Sikke nogle søde historier I har her...
Den første test købte vi sammen og gik hjem. Han sad spændt og ventede inde i stuen imens jeg tissede og ud kom jeg med en bragende postiv test... - Så ventede vi Mikkel... 
Barn nummer to den test tog jeg hjemme ved min mor - jeg blev ved med at have kvalme og kaste op og min mor holde på jeg var uden tvivl gravid, jeg havde lige været i gennem en SA så vidste det var helt umuligt at være belvet gravid så hurtigt efter - min mor købte testen og jeg tog den (for at overbevise hende om at alt hcg var ude af kroppen og jeg IKKE var gravid mere) - bragende positiv og jeg gemte testen og gav Jim den da han kom hjem - vi turde ikke tro på det da jeg lige havde mistet - men en scanning viste at vi ventede Mille
Vi fandt senere ud af at Mille havde været tvilling, og at jeg tidligt i forløbet havde aborteret en tvilling søster eller bror...
Barn nummer 3 - den test tog jeg helt alene - han skulle ikke været kommet allerede, vi havde talt om at få nummer tre men ville gerne vente til der var lidt mere ro på en masse ting. Men et dejligt varmt bad sammen
- gav os barn nummer tre... Min menstruation udeblev og jeg tog en test og ringede der efter til ham og sagde at barn nummer tre kom lidt tidligere end beregnet - han blev selvfølgelig glad og så ventede vi Mads
Vores mindste og sidste guldklump.
Så sådan var det her....
Knus Pia, som elsker at mindes og huske tilbage...
Anmeld