Hvor mange år er der mellem dig og din partner...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

Chalala85

Der er 4½ år imellem os.. jeg er 24år bliver 25 til november.. han er 29år og runder de 30 til april

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Amso

Jeg er 20, og min kæreste er 35. Så der er 14 år imellem os da jeg snart fylder år igen.

Vi har det super godt sammen, og supplerer hinanden rigtigt godt. Tænker aldrig på alderen, men kan godt se nu da jeg skrev, at det faktisk er mange år. Vi har aldrig taget os af det. Da vi fandt sammen troede jeg han var meget yngre, og han troede jeg var ældre. For snart 3 år siden. VI blev forelsket og hvad kan man så gøre ved alder, når skaden er sket  Hehe..

I starten kunne man mærke folks skepsis, også for hans forældre af, men nu når de kan se hvor godt vi har det, er det det eneste folk kommenterer. At vi er så gode for hinanden, og passer super godt sammen. Så det rigtig dejligt.

Anmeld

11. august 2010

Sommerfuglelarven

Jeg er 25, og P er 34 - så 9 års forskel, hvilket er perfekt for os! Jeg har altid været til fyre der var mindst 5 år ældre end mig selv, ellers har de været for umodne i forhold til mig!

Min veninde på 25, har lige fået en kæreste på 19 - det synes jeg er lidt komisk, måske mest fordi jeg ikke ser en fyr på 19 år være moden nok til at være stedfar, fyre er jo som regel bagud med modenhed i forhold til piger.

Anmeld

11. august 2010

oo

FrkT skriver:

Har hørt om 10-11 års piger der får menstruation så tidligt over i USA pga. overvægt, men altså.... nej det lyder bare forkert!

jeg fik menstruation da jeg var 9 og jeg var ikke overvægtig - og boede i danmark

Anmeld

11. august 2010

Camilla_a

Der er 8 år mellem Morten og jeg, han er ældst  Mobber ham lidt med at den gang han rendte rundt i byen legede jeg stadig med barbie

Anmeld

11. august 2010

FrkT

Tjuhl skriver:

jeg fik menstruation da jeg var 9 og jeg var ikke overvægtig - og boede i danmark

Okay.... så er det nok bare fordi jeg har været i en gruppe med piger som fik det senere, at det for mig er naturligt, hehe... men stadig, en søn der kun er 10 år yngre end hende, det burde vi næsten have hørt om så tænker jeg....?

Jeg var 12 da jeg fik min mens (men kun en uge før min 13-års fødselsdag), og jeg var nummer 3 ud af 5 piger i klassen der fik det, så midt i....

Anmeld

11. august 2010

Svei

FrkT skriver:

Okay.... så er det nok bare fordi jeg har været i en gruppe med piger som fik det senere, at det for mig er naturligt, hehe... men stadig, en søn der kun er 10 år yngre end hende, det burde vi næsten have hørt om så tænker jeg....?

Jeg var 12 da jeg fik min mens (men kun en uge før min 13-års fødselsdag), og jeg var nummer 3 ud af 5 piger i klassen der fik det, så midt i....

Mine to søstre var begge 10 år da de fik de og de var små tynde piger...meget mere tynde end jeg var og jeg var 13 år da jeg fik det... ulempen kan være at man vækstmæssigt går lidt i stå når man har fået mens og derfor ikke bliver så høje. Men det skete ikke her...eller jo, vi er alle små...

Anmeld

11. august 2010

oo

FrkT skriver:

jae, det er meget forskelligt med den slags jo. min mor fik det selv tidligt og havde lige akkurat fortalt mig om menstruation ugen før jeg fik det, så jeg ikke døde af skræk

Anmeld

11. august 2010

Elvers

Hos os er der 6 ½ års forskel... jeg er lige blevet 25 og min kæreste Jens er 31... Det er en helt perfekt aldersforskel - for os i hvert tilfælde  

Anmeld

11. august 2010

Mikkelmusen

Her er der 4½ år imellem. Jeg er 25 og manden bliver 30 til november.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.