Hvor mange år er der mellem dig og din partner...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

Jules

Jeg bliver 24 i september og min kæreste bliver 31 i august. Han ser ung ud af sin alder så vi har ikke fået mange kommentarer.... Men når de høre hvor ung jeg egentlig er (de fleste skyder mig til at være yngre) Så kommer der altid en bemærkning om at det er godt med ungt kød...Hihi. Men sinds mæssigt vil jeg sige jeg er ældre end ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

JulieE

Munder skriver:

Ja, jeg tog ham bogstavlig talt hjemme fra mor

Lars var dog flyttet hjemmefra, men teeanager det var han *G*

Anmeld

11. august 2010

>>Carina<<

FrkT skriver:

Hehe se dét giver meget mere mening i mine ører

Ja ups

Anmeld

11. august 2010

Wish upon a star

Jeg er fra ´78 og han er fra ´82, så der er 4 års forskel på os.

Anmeld

11. august 2010

Millesmammi

1 månede imellem mig og min kæreste

Anmeld

11. august 2010

Kløver

Eva. skriver:

ved godt at alder ikke behøver at betyde noget men alligevel er det sjovt som omverdenen alligevel kommer med små bemærkninger.

Da jeg var 19 år og havde en mand på 30 år var der ikke rigtig noget, men nu hvor jeg har en yngre der kan jeg både se og høre at der er mening om det...lidt sjovt...mener bare om det er den ene eller anden vej så betyder det vel ikke noget..

Men hvor gamle er I og hvor gamle er jeres partner og jer med større forskel i alder, har I fået kommentarer?

Jeg er 25 og min kæreste er 31 og synes det er fint har ikke noget imod aldersforskel, selvom jeg ikke selv ville synes det var fedt med en der var alt for meget yngre/ældre end en selv, selvom jeg nok må indrømme at hvis der er mere end 15 år imellem, synes jeg det er lige lovlig meget

Anmeld

11. august 2010

Riksen

Her er der 8½ år

Anmeld

11. august 2010

misslea

Jeg er 26 - min mand er 5 år ældre... perfekt alders forskel

Vi har aldrig fået kommentarer på det (der er jo heller ikke SÅÅ mange år imellem)... eller jo - min far syntes godt nok, at han var liiiiige lovlig gammel til mig i starten... heheh!!! Vi mødtes, da jeg var 17 og han var 23

Anmeld

11. august 2010

Astrid P

Eva. skriver:

ved godt at alder ikke behøver at betyde noget men alligevel er det sjovt som omverdenen alligevel kommer med små bemærkninger.

Da jeg var 19 år og havde en mand på 30 år var der ikke rigtig noget, men nu hvor jeg har en yngre der kan jeg både se og høre at der er mening om det...lidt sjovt...mener bare om det er den ene eller anden vej så betyder det vel ikke noget..

Men hvor gamle er I og hvor gamle er jeres partner og jer med større forskel i alder, har I fået kommentarer?

Min mand og jeg er jævnaldrende, så jeg ved ikke noget om det med aldersforskel i mit eget forhold. Men jeg er dog vokset op med en mor der er 6 år ældre end min far, og det var der mange der syntes var ret specielt. Min far var 22 da han gaflede min mutti som var 28, og som iøvrigt var hans underviser på ergoterapiskolen...
Jeg har aldrig tænkt over at det skulle være noget særligt.

Men hey, det lyder da dejligt at du har fundet dig en ung mand - der er måske ligefrem en mulighed for, at du giver kærligheden en chance?

KH Astrid

Anmeld

11. august 2010

Margorie

Jeg er 20 år og kæresten 24 Har aldrig fået nogle kommentare da det nok er ret normalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.