Hvor mange år er der mellem dig og din partner...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

Silas&Mille

Jeg har altid sværget (staves?) på at jeg skulle være sammen med/have børn med/giftes med en mand der var minimum 4 år ældre end mig. De er altid de ældre der har tiltrukket mig. Altså lige indtil jeg mødte Thomas for nøjagtigt 4 år siden idag

Troede simpelthen ikke på at jeg kunne leve sammen med en mand der er yngre end mig eller på samme alder, men det er nok fordi jeg altid har synes at de har virket mere umodne end jeg selv har været/er.

Thomas er fra August '84 og jeg er fra november '83, så der er fakrisk en graviditet imellem os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Dansker I Holland

Jeg blev 26 i januar og min dejlige soulmate bliver 40 til næste sommer

Anmeld

11. august 2010

Diana...

Her er der 1 år mellem. 

Anmeld

11. august 2010

LotteGabriella

Jeg er 1,5 år ældre end min mand

Anmeld

11. august 2010

Lunae

Der er 16 mdr og 3 dage mellem min kæreste og mig! Jeg er ældst! Jeg har altid fået sjove kommentarer, såsom at jeg er til kuvøseguf, men aldrig sådan kritisk! Nu er det jo heller ikke en vanvittig aldersforskel, men jeg gik 2 klasser over min kæreste i folkeskolen og da vi blev kærester gik jeg i Gym og kæresten i 9 klasse

Anmeld

11. august 2010

SiLiMiMa

jeg er 2 år og 3 mdr ældre end min kæreste.....det er jo ingenting...

aner ikke om det betyder noget - har aldrig prøvet en MEGET yngre kæreste.... kan kun se et problem, hvis han ikke har børn, men vil ha nogle og du er færdig med at få børn...... men ellers betyder alderen vel ikke noget...???

heise

Anmeld

11. august 2010

2721

Jeg er 3år mellem os

Anmeld

11. august 2010

CarinaSB

Der er 5 år imellem os .. Jeg er 23 og han bliver 28 i dec

Anmeld

11. august 2010

trunte89

Jeg er 20, og kæresten er 27. Det er det forhold med mindst alders forskel for mig. 

Anmeld

11. august 2010

ekzunz

Jeg er 38 og Per er 46.....gaaaaammel mand....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.