at jeg lige skulle tisse ihihihihi så tog testen og den viste mega positiv også gik jeg ind til kæresten og sagde jeg var ked af huset men jeg havde en meget større og bedre gave til ham.. og viste den var positiv han hoppede op af sofaen fik en mega kysser og krammer og fik en mega tak

Anmeld

13. august 2010

Maalene

morethanperfect skriver:

Jeg tog testen i hånden , og gik op på hans arbejde og sagde jeg lige skulle snakke med ham .. Så gik vi ud bagved og jeg viste ham den

Han blev MEGET paf , men har vendt sig til tanken om og skulle være far nu

Ej, hvor vildt

Det var måske ikke planlagt?

Anmeld

13. august 2010

Mortil3på3og6

Maalene skriver:

Jeg ringede ham op imens han var i skole, (som han er en gang om året) og sagde at jeg havde været ved læge, fortalte at jeg var 9 uger henne - så sagde han at det kunne vi snakke om når han kom hjem også lagde han på.

Han ringede så et kvarter efter og spurgte hvad det egentlig var jeg havde sagt før i telefonen, fortalte så at han skulle være far til august, der blev han så mere paf, men sagde så efter 10 minutters stilhed at det var han ekstrem glad for at hører..

- Så det var jo egentlig meget posetivt..

Anmeld

13. august 2010

Maalene

B&J skriver:

vi havde lige fået nej til et hus eller vi takkede nej for der var for meget fusk i det så vi var rimelig triste fordi det var bare huset... men jeg tog på abejde og viste min mens havde været væk i 2 uger så da jeg kom hjem sagde jeg at jeg lige skulle tisse ihihihihi så tog testen og den viste mega positiv også gik jeg ind til kæresten og sagde jeg var ked af huset men jeg havde en meget større og bedre gave til ham.. og viste den var positiv han hoppede op af sofaen fik en mega kysser og krammer og fik en mega tak

Ej, hvor FANTASTISK

Huhaa... Får helt våde øjne

Anmeld

13. august 2010

B&J

Maalene skriver:

Ej, hvor FANTASTISK

Huhaa... Får helt våde øjne

ja men som man siger når tinge går ned går det altid op igen og det kan jeg da lige love for

Anmeld

13. august 2010

morethanperfect

Maalene skriver:

Ej, hvor vildt

Det var måske ikke planlagt?

Neej det var ikke planlagt Ikke helt ..

Anmeld

13. august 2010

Maalene

20 august skriver:

Jeg ringede ham op imens han var i skole, (som han er en gang om året) og sagde at jeg havde været ved læge, fortalte at jeg var 9 uger henne - så sagde han at det kunne vi snakke om når han kom hjem også lagde han på.

Han ringede så et kvarter efter og spurgte hvad det egentlig var jeg havde sagt før i telefonen, fortalte så at han skulle være far til august, der blev han så mere paf, men sagde så efter 10 minutters stilhed at det var han ekstrem glad for at hører..

- Så det var jo egentlig meget posetivt..

Ja, den skulle nok bare lige ind og vende

Anmeld

13. august 2010

Maalene

B&J skriver:

ja men som man siger når tinge går ned går det altid op igen og det kan jeg da lige love for

Ja, det er jo fantastisk når det sker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.