Hvordan fortalte I jeres mand han skulle være far? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2010

Maalene

HAHA

Hvor er det altså FANTASTISK at høre sådan nogle historier

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

noa pigen

Jeg gik og ventede min mens havde ondt i maven som om den skulle komme,men den dukkede aldrig op..Tog en test og der gik et splitsekund og 2 streger lyste om kap.

Købte den mindste body i h&m og satte den fast på der i en lille pose..Viste ham den, først fattede han ingenting men det gik op for ham..Han blev kastede tilbage til stenaldren og sagde nej det er alt for tidligt..Han ville ha jeg skulle ha en abort men nægtede,skal lige sige vi kun havde kendt hinanden i 2 mdr.Men han var helt skudt i mig og nu har vi Marius på 4 mdr og skal giftes på næste lørdag og lillemanden skal ha sit navn samme dag.

Det bliver så fantastisk en dag..

Anmeld

13. august 2010

Josesmor

Jeg testede positiv på min kærestes fødselsdag. Efter han havde pakket sin gave op, sagde jeg at jeg havde en ekstra gave. jeg viste ham den positive test.. Og selvom den ikke var såååå tydelig, så så han altså det samme som mig... 2 STREGER Han blev helt vild glad...., og lidt stille

Anmeld

13. august 2010

klmf

Schelderup skriver:

Vi var i gang med at renovere vores nye "gamle" hus, og det ville tage et pænt stykke tid, så derfor beskyttede vi os, når vi en sjælden gang havde fysisk oveskud til sex, da vi gerne lige ville have huset helt tip top! Da vi endelig flyttede ind i huset stoppede vi med at beskytte os, og vi havde nok regnet med at der ville gå nogle måneder inden der ville ske noget. Men jeg gik over tid allerede ved først kommende mens - og jeg kunne næsten fornemme at der var noget i gære.... Havde fået vildt ømme bryster og havde bare den der fornemmelse

Tog testen, da jeg var 3-4 dage over tid (min kæreste havde ikke lige tjek på det), og det var klart positiv. Da min kæreste kom hjem fra arbejde og vi sad og spiste aftensmad, spurgte min kæreste, og der var sket noget spændende. Jeg svarede så: Tja, jeg tror sgu jeg er gravid!!!!

Han blev vildt overrasket (hvilket jeg også stadig var), men selvfølgelig også glad. Det er egentligt fantastisk, at man efter 15 års brug af p-piller bliver gravid efter 4 måneder, hvor man i de første 3 havde brugt anden form for beskyttelse. Er super glad for, at vi faktisk ikke havde sagt til hinanden: Nu prøver vi sgu at blive gravid. For så var der sikkert gået psyke i det, og så var det sikkert ikke sket så hurtigt!!

Så nu venter vi fores første "ups'er" midt i december Hvis vi skulle have planlagt det bare en lille smule, så ville vi nok have prøvet at undgå denen måned - men sådan skulle det ikke være

Decemberbørn har også deres charme - men jeg synes også det var dårlig timing inden han kom....

Hilsen mor til Oliver 11.12.09

Anmeld

14. august 2010

Schelderup

lotchen skriver:

Decemberbørn har også deres charme - men jeg synes også det var dårlig timing inden han kom....

Hilsen mor til Oliver 11.12.09

Dejligt at høre Jeg kender så efterhånden en del, som også skal have et lille decemberbarn, og også en del voksne som har fødselsdag omkring juletid - og de siger alle, at det faktisk er ganske hyggeligt

Så det skal nok gå! Håber selvfølgelig på, at jeg ikke går over tid - har termin 15/12, og det må meget gerne holde .

Anmeld

14. august 2010

Corn

Første gang havde jeg testet flere gange hjemme, da mens udeblev og jeg havde de vildeste smerter i underlivet.

Lægen testede mig, lave GU, tjekkede alt, men fandt intet. Han tænkte underlivsbetændelse... Så sendte han mig hjem igen og bad mig komme ugen efter hvis jeg stadig havde smerter.

Da jeg kom ugen efter skulle jeg have taget blodprøver pga af mit levertal, og jeg snakker med sygeplejersken. Hende og lægen vil teste mig igen, (dog var de lidt tvivlende, da jeg havde testet dagen før og den var negativ) og sygeplejersken foreslår at vi tester først, for skulle den vise positiv, så skulle jeg have taget blodprøver i den forbindelse.

Hun kommer ind med g-testen og siger henkastet, at den jo ikke kan være mere positiv...

Jeg sidder bare og er skuffet, indtil det går op for mig, hvad hun siger. Jeg er så ca 6 uger henne

Jeg kommer hjem og manden sidder ved computeren, og han spørger hvordan det gik. Jeg svarer, jeg skal afsted til læge igen i næste uge, og han bliver meget forskrækket og tror jeg er alvorligt syg, med alt mit renden til læge.

Jeg siger stille og dumt smilende: jeg skal have svar på mine blodprøver og have lavet vandrejournal fordi jeg er gravid

Så fløj han op af stolen, tårer i øjnene og spurgte mig tusind gange, er det virkelig rigtigt.

Anden og tredje gang "brokkede" han lidt over at de var der i første forsøg, for det var der jo ingen udfordring i

Anmeld

14. august 2010

Bolette

Vi havde prøvet i 3 måneder og jeg var allerede utålmodig  Hehe. Så vi tog en tur i Bilka og købte en graviditetstest, som jeg skulle tage hvis min menses ikke kom til tiden.. Dagen kom så hvor jeg skulle have min mens, men den kom ikke.. Så gik der et par dage mere og til sidst kunne jeg ikke holde spændingen ud!! Jeg tog testen mens min kæreste var på arbejde og jeg kunne ane en meget svag positiv streg!! Jeg skyndte mig at tage et billede af testen og sendte den til hans mobil!! Han blev mega glad, men turde ikke tro noget endnu. Vi gik spændte i seng og sov. Dagen efter da han kom hjem gik han i bad og jeg tog en test imens - ingen af os ville håbe på for meget.. MEN - to fantastiske streger viste at vi skulle være forældre og vi blev bare så lykkelige begge to   

Så blev der ellers krammet, kysset og snakket resten af aftenen/natten 

Anmeld

14. august 2010

Diana...

Altså jeg kan jo slet ikke vente med at sige det så inden der var gået 5 min havde jeg ringet til HELE familie. Jeg ringet til min mand og sagde jeg var gravid, Han sagde det var da dejligt og så var det lige som det 

Anmeld

15. august 2010

lille83

aj hvor er i gode til at fortælle det på en god måde

jeg tegnede en tegning med tændstiks mænd af en far, lille dreng, en mor med baby i maven og et fint rødt hus( det bor vi i...) og skrev så vores lille familie på. sagde der var kommet post til farmand fra sønnen

han blev rigtig glad

Anmeld

16. august 2010

guld

Jeg havde en klar formodning om jeg var gravid... snakkede en hel del med ham om det... Men blev ved med at teste negativ... indtil jeg var 4-5 uger henne var den god nok. Så han var forberedt på at jeg kunne komme og sige han skulle være far...

Dagen hvor jeg testede positiv tog jeg til lægen... efter lægebesøget tog jeg direkte ned og købte en pak sutter (Hvide da vi ikke kender kønnet endnu). Skrev et lille kort...

shhh det er hemlighed...

Han var meget stille... men ikke afskrækket ved tanken.

idag er han ved at venne sig til tanken men glæder sig helt sikker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.