Hvordan fortalte I jeres mand han skulle være far? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2010

Maalene

morethanperfect skriver:

Neej det var ikke planlagt Ikke helt ..

Men man er nok ikke i tvivl om, at det lige pludselig er det bedste i verden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Silas&Mille

Vi vidste godt begge to at jeg var gået nogle dage over tiden. Her var det faktisk kæresten der nærmeste plagede om jeg ikke nok ville 'tisse på en pind'

Jeg var godt nok ret tilbage holden med at tage en test, for har jo haft så mange negative tidligere.

Jeg gav mig endelig dagen før Mors-dag og sagde: ok jeg tager en i morgen tidlig.

Så kl. l*** søndag morgen (Mors-dag) vågnede jeg og skulle tisse, så gik ud og lavede testen og den viste positiv efter få sekunder. Så begynde jeg at tude helt vildt og gik så ind og vækkede kæresten og fortalte ham at han skal være far. Han åbnede bare stille og roligt øjnene og kiggede på mig med det største smil og sagde: det var da dejligt skat.

Og så sov han videre

Skal også lige fortælles at selvom vi fik det regnet ud til at vi kun var 5 uger henne på det tidspunkt, så kunne vi ikke lade være med at ringe til vores mødre. En ret god Mors-dagsgave, hvis jeg selv skal sige det  

Anmeld

13. august 2010

Low

Faren og jeg var næsten lige gået fra hinanden men vi lå stadig og sexede og det var så der jeg blev gravid. Jeg skrev en sms om at han skulle skrive til mig når han havde tid for jeg havde noget vigtigt at sige. Da han så skrev tilbage der skrev jeg til ham lidt koldt at jeg var gravid og så spurgte han om det bare var noget jeg skrev for at få ham tilbage og at han ville købe en test til mig som jeg skulle så han kunne se det med sine egene øjne. Han sagde ikke så meget men som ugerne gik der blev han mere og mere glad for tanken om at skulle være far. Da jeg havde tisset på testen hjemme ved ham og vist ham den så tog vi op til en bar og han fik en par øl med sine venner og jeg fik sodavand.. men der gik nogle uger før vi sagde det til folk.

Anmeld

13. august 2010

Pia.

Sikke nogle søde historier I har her...

Den første test købte vi sammen og gik hjem. Han sad spændt og ventede inde i stuen imens jeg tissede og ud kom jeg med en bragende postiv test... - Så ventede vi Mikkel...

Barn nummer to den test tog jeg hjemme ved min mor - jeg blev ved med at have kvalme og kaste op og min mor holde på jeg var uden tvivl gravid, jeg havde lige været i gennem en SA så vidste det var helt umuligt at være belvet gravid så hurtigt efter - min mor købte testen og jeg tog den (for at overbevise hende om at alt hcg var ude af kroppen og jeg IKKE var gravid mere) - bragende positiv og jeg gemte testen og gav Jim den da han kom hjem - vi turde ikke tro på det da jeg lige havde mistet - men en scanning viste at vi ventede Mille Vi fandt senere ud af at Mille havde været tvilling, og at jeg tidligt i forløbet havde aborteret en tvilling søster eller bror...

Barn nummer 3 - den test tog jeg helt alene - han skulle ikke været kommet allerede, vi havde talt om at få nummer tre men ville gerne vente til der var lidt mere ro på en masse ting. Men et dejligt varmt bad sammen - gav os barn nummer tre... Min menstruation udeblev og jeg tog en test og ringede der efter til ham og sagde at barn nummer tre kom lidt tidligere end beregnet - han blev selvfølgelig glad og så ventede vi Mads Vores mindste og sidste guldklump.

Så sådan var det her....

Knus Pia, som elsker at mindes og huske tilbage...

Anmeld

13. august 2010

morethanperfect

Maalene skriver:

Men man er nok ikke i tvivl om, at det lige pludselig er det bedste i verden

Overhovedet ikke i tvivl .. Men jeg var sku også selv lidt forvirret .. Det var faktisk bare fordi jeg kedede mig jeg tog en test , bare sådan for sjov fordi jeg lige havde en liggende .. Og så var jeg bare gravid .. Sjovt g tænke på syns jeg

Anmeld

13. august 2010

Mira0911

Jeg vågnede tidligt en søndag morgen og havde en fornemmelse af den var der... Jeg gik ud og tog en test... Lod den ligge lidt, før jeg kunne se et svar...

Da jeg kunne se den var positiv, tog jeg en ny og gik ind i soveværelset og sagde til min kæreste, han skulle lige prøve at gå på badeværelset og fortælle mig hvad han så...

Han så også positiv.. Og vi var overlykkelige... :)

Anmeld

13. august 2010

Maalene

morethanperfect skriver:

Overhovedet ikke i tvivl .. Men jeg var sku også selv lidt forvirret .. Det var faktisk bare fordi jeg kedede mig jeg tog en test , bare sådan for sjov fordi jeg lige havde en liggende .. Og så var jeg bare gravid .. Sjovt g tænke på syns jeg

Ej, hvor er det bare mærkeligt at tænke på...

Som det var i ens underbevidsthed

Anmeld

13. august 2010

oo

jamen jeg testede udelukkende for at få gang i den røvmenstruation som vi var dybt irriterede over ikke bare KOM, så vi kunne starte IVF behandlingen op, så jeg trissede ned en tidlig lørdag morgen og fik tisset ud over alting og taget testen og stod og tænkte "what the fuck?" da streg nummer to kom frem. så drønede jeg op i soveværelse og gispede "jeg er gravid!" og Søren gad ikke engang åbne øjnene, men mumlede bare "neeeeej! har du testet ORDENTLIGT?" den stod jeg lidt og tyggede på, og så sagde jeg, at han nok hellere måtte komme med ned, for jeg fattede ikke en bjælde

Anmeld

13. august 2010

Maalene

Ej, hvor er det FANTASTISK!

ELSKER jeres historier

Anmeld

13. august 2010

Lillefe

her var nr. 2 gang ikke så sjov som nr. et men nr. et gang var det han fødselsdag og jeg var pludseligt kommet i tanke om dagen før at jegvist var gået over tid så jeg stod op en morgen og tog en test, som viste posetiv. så gik jeg ind til kenneth og sagde til ham (han lå i sengen) at jeg var gravid så sagde han er du sikker på den viste rigtigt? *G*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.