Vi var i gang med at renovere vores nye "gamle" hus, og det ville tage et pænt stykke tid, så derfor beskyttede vi os, når vi en sjælden gang havde fysisk oveskud til sex, da vi gerne lige ville have huset helt tip top! Da vi endelig flyttede ind i huset stoppede vi med at beskytte os, og vi havde nok regnet med at der ville gå nogle måneder inden der ville ske noget. Men jeg gik over tid allerede ved først kommende mens - og jeg kunne næsten fornemme at der var noget i gære.... Havde fået vildt ømme bryster og havde bare den der fornemmelse 
Tog testen, da jeg var 3-4 dage over tid (min kæreste havde ikke lige tjek på det), og det var klart positiv. Da min kæreste kom hjem fra arbejde og vi sad og spiste aftensmad, spurgte min kæreste, og der var sket noget spændende. Jeg svarede så: Tja, jeg tror sgu jeg er gravid!!!!
Han blev vildt overrasket (hvilket jeg også stadig var), men selvfølgelig også glad. Det er egentligt fantastisk, at man efter 15 års brug af p-piller bliver gravid efter 4 måneder, hvor man i de første 3 havde brugt anden form for beskyttelse. Er super glad for, at vi faktisk ikke havde sagt til hinanden: Nu prøver vi sgu at blive gravid. For så var der sikkert gået psyke i det, og så var det sikkert ikke sket så hurtigt!!
Så nu venter vi fores første "ups'er" midt i december
Hvis vi skulle have planlagt det bare en lille smule, så ville vi nok have prøvet at undgå denen måned - men sådan skulle det ikke være 
Anmeld