Hvor mange år er der mellem dig og din partner...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Munder skriver:

Jeg er 34 og min mand er 32, så der er 2 år den anden vej. Det er jo ingenting, men vi mødtes da jeg var 21 og han var 19, det syntes jeg altså det var lidt grænseoverskridende dengang

hæhæ.. det samme her

Jeg er 2½ år ældre end Daniel og det var virkelig underligt i starten! Han har jo samme alder som mine veninders små brødre!? haha!

Men ja.. 2½ år her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

saxa

Jeg er 86'er og manden er 83'er..

Anmeld

11. august 2010

3xM

her er 13, jeg er 28 han blir 41

Anmeld

11. august 2010

Fatima

jeg har aldrig fået kommentar

men mobber ham med at han er ældre hehe

Anmeld

11. august 2010

>>Carina<<

Jeg er 26 og han er 39. Folk har ik sagt det vilde. Nogle små drillerier men intet negativt. Min faster derimod er 39 og hendes kæreste er 27 (yngre end hendes egen søn på 29) og der har folk syntes det var mere unormalt når hun er ældst

Anmeld

11. august 2010

oo

3 år

Anmeld

11. august 2010

FrkT

Carina1984 skriver:

Jeg er 26 og han er 39. Folk har ik sagt det vilde. Nogle små drillerier men intet negativt. Min faster derimod er 39 og hendes kæreste er 27 (yngre end hendes egen søn på 29) og der har folk syntes det var mere unormalt når hun er ældst

Hvordan kan din faster have en søn der kun er 10 år yngre end hende selv?

Anmeld

11. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
FrkT skriver:

Hvordan kan din faster have en søn der kun er 10 år yngre end hende selv?

det tænkte jeg også lige

Anmeld

11. august 2010

Susanne79

her er vi lige gamle. Dog er jeg 1 uge ældre end ham...... Men har prøvet at have kærester der var ældre og 1 enkelt der var yngre end mig selv. Har dog mest været tiltrukket af mænd der var lidt ældre. Har faktisk afsluttet et forhold fordi han var ældre og mere klar til at lege "far-mor-barn" end jeg var....... Men har aldrig fået nogen negative kommentar 

Anmeld

11. august 2010

FrkT

Caroline86 skriver:

det tænkte jeg også lige

Har hørt om 10-11 års piger der får menstruation så tidligt over i USA pga. overvægt, men altså.... nej det lyder bare forkert!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.