Hvor mange år er der mellem dig og din partner...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

Faith

Jeg er 28, snart 29 og min mand er 35.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Svei

Fatima skriver:

jeg er 20 min mand er 30

Og I har aldrig fået kommentarer....

Anmeld

11. august 2010

Koen.

Jeg er 20 og min forlovede er 32, så 12 år

Anmeld

11. august 2010

Mette.

Jeg er 21 og Martin 25.

Anmeld

11. august 2010

Sabina92

Jeg er 17, bliver 18 på tirsdag og min kæreste er 26 (: ca. 9 år

Anmeld

11. august 2010

Munder

Jeg er 34 og min mand er 32, så der er 2 år den anden vej. Det er jo ingenting, men vi mødtes da jeg var 21 og han var 19, det syntes jeg altså det var lidt grænseoverskridende dengang

Anmeld

11. august 2010

Ann.

Jeg er 20 og min kæreste er 26

Anmeld

11. august 2010

FrkT

Jeg er 24 og Jens er 31 (32 til november). Så der er 7 år, 5 måneder og 1 dag imellem os helt præcis  Synes det er en meget passende aldersforskel, da vi er det samme sted i livet. Dog er Jens af og til lidt træt af at han ikke er "ligeså ung" som mig - men det betyder intet for mig... tror faktisk jeg er GLAD for at han er det ældre  Er næsten altid faldet for ældre fyre.... der er også 10 år imellem mine forældre (og 7½ år mellem Jens' forældre - som dog er skilt)... så måske er det bare naturligt for os begge?

Anmeld

11. august 2010

VIPpigen

Her er der 2½ år mellem os, jeg er fra marts 84, og kæresten september 86... Så har fået lidt kommentar om at han er yngre end jeg, men han er bare den for mig. Og så bidrager han med masser af glæde og humor. Inden jeg mødte ham var jeg i et forhold i 2 år, med en som også var 2½ år yngre, og da vi gik fra hinanden sagde jeg: ALDRIG MERE. Men man har vel et standpunkt til man tager et nyt. Min ex var/er meget barnlig, og har ikke styr på noget. Og du kan ikke mærke min kæreste er samme alder som ham, han har styr på alt. Og kan alligevel få mig til at le, og smile når han har gjort noget jeg ikke syntes om (som at glemme at slå toiletbrættet ned, eller huske at trække op... Kan være lidt sippet...)

Anmeld

11. august 2010

1977

Profilbillede for 1977

Der er 9 mdr mellem os - han er ældst. Men da jeg var 15 havde jeg en kæreste på 25. Det var ikke et særlig godt forhold

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.